ב-Blizzard שוחטים פרה קדושה: את הדיאבלו הזה אף אחד לא ביקש - עמוד 2 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ב-Blizzard שוחטים פרה קדושה: את הדיאבלו הזה אף אחד לא ביקש


djelectric

Recommended Posts

ציטוט של EGarchmorph

להזכיר לך שבליזארד גם העבירה את ההפקה של הסרט של וורקראפט לחברת לג'נדרי ולא עשו אותו בעצמם?

סרט הוא לא משחק, הוא לא הלחם והחמאה של החברה.

 

ציטוט של EGarchmorph

אני אומר שאני ועוד הרבה אנשים כן רוצים כבר שנים RPG טוב לסלולרי, ואנחנו נורא שמחים שבליזארד מרימים את הכפפה

בליזארד בקושי הרימה כפפה. Netease זה מפתח מכונות כסף ידוע בגרידיות שלו שלא משקיע במשחקיות או כל דבר בעל ערך אחר. פשוט עובר מפרויקט לפרויקט על אותו מנוע כדי לקצור כמה שיותר מזומנים לפני שהמוניטין של אותו פרויקט ירד לאשפה. ידוע שדיאבלו החדש הזה משתמש בקוד וגרפיקה שהם כבר פיתחו בעבר.

 

ציטוט של EGarchmorph

מי אמר שהמיקרו טנזאקציות יהיו כמו במשחקים שקיימים היום?

כל ההסטוריה של עולם המובייל, וגם העתיד האפור שלה, כולל את הסיבה שהחברה הזאת בכלל קיימת.

ציטוט של EGarchmorph

הן לא רלוונטיות ב hearthstone

יתווכחו איתך שחקני HS מנוסים.

 

ציטוט של EGarchmorph

אבל החלטת שרירותית שהן יהיו מסרטנות במשחק הזה

לא נברת מספיק באינטרנט בשביל להבין במה מדובר, בשבילך זה סתם משחק מובייל תמים שבליזארד מוציאה לכולם והכל יפה ושמח. קרא על הנושא בבקשה.

 

ציטוט של EGarchmorph

ואל תדבר איתי על חוצפה, מה שהקהל עשה באירוע הזה היה נוראי. קריאות הבוז, העלבונות שנזרקו אליהם, התביישתי להיות גיימר, fan של בליזארד, או דיאבלו באירוע הזה. אז מה קרה? מישהו התלוצץ ואמר "מה, אין לכם טלפונים?"? זה חוצפה? אני מעריץ אותו שהוא לא פשוט אמר להם ללכת לה!@#$ן.

בליזארד יודעת טוב מאוד מי הקהל שלה.

אנשים המתינו שנה

קנו כרטיס במחיר יקר לאירוע

שילמו המון כסף על לינה ונסיעה

כל זה - בשביל שירקו להם בפרצוף, לאותו קהל סופר דופר אדוק שמוכן להגיע לאירוע לאותו קהל שבליזארד מטפחת כבר 20+ שנה.

אותו אדם שאמר את זה הוא האחראי על הפרויקט, לא סתם אחד.

 

