Tomer Garber פורסם 2018 בדצמבר 9 Share פורסם 2018 בדצמבר 9 (נערך) אני מפרסם את החוויה שלי איתם כדי שכולם ידעו זאת. לפני כשנה וחצי רכשתי אצלם OP5 יחד עם אחריות מורחבת לשנתיים. לאחר כשנה וחודשיים בלבד, של שימוש סטנדרטי - הייתה תקלה במסך של הפלאפון ושלחתי אותו לתיקון במעבדה. הפלאפון חזר אליי עם מסך חדש, אך הפעם הGPS והרמקול אוזן לא עבדו(שניהם עבדו מצויין לפני שהפלאפון הגיע למעבדה). בעקבות זאת נאלצתי לשלוח שוב את הפלאפון למעבדה. הפעם החליפו את המכלול של הפלאפון. הפלאפון חזר עם רמקול אוזן תקין, אבל הGPS עדיין לא עבד - להזכירכם, תקלה שנגרמה בעקבות הפעם הראשונה שהפלאפון ביקר במעבדה. וכעת בפעם השלישית, כחודשיים וחצי לאחר הפעם הראשונה, הפלאפון נמצא בתיקון. מה קרה הפעם? הם רוצים להחליף לוח אם. אבל מה? הפלאפון שלי הגיע עם לוח אם של 128GB, ואילו יש להם להביא לי רק כאלה עם 64GB. סירבתי כמובן. הוצע לי במקום זיכוי מגוחך - 800 ש"ח במקום הפלאפון. לשם השוואה, הפלאפון עלה לי 2400 ש"ח, לפני שנה וחצי בלבד. שוב סירבתי. עתה, מנהל המעבדה בכבודו ובעצמו אין לו מושג מתי ואם בכלל יצליח להשיג לי לוח אם חדש, עם 128GB. בחודשיים וחצי האחרונים אני נמצא יותר עם פלאפון חלופי מאשר עם הפלאפון שקניתי. מנהל המעבדה אמר שלדעתו זה לגיטימי שהפלאפון מפסיק לעבוד אחרי שנה וחודשיים. עד כה הם לא מוכנים להביא לי פלאפון חדש בחינם במקום. כל מי ששוקל לקנות בסניף כלשהו שלהם - שייצפה ליחס מזלז ומעליב, חוסר אכפתיות וחוסר נכונות לעזור ללקוח. נערך 2018 בדצמבר 18 על-ידי Tomer Garber ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OvOnoob פורסם 2018 בדצמבר 10 Share פורסם 2018 בדצמבר 10 (נערך) ציטוט של Tomer Garber מנהל המעבדה אמר שלדעתו זה לגיטימי שהפלאפון מפסיק לעבוד אחרי שנה וחודשיים. בוא נגיד שעד המשפט הנ"ל לא נפלתי מהכיסא. לא תיארת משהו חריג בנוף הטכנאות הישראלי. גם הפיצוי שהציעו לך לא הפתיע אותי כלל, כנ"ל לגבי זמינות החלפים הלקויה. אבל הערה כזאת היא פשוט ביזיון. מי הסמיך אותו לקבוע כמה זמן אמור להחזיק טלפון בדיוק? מה הוא ציפה, שתגיד לו וואלה צודק, ותלך לדרכך? ואם כך מדוע האחריות היא שנתיים ולא שנה וחצי? ומה אני אגיד שקניתי mi5 עם אחריות של 5 שנים! (יבואן- hemilton) וסמוך עליי שאני אדרוש שירות עד היום האחרון. נערך 2018 בדצמבר 10 על-ידי OvO 1 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
--- The King --- פורסם 2018 בדצמבר 10 Share פורסם 2018 בדצמבר 10 ידוע שלא כדאי להתקרב לאף אחת מחנויות הסלולר האלה. רובם הגדול קומבינטורים ועבריינים, עדיף לשלם עוד 50 ש"ח ולקנות מרשת מוכרת כמו אייבורי ו- KSP . ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OvOnoob פורסם 2018 בדצמבר 11 Share פורסם 2018 בדצמבר 11 (נערך) יבואן רשמי מול יבואן רשמי אכן כך, הפער במחיר לא אמור להיות גדול אם בכלל. הבעיה מתחילה שמנסים לחסוך וקונים טלפון בזול עם אחריות מקומית שלהם, שלפי המתואר לא הכי מועילה. אין בעיה לקנות מgo mobile כך או כך, אך כדאי להשקיע ולקנות טלפון עם הגב של היבואן הרשמי, כי האינטרקציה תהיה מול היבואן בעת תקלה ולא מול החנות. אני אישית קונה הרבה מbestmobile, שהם לא בהכרח הכי זולים (תלוי במה), אבל מוכרים לרוב מכשירים עם אחריות יבואן והסניפים המקומיים שלהם מאוד חביבים. נערך 2018 בדצמבר 11 על-ידי OvO ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ae bd פורסם 2018 בדצמבר 11 Share פורסם 2018 בדצמבר 11 (נערך) למחוק- פוסט כפול נערך 2018 בדצמבר 11 על-ידי ae bd ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ae bd פורסם 2018 בדצמבר 11 Share פורסם 2018 בדצמבר 11 ציטוט של --- The King --- ידוע שלא כדאי להתקרב לאף אחת מחנויות הסלולר האלה. רובם הגדול קומבינטורים ועבריינים, עדיף לשלם עוד 50 ש"ח ולקנות מרשת מוכרת כמו אייבורי ו- KSP . לא קומבינטורים ולא בטיח, למה ללכלך על רשת שאינך מכיר כלל. כאילו ש-KSP מכבדים אחריות בצורה גורפת ומחליפים המוצר מיידית. גו מובייל זה לא חנות אלא רשת גדולה. קניתי מהם שני טאבלטים עם אפס בעיות, וגם הואילו לפתוח את העברית אם רציתי בכך. פשוט מחיר זול ביבוא מקביל וראש שקט. יש גם מעבדה בתל אביב, קיבלתי יחס סביר, אמנם גם כן לא היה חלק לתיקון לכן קיבלו הטבלט חזרה ואפשרו לרכוש חדש במחיר מופחת ע"י רכישת ביטוח שנתי. כל אחד וחווייתו האישית, לא מכלילים על בסיס נסיון אחד. