GeForce RTX Cards Are Dying, Nvidia Facing Serious Issue - עמוד 3 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

GeForce RTX Cards Are Dying, Nvidia Facing Serious Issue


nec_000

Recommended Posts

  • תגובות 63
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של nec_000

jabberwock זה מעניין,

 

תסביר...

שתף אותנו בפרטים שנשכיל ביחד איתך

 

התחלתי לשחק Forza Horizon 3, שאגב הגראפיקה פשוט מדהימה לא ראיתי דברים כאלה.

וכל רגע קופצת הודעת אזהרה מעצבנת. הגדרות הגראפיקה גבוהות אך לא אולטרה.

כרטיס מסך GTX1060 3GB.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בואו נגיד שגם אם אני הייתי מפעל גדול הייתי "מעדן" את הממצאים בשביל לצאת באור טיפה יותר טוב.
יש כאלה שיקראו לזה שקר\סילוף האמת ויש כאלה שיגידו שזו אמת חלקית.
נראה לכם שבאמת nvi תרשום את הממצאים המלאים? המדוייקים?

ולענייננו, בואו נניח הממצאים שלנו כאן ונבחן אותם במבחן השטח.
nec שבחירוף נפש מנסה לגרום לאנשים לשמור את כספם בכיסם, שחלילה לא יגרם שום נזק לצרכן
כנגד
syn שבחירוף נפש מנסה שלא יגרם שום נזק, ואני לא מדבר על הצרכן.
מי יותר אובייקטיבי? מי פאן בוי ומי פחות? הזמן יגיד.
לבנתיים אני בעל כרטיס פגום, החלפתי ושוב פגום גם עם הצוואת pcb מעט יותר חדש.
בחנות שרכשתי ואני לא אזכיר את שמה הוזמנו 40 יחידות ונאמר לי ע"י הבעלים שכבר 28 חזרו תקולים ביניהם כל סדרת 20xx כולל שלי
מה שגרם לי לוותר על הכרטיס ולממש זיכוי על מחשב נייד
אולי בפעם אחרת nvi אולי בפעם אחרת..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של andralamusya

לבנתיים אני בעל כרטיס פגום, החלפתי ושוב פגום גם עם הצוואת pcb מעט יותר חדש.
בחנות שרכשתי ואני לא אזכיר את שמה הוזמנו 40 יחידות ונאמר לי ע"י הבעלים שכבר 28 חזרו תקולים ביניהם כל סדרת 20xx כולל שלי

 

יש למישהו עוד שאלות ?

 

28 מתוך 40 זה 70% בחשבון.

מישהו מכיר עוד תחום שבו 70% פגומים, ויכול לקרוא לכך תופעה תקינה וסבירה שאינה שונה ממקרי עבר ?

 

אבל רגע, זה לא 70% בהכרח - זה 70 אחוז בנתיים.

שכן אותם 12 כרטיסים מתוך ה- 40 שטרם הוחזרו, יתכן ויוחזרו בהמשך. בואו נזכורה שהם רק נמכרו

בחודש חודשיים האחרונים, ויתכן שצריכים לעבור עוד כמה שעות עבודה, בכדי לקרוס גם ולהצטרף לחבריהם שהוחזרו לחנות.

 

תודה רבה לך אנדרלמוסיה, על שהחזרת פידבק וסגירת מעגל, וסייעת בכך לקהילה להתגלח על נסיונך הטרי.

אינך מודע אולי, אך בצעת שירות ענק וחסכת עוגמת נפש מרבים נוספים שהיו נופלים גם.

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא כ"כ מבין מדוע הויכוח חייב לעבור לאחוזים. זה הרי לא יהיה מדויק אף פעם ואין לכם נתונים למדוד. אחד נותן סיפור שמראה לנו

70% תקלות, השני מראה לנו מבקר חומרה שאומר שזה לא שונה מסדרות אחרות אחרי בדיקה של עשרות כרטיסים.

 

מה שרלוונטי זה ש NV מצאה בעיה בכרטיסים בשני גלים. גל ראשון היו דגמי FE של ה Ti וגל שני היה כרטיסים נוספים שהוצהרו כבעייתים

גם מסיבת דרייבר ועדכון מערכת ההפעלה, היו גם שם בעיות שנבעו לא כי הכרטיס עצמו בעייתי למרות "שהסימפטומים" היו דומים.

 

ממה שניתן לראות ולשמוע ברשת, היה הרבה יותר hype סביב הנושא, כפי שאני רואה משתי סיבות משולבות ~

 

1. המספרים והתכיפות של התקלות היו בטווח דיווח גבוה יותר ביחס לסדרות אחרות.

2. כי הסדרה הזו בכללי, מאוד מדוברת. לטוב ולרע. שזה בין היתר משפיע על סעיף 1.

 

אני יודע מראש שיש הרבה משתמשים בגורו עם סדרה 2000 שלא קרה להם כלום. אני גם יודע שיש מלא דיווחים על כאלה ברשת שנדפק

להם כרטיס פעמיים.

