סמסונג מקדמת את המהפכה: הכירו את כונני ה-860 QVO - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סמסונג מקדמת את המהפכה: הכירו את כונני ה-860 QVO


yonatan.mendelson

Recommended Posts

מעניין אותי לדעת מה ההשפעה על חיי בניידים?, כלומר האם במצב שבו לא מנצלים את כל הבאפר של הSLC אז ברקע הכונן פועל להעתקת המידע מהSLC לQLC? או שהכונן עובד כמו כונן SSHD? נכון לעכישו כל עוד נימכרים כוננים רגילים של טרה במחיר דומה או נמוך אין שום סיבה ליקנות את הכוננים החדשים שהמהירות שלהם יורדת לסביב ה80 מגה לשניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורך החיים התאורטי של מבחינת כתיבות צפוי להיות קטן משמעותית מTLC, קטן פי 3, יש הבדל גם באותו סוג אם הוא 3D, מן הסתם משפיע מאוד האיכות הכוללת של המוצר.

מצד שני בשימוש רגיל סביר שלא מגיעים לערך של כתיבה מקסימלית גם אחרי הרבה שנים.

https://www.architecting.it/blog/qlc-nand/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל ב- יש תכונה שעדיין נמצאת במחלוקת: הם מאבדים נתונים שמורים אחרי פרקי זמן ארוכים אם לא משאירים אותם במצב המתנה מבחינת מתח. כל זמן שהבעיה הזו לא תיפתר, הם לא אמורים להחליף דיסקים מכניים חיצוניים. זאת אומרת אם אתה קונה חיצוני, שמרת עליו חומר חשוב ואיחסנת אותו למשך שנה-שנתיים, כי לא נזקקת לנתונים שעליו, אתה עלול לגלות שהמידע הושחת ובלתי נגיש. כל זמן שהבעיה הזו לא נפתרה, אישית אמשיך לקנות דיסקים חיצוניים עתירי נפח. https://www.extremetech.com/computing/205382-ssds-can-lose-data-in-as-little-as-7-days-without-power

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח איתן

אז בעצם אפשר להשתמש בדיסקים האלה כתוספת לאחסון, יותר מאשר לשימוש רגיל יום-יומי? גמו כונני סדרת גרין של WD (רק הרבה יותר יקרים...) ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...