נקודת גישה או רפיטר? - עמוד 2 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נקודת גישה או רפיטר?


EDDIE9

Recommended Posts

שלום לכולם.

אני רוצה לשתף אתכם בקשר לנ"ל במשהו מוזר וחיובי שקרה לי.

כמו שהמליצו לי החברים למעלה,לבסוף רכשתי נקודת גישה שהוא בעצם ראוטר של D LINK מדגם DAP1360U.

אני מזכיר שוב,שעד היום יש לי ראוטר של מסוג DLINK 6850U בסלון.

יש לי דירה בת 4 חדרים ובחדר האחרון בקצה הדירה וגם בחדר לפני שהוא הממ"ד לא היתה קליטה טובה בכלל של ווי פיי מהראוטר בסלון וזאת למרות שבמהלך השנה האחרונה החלפתי 3 ראוטרים בבזק.

את הראוטר החדש הנ"ל שקניתי בסה"כ ב-115שח חיברתי לכבל שיוצא מהראוטר שלי בסלון ואשר מגיע לחר האחרון בקצה הדירה שהוא בעצם החדר הכי בעייתי מבחינת קליטת ווי פיי בדירה.

כמו שאמר לי אדיר,הכנסתי כתובת SSID וסיסמא זהים לראוטר החדש כמו שיש בראוטר של בסלון וכל מכשיר שאני מחובר איתו בווי פיי מתחבר תמיד לרשת המיטבית ואין שום צורך להתחבר ולהתנתק מרשת אחת לשניה.

המשהו המוזר שגיליתי הוא....סתם רציתי לראות עד לאן מגיעה הקליטה של הווי פיי מהראוטר בחדר השינה ואם היא יותר חזקה מהווי פיי של הראוטר של ובעצם ניתקתי את הווי פיי בראוטר של ולא האמנתי למה שראיתי....כל הדירה מרושתת באות עוצמתי של ווי פיי מהראוטר החדש!!!!אין צורך בכלל להפעיל בעיקרון את הווי פיי מהראוטר של בזק.

מה שעוד גיליתי הוא,כשהגדרתי את ההגדרות בראוטר החדש שמתי לב שיש שם אופציה שאני יכול לקבוע באיזו עוצמה אני רוצה שהווי פיי ישדר...מ-10% עד 100% וברור שבחרתי ב-100%.

ואז מתוך סקרנות נכנסתי להגדרות של הראוטר של בזק ולא מצאתי אופציה כזאת בכלל.

מסקנה...יכול להיות שבזק אשר שולטת בגרסה של הראוטרים אשר היא מספקת ללקוחותיה,מורידה מראש את האופציה הזאת אם יש אחת כזאת ולא אני ולא אף אחד יכול לדעת על כך.

סתם חומר למחשבה....

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...