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
--- The King --- פורסם 2018 בדצמבר 11 Share פורסם 2018 בדצמבר 11 (נערך) ציטוט של ae bd לא קומבינטורים ולא בטיח, למה ללכלך על רשת שאינך מכיר כלל. כאילו ש-KSP מכבדים אחריות בצורה גורפת ומחליפים המוצר מיידית. גו מובייל זה לא חנות אלא רשת גדולה. קניתי מהם שני טאבלטים עם אפס בעיות, וגם הואילו לפתוח את העברית אם רציתי בכך. פשוט מחיר זול ביבוא מקביל וראש שקט. יש גם מעבדה בתל אביב, קיבלתי יחס סביר, אמנם גם כן לא היה חלק לתיקון לכן קיבלו הטבלט חזרה ואפשרו לרכוש חדש במחיר מופחת ע"י רכישת ביטוח שנתי. כל אחד וחווייתו האישית, לא מכלילים על בסיס נסיון אחד. א. לא לכלכתי על אף אחד. אם תקרא שוב את ההודעה שלי תראה שנזהרתי לא לנקוב באף שם של חנות או רשת ספציפית. בנוסף השתמשתי במילה "רובם" בכוונה בשביל לא להכליל. ב. לא כתבתי את זה סתם. אני מכיר בעצמי כמה מקרים שחנויות סלולר עשו קומבינות על לקוחות ושיקרו להם. דוגמאות ספציפיות הן מכשיר שנשלח למעבדה עם בעיה ברמקול וחזר עם מסך אחר, לא מקורי כמובן (והרבה יותר גרוע מהמקורי). דוגמא נוספת היא מכשיר שנמכר "עם כל החלקים המקוריים" (אוזניות + מטען) אבל המטען לא היה מקורי, אך היה זיוף מוצלח שנועד להיראות מקורי. ומקרה נוסף, אני בעצמי נכוותי מחנות סלולר כשקניתי מכשיר "יבואן רשמי", בפועל קיבלתי מכשיר אירופאי עם עברית צרובה, ואם יש לך ספק אז זו הייתה קניה של שלושה מכשירים בדיוק מאותו סוג, שלושתם לא היו יבואן רשמי. אגב, הקופסא כן הייתה של היבואן הרשמי עם המדבקה של רונלייט עליה (מכשירים של LG). אז יכול להיות שבכל הפעמים האלה זה היה "טעות אנוש" או סיבה מוצדקת אחרת. אני בוחר להאמין שהם קומבינטורים שעושים כסף על חשבון לקוחות שלא שמים לב. לך תדע, אולי הם מוכרים בנפרד את האוזניות, המסך המקורי (והתקין) שהוציאו מהמכשיר במעבדה ואת מכשירי היבואן הרשמי ללקוחות שלא יצליחו לעבוד עליהם, ובכך יגיגלו עוד כמה ג'ובות לכיס. שיטת מצליח נהוג לקרוא לזה. ג. אני בכוונה עדיין לא נוקב באף שם של חנות ספציפית, כי אני לא מאמין בשיימינג ואני מאמין שלכל איש, חנות או גוף מגיעה ההזדמנות להשתפר ולשנות את הדרך שלהם. אבל אני כנראה בחיים לא אתקרב לשם יותר. ד. זה שקנית מ- Go-Mobile פעם או פעמיים ואתה מרוצה לא הופך אותם לרשת טובה ואמינה. חנות לא נמדדת ע"פ שביעות רצון של קניה אחת וגם לא ע"פ שביעות רצון של לקוח אחד, ואמרת את זה בעצמך. זה כמובן גם לא אומר שהיא חנות גרועה אם לקוח אחד התלונן עליה. יכול להיות שהם ספציפית בסדר, יכול להיות שלא. דבר נוסף ואחרון, KSP לא החנות עם השירות הכי טוב בעולם, אבל היא רשת מכובדת שיש לה הרבה מה להפסיד, וגם אם השירות שלהם לא הכי טוב הרבה פעמים, עדיין ביחס לשירות הממוצע בארץ אני חושב שהם לא רעים. לפי דעתי ומנסיוני לאייבורי שירות יותר טוב. נערך 2018 בדצמבר 11 על-ידי --- The King --- ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yuvalav7 פורסם 2020 ביולי 20 Share פורסם 2020 ביולי 20 חברה של סחטנים שעון שניקנה ב650 לאחר יום זיכו אותי על450 מכיוון שיש פתיחה של האריזה החיצונית וסנטימטר שלה פתוח .לא להיתקרב בכלל אם לא רואים את המוצר פיזית לא לקנות ראו הוזהרתם תחסכו עוגמת נפש . ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.