עזרה בקניית זכרונות DDR2 למחשב ישן - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בקניית זכרונות DDR2 למחשב ישן


No-One

Recommended Posts

שלום לכולם, אחד המחשבים שלי בעל לוח Gigabyte p35 ds3 משמש לגלישה ולימודים ואני מחפש לו כי כרגע הוא עובד על 100% שימוש בזכרון הקיים.

כרגע מותקן עליו 2 של1gb כלומר סה"כ 2gb, חיפשתי 8gb כדי לתת לו אוויר(ממה שהבנתי מהאתר של היצרן שזו הקיבולת המקסימלית האפשרית ללוח הזה) מבדיקה שערכתי מסתבר שהסיפור זול וההשקעה שווה למרות שהמחשב כבר עשה את שלו בלשון המעטה...העניין שחוץ מתדר ונפח אין לי מושג בפרמטרים השונים שמצויינים כאן:

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_nkw=ddr2+8gb+desktop&_sacat=0&Total%20Capacity=8%20GB&_dcat=170083&rt=nc&LH_ItemCondition=1000

אודה למי שידע לכוון אותי למה שמתאים ללוח שלי\להמליץ על מוצר מסויים.

תודה לכולם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי לפני כמה חודשים סטיק של 2 גיגה למחשב . עלה משהו כמו $6, ועובד מצויין.

אכן, סטיקים של 4GB זה high density, והלוח אם לא תומך בהם.

תקנה 4 סטיקים תואמים של 2GB במהירות -800 או -1066 אם המחיר בערך אותו דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה אומר אם כתוב 8GB 4X 2GB Micron 2RX8 PC2-6400 800MHz 240PIN DIMM Desktop memory NON-ECC.

מה אומר "non ecc"  בחלק מהדגמים ההגדרה הזו מופיעה ובחלק לא, לזה התכוונתי שביקשתי המלצה,אין לי מושג מה זה אומר, וכן עוד הגדרות כיוצא באלו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של No-one

מה זה אומר אם כתוב 8 Desktop memory NON-ECC.

 

זה סוג הזכרונות ל - 99.9 של לוחות האם למחשב ביתי.

ההיפך מזה יושב בלוחות של שרתים, בד"כ.

בקיצור, לשאלתך, כעיקרון, תבחר את הזכרונות הזולים ביותר בדף,

אבל היות וההבדלים הם עניין של 20 ש"ח, עדיף לקחת את השלישי - רביעי - חמישי

בדף המדובר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. בתור אחד שקנה דיי הרבה זיכרונות ב , אתה צריך זיכרונות בנפח 2GB (למודול), שמתאימים למעבדי (כאלו שהם Low Density), שעובדים במתח של 1.8V וכמו כן שהם Non-ECC וגם Unbuffered, כמובן שאני אמליץ על רכישה של מתוצרת חברה מוכרת, אם כי יש לי חשד שגם כאן יש זיופים (זיכרון גנרי שנמכר כזיכרון של חברה מוכרת) אבל אני לא יכול להוכיח את זה.

 

ב. היות ומדובר על אני אמליץ לקנות במכרזים ולא במחיר קבוע - בהחלט אפשר לחסוך הרבה כסף כך. כבר יצא לי לרכוש כך מודולי בנפח של 2GB בפחות מ-10 ש"ח ואפילו אחד בפחות מ-5 ש"ח.

 

ג. מומלץ לשלם ב PayPal בשביל לקבל גם את ההגנות שהוא מציע על הרכישות. היו לי מקרים שבהם הזיכרון לא הגיע וקיבלתי את הכסף חזרה (אם כי הפנייה שלי הייתה ל או למוכר ולא ל PayPal).

 

ד. מומלץ לבדוק את תקינות הזיכרון עם תוכנה כמו +memtest86. לי אישית לא היו בעיות - כל מודולי הזיכרון שקניתי היו תקינים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של smalul

Unbuffered

על הזכרונות של כתוב unbuffered אבל לא כתוב low-density. ועל מס 2 שכתוב low density לא כתוב unbuffered, וגם לא מצויין איזה יצרן הוא, רק בתמונה על השבבים כתוב .

 

תוכל בבקשה להמליץ לי על דגם ספציפי, כיוון שאין לי מושג אם ההגדרות הנ"ל הם רק בגדר עדיפות או שהם מחייבות בכדי שהזכרונות יפעלו על הלוח...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היות ומדובר בזיכרון מיושן, אני הייתי מנסה לחסוך אף יותר ובמקום להציע עבור "חבילה" של זיכרון בתצורה של 4X2GB סכום גבוה ("חבילה" כי אני בספק אם מדובר בערכה/KIT אמיתית ולא בסתם אוסף של מודולי זיכרון של אותו היצרן), הייתי שוקל לנסות ולרכוש במכרזים מודולי זיכרון בודדים בנפח של 2GB. הסיבה היא, לפחות מהניסיון שלי, שהעלות למודול זיכרון בודד היא בד"כ גבוהה יותר כאשר רוכשים "חבילה" של מודולי זיכרון לעומת רכישת מודול זיכרון בודד. נכון, בד"כ מומלץ לרכוש זיכרונות זהים לחלוטין בכדי להקטין את הסיכוי לבעיית תאימות, אבל שוב - מהניסיון שלי עם זיכרון ה שרכשתי אני יכול לומר שזו לא בעיה וכבר הפעלתי מחשבים עם מודולי של שניים ושלושה יצרנים שונים ביחד בלי בעיות. גם אם נניח שתהיה בעיית תאימות זה לא כזה קריטי, שכן בהנחה ששילמת 10-15 ש"ח למודול של 2GB האובדן הכספי לא משמעותי במיוחד וסביר להניח שיהיה אפשר למכור את מודול הזיכרון הבעייתי (כמובן בהנחה שהוא תקין) בארץ ולהחזיר את ההשקעה (או אפילו ברווח).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...