מחשב נדלק עם מסך שחור - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב נדלק עם מסך שחור


NRT

Recommended Posts

שלום לכל העוזרים.

 

לאחרונה ישנה תופעה ב שלי שכשאני מדליק אותו המסך לא מקבל תמונה ונשאר שחור - נורת החיווי של המסך נשארת צהובה (standby) והמחשב לא מגיע לווינדוס. המחשב עצמו נדלק והמאווררים עובדים אבל חוץ מזה כלום.

ניסיתי ללחוץ לחיצה ארוכה על מנת לכבות ולהדליק שוב וניסיתי לחזור על התהליך הזה מספר פעמים עד שבפעם אחת המחשב מתחיל, יש תמונה והכל בסדר. אני יכול לכבות ולהדליק 10 פעמים ובפעם ה 11 זה אולי יצליח. כאשר המחשב עולה אין שום בעיות והכל יציב. אם המחשב יכבה מסיבה מסויימת אז המצב הזה יכול לחזור - כלומר להידלק אבל לא להציג כלום.


בהתחלה חשבתי שהבעיה נמצאת בכרטיס מסך אז הצלחתי להשיג כרטיס מסך אחר (geforce gt210) כדי לבדוק את הטענה הזאת וכשחיברתי את ה gt210 הוא גם לא נדלק בהתחלה. אח"כ חיברתי את ה gt210 ל PCIE אחר והמחשב גם לא נדלק ואחרי נסיון שני הוא נדלק והכל עבד כרגיל. הגעתי למסקנה שהכרטיס שלי תקין וחיבורי ה PCIE גם כן תקינים מכיוון שהתופעה חוזרת על עצמה גם עם כרטיס אחר וגם על יציאת PCIE אחרת.

 

אם כך מה יכול לגרום לתופעה הזאת ? ומה סדר הפעולות הבא שאני אמור לעשות\לבדוק ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

חיפשתי את זה בזאפ ומשום מה לא מצאתי. בכל מקרה הזמנתי 10 כאלה ב 5 ש"ח מסין זה לא העניין פה בכלל. אבל אולי אקפוץ למעבדה כלשהי כדי לקנות את זה כדי שיהיה לי כאן ועכשיו.
בכל מקרה עד שאקבל את ה speaker אני מנסה להבין האם לעוד מישהו יש נסיון עם התופעה הזאת ומאיזה כיוון זה יכול להגיע ? כמובן שאעדכן בהמשך כשיהיו התפתחויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצלחתי להשיג speaker. חיברתי אותו כמו שצריך פלוס לפלוס ומינוס למינוס ואין ביפים בכלל.

חשוב לציין שה speaker עצמו תקין מכיוון שאחרי כמה נסיונות הדלקה כשהמחשב מתניע רגיל אז ה speaker משמיע ביפ קצר אחד שאומר שהכל תקין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי אז השגתי ספק חלופי. חיברתי אותו ללוח אם, כרטיס מסך והארדיסקים וכלום. אותה התנהגות בדיוק. ניסיתי לנתק את ההארדיסקים ואת הכרטיס מסך ולהשאיר רק את הלוח אם וזיכרונות - עדיין כלום. ניסיתי להוציא כל פעם מודול אחר - עדיין כלום. ניסיתי להוציא את הסוללה ולפרוק חשמל - עדיין כלום.

אני אובד עצות. האם יש מצב שהלוח אם נדפק ? או שיש משהו שעוד לא ניסיתי ? אני מזכיר שכשאני כן מצליח להדליק את המחשב לבסוף אז הכל עובד נפלא עד הכיבוי הבא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיה בכונן המערכת ?

הזכרונות - יותר נכון התושבות שלהן או שני הדברים ביחד.

כדאי לבצע ניקוי מגעים הן של הסטיקים והן של הסלוטים,

ובתור התחלה לעבוד עם סטיק אחד בסלוט מסויים עד שתשיג יציבות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...