 

למי להאמין ? רק מטומטם יכול לענות על זה. בן אדם ראציונלי לא ירכוש או ימנע מכרטיס על סמך סטטיסטיקות שהוא לא יכול למדוד.

 

אני לא בטוח אגב שכולם מבינים את זה, כי שאחד בא ומפרסם על כרטיס שהוא קנה והתקלקל - אפשר לקחת בחשבון שיש עוד שניים

שלא מגיבים אפילו ויש להם כרטיס תקין. זה למה אני אומר המדידות האלה שלכם שגויות, אין לכם נתונים חוץ ממה שאתם שומעים.

 

בלי קשר - יש סיבות אחרות מדוע להמליץ. או לא להמליץ על סדרת . אני לא רואה את העניין הזה כגורם. מצטער.

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של andralamusya

syn שבחירוף נפש מנסה שלא יגרם שום נזק, ואני לא מדבר על הצרכן.

 

אתה תדבר בשם עצמך. מנקודת המבט שלי, אדם שהחליט כי כרטיס מסויים מתאים לצרכיו והוא מעוניין לרכושו במחיר נתון - ההפסד כולו שלו באם שיקוליו מוטים ע"י הפחדה וסטטיסטיקה מעוותת.

 

אחזור על דברי העיקריים פעם נוספת ואחרונה:  גם 100 סרטוני יוטיוב, קשים לצפייה ככל שיהיו, אינם מהווים כמות ראייתית מספקת כל עוד מנגד עומדים ייצרנים וחנויות מבוססות (לא עצמה) שמספקים מידע ונתונים המראים כי אין שום בעיה חריגה ביחס לסדרות אחרות. אפילו GamerNexus טוען כך והוא בעצמו בדק הרבה מהכרטיסים האלו שמופיעים בסרטונים.

 

ובכן, אינני צריך להסביר מדוע סטטיסטיקה של כמויות מסחריות רלוונטית יותר מסטטיסטיקה של "לקוחות רועשים באינטרנט" (או לצורך העניין חנות אנונימית שדיווחה לך נתונים באופן אישי, לטענתך).  מוזמנים להמשיך לטחון מים...

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

image.png.5b9107d610db7e8f065e48fa0e0c6209.png

 

במדעי הסטטסיטיקה, התפלגות לנורמל מאופשרת בתנאי שישנן לפחות 30 תצפיות. קרי מדגם שיוגדר גדול דיו ומספק.

במדגם מחנות ישראלית אחת כמובא לפנינו מעלה (על ידי חבר הפורום אנדרלמוסיה),

נדגמו 40 תצפיות בעלי ממצא נפל של 70% (בנתיים).  *שהרי עם הזמן יתכן שעוד כרטיסים יוחזרו כתקולים.

 

המספר הזה:

מדגם בגודל 40 איקזמפלרים עם נפל של 70% מתוכו,

לכל בעל השכלה מתמטית הנדסית (או קרובה נגזרת לתחום), וגם סתם לכל בעל שכל ישר ובריא, אומר הכל.

 

לחברים שאינם מכירים את המושג הסתברות מותנית, נרחיב את הבימה:

בקוביות כידוע יש 6 פיאות עם הסתברות של שישית לפגוע במספר אחד מתוך השש.

קרי, שבכדי לגלגל קוביה ולהוציא את המספר 6 בהטלה בדידה, ישנה הסתברות של שישית בכל הטלה שכזו

או במספרים 1/6 = 0.166667

 

אך בכדי להוציא כבר פעמיים 6 (בשתי הטלות רצופות), ההסתברות לכך היא שישית כפול שישית:

קרי שישית כפול שישית שהיא 1/36.

*בשבר יוצא המספר הבא: 0.0277777

הסיכוי הוא כשניים וחצי אחוז בקירוב.

 

במידה והנפל בכרטיסי מסך היה קטן (כפי שנטען בהנחה לשלילה),

הרי שהסכוי לקבל כרטיס אחד היה עוד מיילא אפשרי, אבל לקבל כבר שני כרטיסים תקולים ברצף,

אחרי שהוחלף הראשון במסגרת האחריות.... היה סכוי נמוך במיוחד. ראינו זאת בקוביות.

שכן הסכוי יורד דרמטית במקרה שכזה. שישית כפול שישית בקוביות יצא רק 1/36.

 

אז נניח בשלילה שהנפל הוא כפי שמתואר בחלק מן המקורות, רק 4% כן, שזה נפל סביר בתחום חדשים

ומייצג נאמנה סטטיסטיקה מן העבר בתעשיה.

הסכוי לקבל איפה כרטיס אחד כזה תקול הוא אמנם רק 4%, אך בכדי לקבל כבר שני תקולים ברצף זה 4% כפול 4%.

משמע סכוי מאד קטן, והנה הוא מספרית:

 0.04 כפול 0.04 = 0.0016

משמעותית פחות מ- 1%. ליתר דיוק, רק 16 אלפיות.

 

אך כמה צרכנים כאלו יש - שקבלו שני פגומים ברצף ? 

לפי התצפיות שאנו קוראים ורואים ברחבי הרשת יש יותר מדי בכדי להסביר זאת.

