ייעוץ למפרט מחשב מבוסס AMD 2990WX ו 2080 - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ייעוץ למפרט מחשב מבוסס AMD 2990WX ו 2080


ziv13

Recommended Posts

ציטוט של ziv13

שלום, אני צריך בעבודה להפיק סרטון אנימציה באורך שלוש דקות עם 3DSAMX ו VRAY. בהתחלה הכוונה היתה לשלוח את הסרטון לחוות רנדר כי לי כרגע יש 5820K זקן ומניסוי ראיתי שבחוות רינדור אני מצליח לרנדר פי 5 מהר. אבל מבירור ההצעות מחיר שקיבלנו מחוות לסרטון כזה ב 30 FPS ברזולוציה של FULL- HD היו בין 12,000 ל 15,000 שקלים לא כולל טסטים. 
לכן חשבתי כבר לקחת את התקציב של השליחה לחוות רנדר ופשוט לקנות מחשב שירנדר את הסרטון וגם יוכל לשרת אותי בעבודה.

 

לפני שאתה הולך לזרוק הרבה כסף! יש כמה דברים לקחת בחשבון.

אנסה לעזור לך, מזווית של אדם עם ניסיון שעובד בתחום.

לפי מה שאני מבין בדיון, מדובר על עמדה ליצירת סרטון אנימציה FHD. מפני שמדובר באנימציה, ולא בהדמיות סטילס מרשימות.

למה בכלל לא לרנדר את כל הסרטון על GPU דרך מנוע רנדר כמו RedShift, ההבדלים בזמן הרינדור לכל פריים הם פנומנליים!

אפילו מעבד כמו TRP עם 32 ליבות, לא יעמוד במהירות של GPU בודד.

גם למנוע Vray יש גרסת GPU לא רעה בכלל, אבל לא מתקרבת לביצועים של RedShift.

עוד משהו שיש לקחת בחשבון... מעבדי TR לא חזקים במידול בסביבת ה-View Port , כשמדובר בכמות נכבדת של פוליגונים וורטקסים.

גם קומפוזיציה לאחר הרנדר בתכנה כמו AE או NUKE, תהיה פחות מהירה מאשר על מעבדי .

לדעתי עדיף לך לבנות תחנת 3D מבוססת אינטל עם של זוג RTX2080 TI או בודד במקרה ואין תקציב.

כעיקרון תחום הרנדר לאט, לאט... עובר ל-GPU וזה טוב לנו! העוסקים במלאכה.

בכל שאלה בתחום, אני כאן לעזור.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לרנדר על GPU יוצר מגבלות שמוגבלות על ידי הזיכרון על כרטיס מסך ובמקרה הזה 11 ג'יגה.. שלחתי את הסצינה למישהו עם 3 כרטיסי 1080 TI והוא אומר לי בטלפון שסצינה מלאה לו את כל ה 11 ג'יגה והוא לא יכול לרנדר על הכרטיס מסך ורק על ה CPU עם 64 ג'יגה זה עובד לו.
עשיתי גם ניסוי אצלי וראיתי שסצנות שה 5820K עם 32 ג'יגה מרנדר בסבבה על ה GPU 970GTX מקבלים שגיאה שהזכרון מתמלא.
בסצנות קטנות זה אחלה על הכרטיס מסך כי ב GPU VRAY זה גם הכרטיס מסך והמעבד עובדים ביחד ברינדור, אבל ברגע שיש כבישים בנינים והרבה מכוניות ועוד אובייקטים אז אני חושב שה GPU היא לא האופציה הכי טובה מבחנתי. 
 

בקשר לביצועים ב VIEWPORT הבנתי שיותר משנה כאן הכרטיס מסך דווקא.. בגלל זה ה 2080TI.

 

מה שכן לאינטל יש באמת כמה יתרונות על ה שגם גורמים לי להתלבט כמו שם יותר טובים בישומי single threaded בגלל התדר היותר גבוה.
לא צריך לשנות בין מצבים של CREATOR MODE ו GAME MODE וריסט לכל המחשב שרוצים להריץ משחק. 

ושאני עובד בתכלס על המחשב זה באמת דברים של single threaded ורק שמרנדר זה דורש ממני הרבה ליבות
אני פתוח גם למפרט  עם 18 ליבות שהבנתי שהתדר של ה 4400Mhz שלו מפצים על החוסר בליבות 18 לעומת 32

הבעיה שהוא יקר יותר ב 1000 שקל ו הלוחות אם יקרים יותר וקצת מפחיד אותי שאומרים שהוא יותר חם מה אפילו.

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המממ

 

היות והכל קם ונופל על קוצו של יוד,

כולי תיקווה שתגיעו לאופטימום הרצוי לאחר

הבנה מעמיקה יותר של מה בדיוק נדרש 

להתבצע והדרך המיטבית לביצועו.

 

קשה לעמוד בפיתוי של הרעיון "הגאוני" של מערכת לכל מטרה.

איזה 9900K מומהר לחמישה גיגה עם כרטיס מסך מתאים לבניות

והכנה לפני הרינדור ומערכת שניה אפילו עם 2950  וכרטיס מסך

"ידי חובה" לרינדורים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של ziv13

לרנדר על GPU יוצר מגבלות זיכרון שמוגבלות על ידי הזיכרון על כרטיס מסך ובמקרה הזה 11 ג'יגה.. שלחתי את הסצינה למישהו עם 3 כרטיסי 1080 TI והוא אומר לי בטלפון שסצינה מלאה לו את כל ה 11 ג'יגה והוא לא יכול לרנדר על הכרטיס מסך ורק על ה CPU עם 64 ג'יגה זה עובד לו.
עשיתי גם ניסוי אצלי וראיתי שסצנות שה 5820K עם 32 ג'יגה מרנדר בסבבה על ה GPU 970GTX מקבלים שגיאה שהזכרון מתמלא.
בסצנות קטנות זה אחלה על הכרטיס מסך כי ב GPU VRAY זה גם הכרטיס מסך והמעבד עובדים ביחד ברינדור, אבל ברגע שיש כבישים בנינים והרבה מכוניות ועוד אובייקטים אז אני חושב שה GPU היא לא האופציה הכי טובה מבחנתי.

יש כמה סיבות לבעיה...

1. אין אופטימיזציה לפרויקט( טקטסטורות  מנופחות, חוסר בשכבות עבודה, ריבוי בפוליגונים ללא צורך).

2. הכרטיס מסך משמש גם למערכת הפעלה, בנוסף לרנדר של הפרויקט.

3. הגדרות לא נכונות במנוע רנדר.

הפתרון:

1. לבצע אופטימיזציה לפרויקט.

2. לעבור ל-RedShift כי המנוע משתמש גם בזיכרון המערכת על חשבון ביצועים, רק שכל הזיכרון של הכרטיס נוצל.

3. לרכוש כרטיס חזק לתחום.

4. לפצל את הפרויקט לכמה חלקים, בשביל זה יש את פרמייר ואפטר אפקטס.

אגב, אני אף פעם לא מרנדר פרויקט שלם, גם על CPU.

תמיד מפצל ונעזר באפטר אפקטס או אדובי פרמייר. גם ככה יש לבצע תיקוני צבע, שלא ניתנים לביצוע ישירות ברנדר.

Capture.JPG

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...