nec_000 פורסם 2018 בנובמבר 20 Share פורסם 2018 בנובמבר 20 הידוע בשמו Unreal Engine. עבודה שהתחילה בשנות ה- 90 והגיע בצעדים אחר צעדים עד למקום שהגיע היום, תהנו לראות עד לאן הדבר מגיע. לא נותר הרבה בכדי לקבל full cinematic real time rendering in RT קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Buck פורסם 2018 בנובמבר 21 Share פורסם 2018 בנובמבר 21 זה בטח מורץ על שני כרטיסי 2080TI תוסיף לסצינה קצת אקשן בזמן אמת והגרפיקה תשונמך כדי לשמור במשחק טיפוסי על framerate שחיק. אולי עוד 3-4 שנים יהיה צריך כרטיס אחד ועוד 6-8 לא יהיה צריך למכור כליה בשביל מחשב שיתמוך בגראפיקה כזאת בזמן משחק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
coch פורסם 2018 בנובמבר 21 Share פורסם 2018 בנובמבר 21 מי שמגדיר את עצמו כחובב התחום, מנוסה, ותיק וכדומה אמור לדעת שאפשרי היום לקבל במשחק משנת 2007 ששמו Crysis גרפיקה ב 4K עם תוספת מוד או שניים שמשתווה ואף טובה ממשחקים שיצאו בשנת 2017 וקדימה. זה מדהים. תמיד אטען שהיכולות הטכניות של מנוע\תאורה כפי שהיום אפשר לראות ב Battlefield האחרון וזה נראה מדהים, עדיין פחות רלוונטי אל מול כשרון ארטיסטי של האנשים שעומדים מאחורי הקלעים. אפשר לקחת את מנוע אנריל 4 ולעשות דברים שיגרמו ללסת ליפול, אבל בלתי שחיק בעליל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
djelectric פורסם 2018 בנובמבר 21 Share פורסם 2018 בנובמבר 21 ה"משחק" השחיק ביותר כיום שמשתמש בגרפיקה מתקדמת לא רק לצרכי הדמיה ארכיטקטית הוא Star Citizen שנמצא בפיתוח כבד. משחק שאמנם לא עבר יותר מדי אופטימיזציות אבל יכול להשתמש בכמות אדירה של ת'רדים במעבדים ומשתמש ב-Lumberyard, מנוע שהוא המשך ישיר לפיתוח ה-CryEngine 3. המנוע שופר וקיבל Reverse Engineering בשביל להתאים לעולם... יקום פתוח. רינדור בזמן אמת של אובייקטים במרחק אסטרונומי (מילולית) אין הרבה משחקים שיקחו היום 10 ליבות \ 20 נימים ויקרעו אותן לחתיכות קטנות תחת 2080 Ti \ 1080 Ti בשביל לקבל דברים כאלה: אני שמח שבטיוליו ביוטיוב, נק מגלה דברים חשובים שהוא צריך לדעת. נק, ישנה הרצאה מאוד יפה של אנשי Epic בטיולם בעולם, בצילומים של סלעים וטבע אמיתי על מנת לבנות את מסד הנתונים בו אפשר להשתמש במנוע היום. לא מוצא כרגע, אבל ישנה דרך מאוד מעניינת כיצד אפשר לצלם ולבנות למעשה מיפוי תלת מימדי 1:1 של סלעים בטבע כדי להעביר אותם למסד המנוע, כמו גם ליצור אלגוריתם שמשתמש במסד ובונה סלעים חדשים לחלוטין. ב-Star Citizen ישנה פלנטה שלמה ששייכת לתאגיד תעשייתי, ולמעשה רוב הפלנטה מכוסה בתוואי עירוני לחלוטין. מפתחי המשחק פיתחו אלגוריתם שבאופן אוטומאטי ובהתאם לנתונים שבנו לו, מסוגל לייצר ערים שלמות. רחובות, בניינים, מעברים ומה לא. דוגמה כאן: לא פחות מאשר שימוש בתאורה מציאותית, מערכות בינה מלאכותיות שמייצרות תוכן הוא אפיק נוסף בהתקדמות יצירת תוכן תלת מימדי. נקודה למחשבה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
coch פורסם 2018 בנובמבר 21 Share פורסם 2018 בנובמבר 21 Star C. בפיתוח כבר.. וסביר להניח שהוא יישאר בפיתוח עוד הרבה זמן. פרוייקט כזה שאפתני ויקר עלול להתרסק לאנשים בפרצוף.. כמות השינויים שהם עשו בשנים האחרונות בפרוייקט הזה למי שעוקב, יכולים ללמד על חוסר כיוון. זה לקחת המון שאיפות ורעיונות להמשיך איתם קדימה ואז לשנות, במן מעגל. אין פוקוס על משהו, זה עלול לצאת meh בסופו של דבר. נראה. פרוייקט בעייתי dj. אל תצפה ליותר מידי בשנים הבאות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
djelectric פורסם 2018 בנובמבר 21 Share פורסם 2018 בנובמבר 21 ההקבלה של עולם המשחקים לישוב האדם על מאדים. 5 אולפנים שעובדים יומם ולילה בשביל להמציא מחדש גיימינג. ברור לי שזה לא קל, ואני לא מצפה לסיום פיתוח לפני 2023 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
coch פורסם 2018 בנובמבר 21 Share פורסם 2018 בנובמבר 21 ציטוט של djelectric ההקבלה של עולם המשחקים לישוב האדם על מאדים. 5 אולפנים שעובדים יומם ולילה בשביל להמציא מחדש גיימינג. ברור לי שזה לא קל, ואני לא מצפה לסיום פיתוח לפני 2023 זה לא רק לא קל, זה גם שינויים ענקיים שהם ביצעו על הדרך שמעלים סימני שאלה. אני האחרון שירצה לראות פרוייקט כזה יוצא לא מוצלח, אבל יש בי סקפטיות לגבי Star C דווקא בגלל שזה לא אולפן אחד עצום כמו Rockstar או Blizzard שלא רק הפקה ותקציב מדברים, אלא גם ניסיון פרקטי של עשורים בתחום. נראה הלאה לאן יגיע הפרוייקט. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.