למזלינו הרוב המוחלט שיודע מה קורה פה בוחר להצביע בידיים ולא ישתף פעולה עם הפרויקט החצוף הזה. מדובר באסון PR וטוב שכך, והמשחק מועד לכישלון וגם יכשל. בליזארד פוצעת את עצמה ואנחנו מקווים שתחלים. לפחות ישנם משחקים רבים שמהווים תחלופה לדיאבלו עד ש-4 יוכרז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נתתי לך גם דוגמא מעולם המשחקים, זה לא נדיר שחברה מביאה חברה אחרת לעבוד על פרוייקט בשבילה. מה עוד שהדבר הכי נפוץ ומקובל בעולם המשחקים זה להשתמש במנועים וקודים קיימים. וההסטוריה של משחקי ה RPG למובייל היא לא איזה חוקה כתובה. כן, כל המשחקים בז/אנר הזה הם זבל, אבל לא כי הם חייבים להיות זבל, אלא כי מישהו עשה אותם זבל. והמינימום שאתה יכול לתת לבליזארד זה את ההנאה מהספק על הרקורד שלהם. שוב אני אומר, אולי גם דיאבלו אימורטל יהיה זבל, אבל אני לא מוכן לקפוץ למסקנה הזו על ניחושים לא מבוססים! ואני מכיר מספיק שחקני HS מתחילים, מתקדמים, ומקצוענים, שאולי בימים הראשונים שהמשחק הזה היה קיים קנייה בכסף אמיתי של חפיסות הייתה רלוונטית, אבל היום הם שוחים בכסף וירטואלי שאין להם שום צורך בכסף אמיתי. תאמין לי (או לא אם לא בא לך, לא מפריע לי) שחפרתי הרבה מאוד באינטרנט על הנושא, אבל בניגוד לשונאים אני גם ליקטתי כל פיסת מידע על המשחק עצמו כי הוא באמת מעניין אותי. כמה ראיונות עם מפתחים ובכירי בליזארד קראת? ראיתי את התמונות מאירועי ההמשך של אימורטל. תורים שוממים ושולחנות ריקים. איך אתה אומר לי שאני לא נברתי מספיק כשזה כל אותם "מעריצים" שלא מוכנים לשמוע על המשחק הזה בכלל? כל אותם "מעריצים" השקיעו את כל הזמן שלהם לחקור את החברה ההיא ואת המשחק האחר שלה במקום לחקור את המשחק החדש שעומד להם מול הפרצוף. אני מציע לך ללכת לחקור את הנושא באמת, יש ראיון עם אחד המפתחים של אימורטל בבליזארד שאומר שהם צמודים לחברה ההיא והם מכתיבים את המשחק, החברה ההיא היא לא יותר מידיים מנוסות ביצירת משחקי מובייל שיוצרים בשבילם את מה שבליזארד אומרים להם. כולל גרפיקה ומודלים מהאמנים של בליזארד. ואתה חוזר על הטיעון הזה. לא. הוא לא מקובל. אם חברה שמייצרת 30 שנים גלידה מעולה תקום יום אחד ותגיד שהם נכנסים לשוק המסעדנות של המבורגרים אף אחד לא יגיד להם כלום. אבל אחד לא יצעק שירקו לו בפנים והם מתעסקים בפיתוח של בשר כשהם היו יכולים להתעסק בפיתוח טעמים חדשים של גלידה. זה רק מעריצים של משחקים סדרות וסרטים. הקהל הזה הם לא ילדים טובים ירושלים שהגיעו תמימים לאירוע שהם חשבו שהוא הכרזה של דיאבלו 4 (בליזארד אמרו בפירוש לפני חודשים שלא תהיה הכרזה על דיאבלו 4 או על הרחבה חדשה, והיו ניחושים שזה יהיה משחק מובייל) הם אוהדים ארסיים בדיוק כמו חובבי שר הטבעות שעשו מהומה כי איזה דמות באה ואמרה איזה משפט בסרט השלישי אפילו שהיא לא מופיעה בספר השלישי, או אוהדי סטארטרק שהחרימו את דיסקאברי כי הכוכבת הראשית היא אחות של ספוק ו"בשום מקום בקאנון לא אומרים שלספוק יש אחות" (בשום מקום גם לא אומרים שלא) הם באו בידיעה שהם לא מקבלים דיאבלו ארבע, בידיעה שהם לא מקבלים הרחבה, ועם השערה שמדובר במשחק מובייל, והם באו לצעוק ולקלל, ולהיות כוכבי כמו הקירח עם החולצה האדומה שכולם חושבים שהוא גיבור. כי מפתח הוא לא בן אדם, ואתה לא מעליב אותו בכלל כשהוא עומד על הבמה ומספר לך על הפרוייקט החדש שלו שהוא עובד עליו הרבה זמן. כי אין סיכוי בעולם שהוא באמת מתרגש ממנו ומקווה שאתה תאהב אותו. הוא מאה אחוז בן אדם מרושע וחסר רגשות. ואחרי שזה נאמר, אל תשחק אימורטל אם זה לא בשבילך. זה לגיטימי לגמרי. לא אני ולא בליזארד לא "נעלב" ממך אם תשחק רק במשחקים שלהם שמעניינים אותך. אבל תעזור לי להבין, מאיפה היוהרה להחליט שאם משחק מסויים לא מעניין אותך, אסור לא להתקיים בכלל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז כשבליזארד הוציאו את overwatch במקום דיאבלו 4 זה גם היה יריקה בפנים? או שהיריקה בפנים זה בגלל שזה משחק מובייל? או שאם היו קוראים למשחק מובייל הזה "וורקראפט אימורטל" זו הייתה יריקה בפנים של חובבי וורקראפט ולא בפנים זה חובבי דיאבלו? כי אם כן, אז השם של המשחק זו הבעיה? אז אם ככה אם היו קוראים למשחק "בולוגולו אימורטל" כולם היו בסדר עם זה כי זה משחק חדש שלא קשור לאף משחק אחר של בליזארד? ובאותו נושא, האם היציאה של דיאבלו לקונסולות הייתה גם יריקה בפרצוף לחובבי דיאבלו? כי אני לא זוכר כזה backlash כשהם הכריזו על דיאבלו לקונסולות. אני שואל כי אני ועוד הרבה אנשים לא הבעלים של קונסולה, ואין לנו דיאבלו ל , אז מעניין אותי אם לדעתך מותר לנו שיהיה לנו גם משחק דיאבלו לקונסולה שכן יש לנו, הסמארטפון שלנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"בליזארד אמרו בפירוש חודשים לפני בליזקון שלא תהיה הכרזה על דיאבלו 4 או על הרחבה לדיאבלו. אף אחד מהאנשים שישבו שם באולם לא ציפה לזה, ואם כן, זה לא כי בליזארד הטעו אותם." תרשה לי לברך אותך על היותך מהבודדים שרואים את התמונה האמיתית... לא כמו כל הטמבלים האלה בסרטון שבהמשך, או אלו שהגיבו על הסרטון. לפעמים עוזר שיש איזה משפטן לעת מצוא שיתפלפל ככה בציציות ויעשה סדר בראש. https://youtu.be/50KBNQe5hTM?t=39

