Zeev86 פורסם 2018 באוקטובר 31 Share פורסם 2018 באוקטובר 31 היי. קניתי Sennheiser GSX 1000 DAC בקופסה סגורה, אך כשפתחתי אותו, התגלה לי מכשיר עם שריטות על הצג, מדבקת מסך מתחת למכשיר זרוקה בקופסה (כזאת שמסירים ממסכים חדשים) וה-stand של המכשיר ידע ימים טובים יותר, איפה שהגומי רואים בבירור שה-stand עמד ימים רבים (גומי שחוק ומחוק). מה עושים במקרה כזה? שילמתי על מכשיר 900 שקל והייתי אמור לקבל מכשיר חדש, כשבבירור קיבלתי אחד משומש וכזה שהשתמשו בו הרבה זמן. מה אני עושה עכשיו? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
sursvti פורסם 2018 באוקטובר 31 Share פורסם 2018 באוקטובר 31 פונה אליהם עם הטענות ולא לפורום? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2018 בנובמבר 4 מחבר Share פורסם 2018 בנובמבר 4 כמצופה, KSP מתנערים מאחריות כלשהי. עברו 5 ימים מאז קיבלתי את המוצר. הראתי למוכר את המוצר, הוא בוודאות ראה שיש שריטות גם על הצג וגם על הסטנד, התיעץ עם שירות הלקוחות. בהתחלה אמר לי "אם היה פחות משבוע היינו מחליפים, אבל מכיוון שעבר שבוע, אין מה לעשות". אמרתי לו "אבל עברו 5 ימים". עכשיו הוא ענה לי "לא, עברו 6 ימים (קיבלתי SMS לאסוף את המוצר בתאריך 28 לאוקטובר אבל אספתי ב-)29. מה עושים? מדובר בכמעט 1000 שקל שהלכו כביכול על מוצר חדש אבל קיבלתי משומש. יש עילה לתביעה? אני מתכנן לפתוח תיק בתביעות קטנות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
sursvti פורסם 2018 בנובמבר 4 Share פורסם 2018 בנובמבר 4 פנה לפניות הציבור של החברה עם הטענות. תראה איך זה מתקדם שם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Rockstatement10 פורסם 2018 בנובמבר 11 Share פורסם 2018 בנובמבר 11 אמממ.... 6 ימים זה לא שבוע? או שזה רק אני? בכלל לא עבר שבוע.. תתעקש על זה.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2018 בנובמבר 12 מחבר Share פורסם 2018 בנובמבר 12 יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שלהם ביום שני שעבר. נמסר לי: "היי. מבדיקה שערכתי מול הסניף המוצר נפתח בסניף בעת האיסוף" (שקר) "באחריותך לבדוק את המוצר בעת הרכישה לפני עזיבת הסניף. מבדיקה מול הסניף המוצר עבר שימוש" (דהההההה!) "אנו נעביר פניה לספק לבדיקה ונעדכן עם קבלת תשובה" עבר כבר שבוע ואין שום מענה. זה מה שרשמתי להם: "בוקר טוב. המוצר לא נפתח בעת האיסוף. אם היינו פותחים, היינו רואים את השריטות, הן די בולטות לעין. הם שוב פעם (הסניף) משנים גרסה". ואז שלחתי הודעה נוספת: "חשוב לציין שבדקתי אריזה ראשונה ומצאתי שהיא פתוחה (לא זאת שלקחתי), ולכן לא הסכמתי לקבל אותה. יש לי מסמך שמאשר זאת (קבלה ראשונה) וזה שולל את זה שאני לא בודק או בדקתי את המוצר. אני מצטער אבל יש כבר כמה נתונים שלא מסתדרים מצדכם. אם לא יוחלף המוצר באחד חדש, אפתח בתביעה בבית משפט לתביעות קטנות ונתן לשופט להחליט". זו ההתכבות שלי עם שירות לקוחות בפייסבוק. מה אתם אומרים? מה עלי לעשות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sargon פורסם 2018 בנובמבר 12 Share פורסם 2018 בנובמבר 12 אתה לא יכול לבטל את החיוב? יש משהו בחוק נגד כאלה דברים. לא נראה לי שיש לך מה להתנהל מול KSP. תתחיל להשתמש בתותחים הכבדים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2018 בנובמבר 12 מחבר Share פורסם 2018 בנובמבר 12 ציטוט של Sargon אתה לא יכול לבטל את החיוב? יש משהו בחוק נגד כאלה דברים. לא נראה לי שיש לך מה להתנהל מול KSP. תתחיל להשתמש בתותחים הכבדים. לבטל חיוב זה לא חוקי? איזה חוק מאשר שאני כן יכול לבטל את החיוב? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sargon פורסם 2018 בנובמבר 12 Share פורסם 2018 בנובמבר 12 אסור להם לחייב אותך על מוצר שלא סופק או שירות שלא ניתן. אין מצב שמחייבים אותך על מוצר משומש כשאתה רכשת מוצר חדש. זה עבריינות. אוליי תתקשר לחברת האשרי ותגיד שלא סיפקו לך את המוצר או שנתנו לך מוצר משומש. או שתתלונן במשטרה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
etal פורסם 2018 בנובמבר 12 Share פורסם 2018 בנובמבר 12 לפי החוק אתה יכול לבטל עסקה בכרטיס אשראי רק במקרה של כשל תמורה מלא, במילים אחרות רק אם לא קיבלת מוצר בכלל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
andralamusya פורסם 2018 בנובמבר 12 Share פורסם 2018 בנובמבר 12 במידה ואין הבנה וסגירת דלתות בפנים - פונה למועצה להגנת הצרכן + רושם פוסט בפייסבוק, רצוי מממומן או לשלם לעמודי פייסבוק גדולים ולרוץ עם שיימינג! אני לא רוצה להרחיב אבל יש חנות מחשבים ידועה באזור ירושלים שהרכבת לוחות האם ללקוחות הייתה על רצפה חשופה כשהעובד יחף ולבוש ברמודה כשפיצה שרועה לידו ואף הרכיבו רכיבים יד שנייה ללקוחות וכל זה כשמנהל ברקע. את השם של החנות אני לא ארשום, גם לא ארמוז. רק אומר שזה קורה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2018 בנובמבר 13 מחבר Share פורסם 2018 בנובמבר 13 ציטוט של andralamusya במידה ואין הבנה וסגירת דלתות בפנים - פונה למועצה להגנת הצרכן + רושם פוסט בפייסבוק, רצוי מממומן או לשלם לעמודי פייסבוק גדולים ולרוץ עם שיימינג! אני לא רוצה להרחיב אבל יש חנות מחשבים ידועה באזור ירושלים שהרכבת לוחות האם ללקוחות הייתה על רצפה חשופה כשהעובד יחף ולבוש ברמודה כשפיצה שרועה לידו ואף הרכיבו רכיבים יד שנייה ללקוחות וכל זה כשמנהל ברקע. את השם של החנות אני לא ארשום, גם לא ארמוז. רק אומר שזה קורה. אין לי זכרונות טובים עם מועצה להגנת הצרכן. לוקח להם חודש לענות ומכתב שהם מכינים, גם אני יכול לרשום בשפה גבוהה. (מכתב לפני תביעה). לפרסם בפייסבוק גם רעיון טוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sargon פורסם 2018 בנובמבר 15 Share פורסם 2018 בנובמבר 15 ממליץ לך להעזר ב http://www.emun.org/ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.