לראשונה בחיים, רוצה נייד טוב. לשימוש כללי ומשחקים תקציב 4500 ש"ח - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לראשונה בחיים, רוצה נייד טוב. לשימוש כללי ומשחקים תקציב 4500 ש"ח


גליום ניטריד

Recommended Posts

אוקיי, רכשתי את המחשב, אבל לפני שאני סוגר את הנושא סופית, אני אחכה לראות אם יש את המחשב ליבואן במלאי, כי אם לא, אני חוזר להציק לכם! 😀 (וליבואנים/ספקים שונים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ClassMulder:
תודה, אבל כבר קניתי לפני ההודעה שלך.

 

Jabberwock:
וואללה, לא יודע אם אני הבנאדם הכי מתאים לתת חוו"ד על , אני לא כזה מבין גדול ורוב הניסיון שלי הוא רק עם המחשב הקודם (Lenovo G580) אבל בקצרה:
קיבלתי אותו בתחילת השבוע, מרגיש זול, עיצוב לא טוב, החיבורים צפופים וכולם ללא יוצא מן הכלל באותו מקום (צד שמאל) וזה כולל את נוריות החיווי שזה ממש טפשי לדעתי. בשבילי זה לא שמיש, לדים של מחשב אמורים להיות בחזית ולא בשום מקום אחר.
הסוללה פנימית, כלומר, לא מתפרקת. אני עדיין חוכך בדעתי אם הייתי מוותר על הדגם הזה אם הייתי יודע את זה מראש (לא חשבתי בכלל לבדוק) שכן זוהי הנקודה השלילית ביותר בדגם הזה.
חיבור LAN מעצבן ביותר, זה הסוג שצריך להזיז לשונית פלסטיק שבתוך חיבור ה8P8C כדי לחבר כבל. כאחד שמחבר כבל כעשר פעמים ביום, בלי להזיז את המחשב ולהסתכל, זה סיוט. אני אנסה לקמבן איזה מתאם שיישב שם קבוע, לא אופטימלי אבל זה מה יש ועם זה נסתדר.

 

מסך: טוב ורע. נתחיל בטוב: ההבדל בין התצוגה במסך הזה לקודם היא ש-מ-י-י-ם ו-א-ר-ץ פי עשרות מונים טוב יותר, הצבעים, הבהירות, האיכות... לא ניתן להסביר את זה במילים. אני מרגיש כל כך טיפש שחמש שנים התעניתי והרסתי את העיניים שלי כי הייתי קמצן מדי לקנות מסך עם פאנל .

 

זה כשהמסך מציג משהו בהיר, כשהוא מציג משהו כהה, מתחיל הרע: זליגת אור, ודי רצינית. רציתי לצלם ולהראות לכם אבל בתמונה בקושי רואים את זה:
xdY9F5p.jpg

 

בגדול, אני מרגיש ששוב התקמצנתי.
אבל אני מכיר את עצמי, ככה אני, לא אוהב שינויים, בהתחלה מקטר אבל אח"כ מתרגל ונרגע.

 

התקנתי על המחשב חלונות, רק כדי לראות שאין בעיות רציניות, לא ממש מתכן להעביר חומר כי הזמנתי מחו"ל (860 EVO) שעליו אעשה את ההתקנה הסופית, או שאולי אשכפל את ההתקנה הזו אליו? נראה כבר כשיגיע.
הSSD שהזמנתי הוא אותו גודל (חצי טרה) אבל שמעתי שהוא נחשב לאמין ואני יחסית חדש בכונני אז רציתי משהו שאני אדע שלא ייהרס וימחק לי חומר. הדגם של ה- שבא עם המחשב הוא HFS512G3BTND-N210A.

 

תודה לכולכם, עזרתם לי מאוד. אל תתייחסו לתלונות שלי הן מכוונות ללנובו, לא אליכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

לא יודע אם זה יעניין מישהו, אבל לפני כשלושה שבועות, בזמן שהקשבתי למוזיקה עם , פתאום המוזיקה נעשתה איטית ובקול רובוטי מעוות, ואז השמע עבר מהאוזניות לרמקולים (למרות שהן היו עדיין מחוברות!) והמחשב נתקע ולא הגיב לשום דבר שעשיתי, כולל צירופי מקשים של . כל התרחיש הזה היה מהיר מאוד, משהו כמו 2 שניות.
לאחר הפעלה מחדש המחשב עלה אבל הייתה בעיה עם השמע ברמקולים המובנים - ברגע שהסאונד עלה מעל ווליום מסוים (רף די נמוך) הרמקולים היו משתתקים לכמה שניות, אבל גם כאשר הסאונד היה נמוך, רק הרמקול הימני השמיע קול. זה הרגיש לי כמו קצר.
במאפייני השמע של כיביתי את הרמקול השמאלי ואז הרמקול הימני עבד גם בפול ווליום.

כיוון שכבר החלפתי במחשב, ידעתי שהגישה לרמקולים פשוטה יחסית. פירקתי אותם ובדקתי התנגדות עם רב מודד, הרמקול השמאלי הראה 0 אוהם - דהיינו קצר.

 

עכשיו עמדו בפני שתי אפשרויות:

  1.  להפעיל את האחריות - לקוות שהחברה יאספו ממני את המחשב ואם לא, לקחת אותו אליהם. לפרק את הכונן הקשיח החדש ולהחזיר את הישן, גם בגלל שאני חושש ש"יעשו לי פוזות" בגלל שהחלפתי לבד אבל גם בגלל שאין שום סיכוי בעולם שאני סומך עליהם עם המידע שלי (כלומר, צריך לפרמט את ההרדיסק הישן). לקוות שהם ידעו למצוא את הבעיה. לקוות שהם יוכלו לתקן אותה. לקוות שכל זה לא ייקח יותר מדי זמן (כי בינתיים אהיה נטול מחשב), ולבסוף, לקוות שלא יעשו נזק למחשב במשך כל התהליך (הובלה ותיקון).
  2.  לרכוש סט מחו"ל ולהחליף לבד.

כאחד שנכווה לא מעט בעבר מנותני שירותים בארץ, הבחירה הייתה קלה עבורי, בחרתי באפשרות השנייה.
הזמנתי סט משומש מאיביי (11 דולר) ובינתיים השתמשתי רק ברמקול הימני (או באוזניות). שלשום הסט הגיע והחלפתי את הישן. בינתיים עובד כמו חדש.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...