Powercolor או Gigabyte ברכישת RX 580 מחו"ל - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Powercolor או Gigabyte ברכישת RX 580 מחו"ל


ronik56

Recommended Posts

עכשיו כשסוף סוף ה- 580 8GB הגיע למחיר של 200$ אני מתכוון להזמין אותו, אבל יש לי דילמה בין 2 אופציות-

1. גירסת ה- Gaming OC, אותה ארכוש דרך .

2. גירסת ה-Powercolor Red Devil, אותה ארכוש דרך (המוכר הוא עצמם, לא מישהו שמוכר דרכם).

עד כמה שראיתי הדעות מאוד מאוד חלוקות, מצד אחד השירות של הרבה יותר טוב ויהיה קל משמעותית לקבל סיוע מבחינת החזר וניצול אחריות במידה והיצרנית עושה בעיות, מצד שני, לפחות לפי ההרגשה והניסיון שלי, פאוורקולור פחות איכותיים ואמינים מאשר ג'יגהבייט, שנמצאים בתחום לא מעט זמן, כולל דגמי הווינדפורס האיכותיים.

על ה-RMA של שתיהן יש המון ביקורת, אבל עושה רושם ששל ג'יגהבייט הרבה יותר בעייתי, אנשים טוענים ששלחו להם כרטיסים תקולים מעבר לכל צל של ספק וקיבלו תשובות (אחרי 3 חודשים) שהם לא מצאו שום בעיה בכרטיס), ככה שלכאורה יש כאן יתרון משמעותי לרכישה באמאזון שיוכלו לעזור עם ניצול אחריות מצד .

אבל עד כמה שהבנתי פאוורקולור יותר נוטים לתקלות, להיהרס ופאשלות דומות, בזמן שאחרים אמרו שהם הכי טובים עם כרטיסי , יחד עם סאפייר ו-, ככה שאין לי מושג על מי אפשר לסמוך ואיזה דגם יותר אמין- הן מבחינת האחריות והן מבחינת ההרכבה עצמה וסיכוי לתקלות.

מבחינת הקירור עושה רושם ששני הדגמים מעולים וטובים, OC אני לא אעשה ורעש לא מפריע לי, מה גם המארז שלי מאוד שקט. מעלה-שתיים לפה או לשם או עוד 1-2 אחוזי ביצועים תודות ל-OC מהמפעל לא ממש מעניינים אותי.

שני הכרטיסים עולים בדיוק אותו הדבר (200$ + 24$ שילוח).

אז איזה דגם עדיף, בעיקר מבחינת אחריות ואמינות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...