משפצים את האקסטרים: מעבד Core i9 9980XE עם 18 ליבות בביקורת - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

משפצים את האקסטרים: מעבד Core i9 9980XE עם 18 ליבות בביקורת


djelectric

Recommended Posts

אורח איציק

אני חושב שכותב הטור הזה התבלבל וכתב ביקורת במקום פרסומת. אינטל אשכרה לקחה מעבד ישן צרבה עליו שם אחר ועשתה אובר קלוק של 200 מגהרץ ומוחרת אותו באותו מחיר של כמעט 2000 דולר. דרך אגב ההחלמה לא מורידה 20 מעלות כפי שנכתב, עשרות ביקורות מראות שיפור של בין 4-8 מעלות סה''כ לטובת המעבד ''החדש''.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של אורח איציק

אני חושב שכותב הטור הזה התבלבל וכתב ביקורת במקום פרסומת. אשכרה לקחה מעבד ישן צרבה עליו שם אחר ועשתה אובר קלוק של 200 מגהרץ ומוחרת אותו באותו מחיר של כמעט 2000 דולר. דרך אגב ההחלמה לא מורידה 20 מעלות כפי שנכתב, עשרות ביקורות מראות שיפור של בין 4-8 מעלות סה''כ לטובת המעבד ''החדש''.

נצפה הבדל של עד 17 מעלות צלזיוס בין שני המעבדים בסביבת העבודה ותנאי המבחן, עם השבב שלנו.

יתכן וסביר מאוד שבסביבות שונות, קירורים שונים ושבבים שונים יהיו הבדלים, כמובן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח איציק

לא יודע באיזה השתמשתם, אבל עשרות ביקורות כולם עם מים במערכות מטורפות מותאמות אישית. ביקורת אמיתית במקרה הזה ספציפית זה רק לקטול ולא ''היינו רוצים לראות מחיר...'' אינטל איבדו את זה, אל תהיו חלק מצוות היח''צ שלהם, תהיו נאמנים לעצמכם ולציבור הקוראים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום דבר חדש במעבד הזה, זה כולם יודעים, רק עשו "הלחמה" שקצת טובה יותר ממישחת השיניים אבל עדיין לא ברמה של מעבדי RYZEN , ועידכון קטן של טבלת הTURBO- והופ'לה הקפיצו את דגם המעבד "בשתי דורות" מ7990XE ל9980XE.

הבעיה היא שקהל היעד שכן מישתמש בAVX לא מקבל שום שיפור כי התדר נופל ל2.8GHZ כמו בדגם הקודם, מה שחמור בזה הוא שאינטל לא מפרסמים את התדרים הללו לציבור ושפלוני שיבוא לשדרג את ה7990XE שלו למעבד החדש שמבטיח שיפור של מאות MHZ מהדור הקודם מגלה שהוא לא מקבל שום שיפור ויתחיל לחקור כמו חוש חש הבלש אז הוא יגיע למידע הקריטי שאינטל מנסה להסתיר והוא תדרי עבודה בAVX שנישארו זהים.

על זה בידיוק לינוס וסטיב וסוקרים אחרים כעסו על כי הם לא היו מוכנים לאמר להם את התדרים הללו בכדי שלא יצטיירו רע, למרות שהמעבד כןם בידיים שלהם והם יכלו לגלות בעצמם!.

 

אגב, איש צוות של ANANDTECH שריאן את AMD CTO, Mark Papermaster שאל אותו לגבי "האם גם ROME יסבול מנפילת תדרים כמו באינטל כעשר יעשה שימוש בAVX :

 

IC: With the FP units now capable of doing 256-bit on their own, is there a frequency drop when 256-bit code is run, similar to when runs AVX2?

MP: No, we don’t anticipate any frequency decrease. We leveraged 7nm. One of the things that 7nm enables us is scale in terms of cores and FP execution. It is a true doubling because we didn’t only double the pipeline with, but we also doubled the load-store and the data pipe into it.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...