הפטור שרד: בג"ץ הכריע אודות ההטבות ברכישות מקוונות מחו"ל - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הפטור שרד: בג"ץ הכריע אודות ההטבות ברכישות מקוונות מחו"ל


yonatan.mendelson

Recommended Posts

נציגי היבואנים והרשתות הקמעוניות המקומיות עתרו בדרישה לזכות בתנאים שווים לאלו שקיימים עבור צרכנים המבצעים רכישות אישיות דרך הרשת - אך בית הדין הכריע כי לא יתערב במדיניות הכלכלית בתחום

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח מסעודה

סליחה, אתה טועה ומטעה. הם לא מבקשים "להלחם בתחרות" אלא לקבל תנאים שווים. אין הגיון להפלות לטובה קמעונאים זרים על-פני קמעונאים מקומיים. מסעודה משדרות מפסידה פעמיים: גם כי היא פוטרה מהחנות הקמעונאית שהיא עבדה בה, וגם כי הקופה הציבורית התדלדלה בגלל הרוכשים מחו"ל שאינם משלמים מס. (מסעודה עצמה איננה יודעת לקנות בחו"ל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי לבת של מסעודה כדאי לעשות דרופשיפינג. ולגבי הקופה הציבורית- כמות העובדים הנוספים שהיתה דרושה להעסיק כדי לטפל במס על כל שעון ב3 דולר או קייס לפלאפון, היו מבטלים כל רווח לקופה הציבורית, ומוסיפה בירוקרטיה מיותרת ועיכובים למוצרים שגם ככה לוקח להם מעל חודש להגיע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו את שטועה. במקום השטות של "לקבל תנאים שווים" שיתרכזו במה שהם נותנים לנו הלקוחות. אם כל ההבדל יהיה ה-17% הללו שלא נגבים עד 75$, תאמיני לי שהיו קונים בארץ. אחריות ושירות מקומיים שווים הרבה יותר. כשאני מזמין מאמזון, אני משלם על המשלוח הרבה יותר מיבואן שמביא עשרות\מאות\אלפי יחידות. איפה כאן ה"תנאים השווים"? חלק מההטבות שזוכים להן בייבוא פרטני הולכות ממילא על דמי המשלוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגיע הזמן שיפנו את הלחץ כלפי האשם האמיתי: הסיטונאים והיבואנים. אם זכייני המותגים מחול יחתכו את שולי הרווח הגדולים ויתמחרו לקמעונאים כמקובל בעולם ההפרש ייעלם והם יוכלו למכור בלי בעיה. אלא שאף לא תעז ללחוץ על הטייקונים מחזיקי הזכיונות, כי באותו היום הם יפסיקו לעבוד איתם. אז מגלגלים את ההפסד ללקוח. פייר, אין מה לומר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל אדם שאני מכיר שמתגלגל ב7 ספרות בחודש  ברח מכאן כשהוא הבין שמכונת הדיאליזה שנקראת רשות המיסים מחוברת אליו בצורה קטולית ושותה לו את הדם באופן הכי טפילי שקיים. בתוספת גיבוי מאולץ מצידם לקנות בארץ ולשתות מהדם של כל הצדדים, של היבואן,הסיטונאי,החנות,שלבי הביניים וגם שלי.

ציטוט של אורח רן

הוגן או לא הוגן- זה עוד שלב שיחסל את העסקים המקומיים וייקבור את היזמות המקומית.

את המונופוליות המקומית...אחרי שאכפת לי מחשבון הבנק שלי, אכפת לי מיזמות. כששותים לי את הדם לא אכפת לי שלמישהו אי שם יש עודף אמביציה ותוכניות יפות. חייך קודמים

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה יזמות יש בדיוק בחנויות בארץ? בוקשי אתר הם יודעים לכתוב.

הם תמיד מנסים למקסם רווחים עם מינימום מאמץ להשתפר. אפילו מאמץ שלא דורש יותר כסף אלא יותר השקעה ורצון להשתפר.

למה בארץ האתרים של החנויות נראים כמו ג'יפה? מה אין להם כסף לבנות אתר אונליין רציני? או שהם פשוט עצלנים וגם ככה מרווחים יפה, אז למה להתאמץ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...