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה עוד פרט קטן שהקהילה האינטרנטית הצליחה לתפוס על הפרוייקט המדובר

בראיון עם ואייט צ'אנג בבליזקון כשב-IGN שאלו שאלה הוא התחיל בתשובה של "כאשר הפרוייקט היה בתחילת דרכו לפני כמה חודשים"....

 

ויי זמיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ירקו למעריצים בפנים כי זה מה שהמעריצים רוצים לקבל. 

 

מדובר בחברה שמתפרנסת מ-remakes ב-10 השנים האחרונות. 

 

קחו את הדוגמא העדכנית ביותר WoW Classic 

 

בליזארד הרוויחו מאות מיליוני דולרים מחבילות הרחבה ועכשיו מוכרים עוד הפעם את החוויה המקורית במחיר מלא. 

 

אם זה לא גאונות בשיווק ומיקסום רווחים אני לא יודע מה כן. 

 

אפילו לא טרחו לעשות remake יסודי שיעדכן את הגרפיקה לפחות לרמה של 2015. 

 

הם יודעים שמעריצי בליזארד נמצאים באותה קטגוריה כמו מעריצי אז למה בכלל לטרוח. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בליזארד הגיעה לאן שהיא נמצאת בו היום בגלל קהל ה .

 

זה עובד לשני הכיוונים. אנחנו נהננו ממשחקים סופר-איכותיים ותוכן מעניין במשך שני עשורים ושילמנו על זה בכסף וטונה של שעות.

 

בסופו של יום, כל קריאות הבוז והאכזבה והתגובות ההמוניות בכל אתר אפשרי בעולם - הם סופר במקום.

 

מי שמחפש כבר שנים RPG למובייל "ולא מבין" על מה כל המהומה, כנראה לא בעניינים. מאוד פשוט לעשות אחד ועוד אחד

ולהבין שכל מחיקת התגובות, הסרת הסרטונים וכנראה שעוד מעט זה יגיע גם לבאנים מהפורומים הרישמיים של באטל-נט

זה לא דברים שבליזארד הייתה מעזה לעשות. האכזבה היא במקום וכל מה שאמרו להם בפנים - זה בצדק.

 

יותר מזה. מי שיעשה חיפוש ימצא גם חומר שכתבו חלק מהיוצרים המקוריים של דיאבלו 2, על חוסר ההבנה מצד בליזארד

להבין מדוע הקהילה שלהם יצאה ככה נגדם בכל מה שקשור לדיאבלו המוכרז למובייל. וכל מה שנאמר שם מדבר לכל המילוני

שחקני שרכשו את משחקי דיאבלו ומבינים בדיוק על מה הם מדברים.

 

העיקר שכל ה shareholders יהיו מרוצים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...