ונוסף עליהן הנה לנו עוד תצפית אחת משלנו - חבר הפורום אנרדלמוסיה "שזכה לעונג" לזכות בלוטו שכזה גם.

 

היות וכמות הזוכים "בפיס התקולים" - שניים ברצף מסדרת 2000 היא כה משמעותית,

ברור לנו שלא יכול להיות שהסכוי לנפל הוא רק 4% (כפי שמציגים חלק מהאתרים ואליו סינדרום מכוון),

וכי אין אפשרות אחרת - זולת שהנפל הוא באמת אחוז משמעותי יותר שיסביר זאת.

 

כמו למשל 70% שמתארת אחת מהחנויות בארץ.

שהרי במקרה של 70% - הסכוי לקבל שניים תקולים ברצף הוא:

0.7 כפול 0.7 = 0.49 

או כמחצית לערך.

 

זה כבר נשמע סביר ובאמת מצליח להסביר לנו (כמו גם מיישב את הדעת), עם הכמות הדרמטית של צרכנים שמעידים

שקיבלו תקול אחרי תקול שני ברצף. 

 

**יש תצפיות שמתארות גם 3 ברצף.

מי שקרא זה עתה מבין גם מדוע זה בלתי אפשרי, אילו היה מדובר פה בנפל קטן בלבד.

שכן 4% כפול 4% כפול 4% זה הערך 0.000064   

 

image.png.e867e85b38964a681d8fd9264f0abfe5.png

 

https://forums.geforce.com/default/topic/1086991/rtx-2080ti-dies-with-ray-tracing-on-/?offset=8

image.thumb.png.ad69b2d7e67523213abd8fd6597db926.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא באמת נעזוב הכל ונסתמך על הסיפור הטרי של andralamusya. גם אני שאלתי מישהו אנונימי והוא אמר אחרת.  רוצה לדבר על זה ? 

יום טוב שיהיה לך, איש בעל השכלה מתמטית הנדסית.

 

(אגב תמונה משהו הדבקת פה. הייתי בטוח שצריך להחזיר כרטיס תקול ע"מ לקבל חלופי. מסתמן שירות יוצא מגדר הרגיל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של SyndromE

בוא באמת נעזוב הכל ונסתמך על הסיפור הטרי של andralamusya. גם אני שאלתי מישהו אנונימי והוא אמר אחרת.  רוצה לדבר על זה ? 

יום טוב שיהיה לך, איש בעל השכלה מתמטית הנדסית.

 

 

במקום לברוח מהדיון תוך נסיון תקיפה אישי בלתי רלוונטי,

ולציין "בנפנופי ידיים" בלתי ניתנים להוכחה "שאתה מכיר נתונים אחרים"...

 

פשוט תתקוף את הטענה האמפירית הבאה:

הכיצד זה שיש מתלוננים כאלו, שגם הכרטיס השלישי שלהם תקול (ראה בפוסט הקודם עם לינק שהבאתי לפנינו).

אנה הסבר לקוראי הפורום, מה הסכוי לשלושה תקולים ברצף.

 

נסה להראות הכיצד זה באם יש אחוז נפל נמוך של "רק" 4%,

שבכל זאת יש מקרי 3 תקולים אחד אחרי השני, כאשר ההסתברות לכך קטנה מ- 0.000064 ....

 

במקום לזלזל ולדבר אל אוזניים ערלות, השב בטעון מושכל מתמטי. הבימה פרוסה לפניך - כולנו מאזינים בקשב.

**במידה ותרצה עוד דוגמאות לכאלו עם 3 תקולים ברצף, תקבל. לצערנו יש יותר מדי כאלו.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של SyndromE

 

 

(אגב תמונה משהו הדבקת פה. הייתי בטוח שצריך להחזיר כרטיס תקול ע"מ לקבל חלופי. מסתמן שירות יוצא מגדר הרגיל)

 

**התמונה היא מתוך כתבה ב- forbes. תמונת אילוסטרציה.

מעוניין בלינק לכתבה ?    בבקשה:

https://www.forbes.com/sites/jasonevangelho/2018/10/30/nvidia-rtx-2080-ti-cards-have-a-serious-problem-they-keep-dying/#701f7dc76b2a

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של SyndromE

ובכן, אינני צריך להסביר מדוע סטטיסטיקה של כמויות מסחריות רלוונטית יותר מסטטיסטיקה של "לקוחות רועשים באינטרנט" (או לצורך העניין חנות אנונימית שדיווחה לך נתונים באופן אישי, לטענתך).  מוזמנים להמשיך לטחון מים...

נראה לכם שבאמת nvi תרשום את הממצאים המלאים? המדוייקים? היא יכולה לרשום אחוז חזרות על דגם ספציפי שמקבל החזרות נמוכות ואחרי שזה מתפוצץ לטעון "אופס, לא שיקרנו דברנו רק על דגם אחד." כשהכותרות מדברות על סדרה שלמה.?
כאחד במשרד לע"ד יכול להגיד לכם שלאמת פנים רבות
וסתם זורק מקרה שקרה לי ברכב חדש מהניילון, הייתה בעיה בייצור של המנוע והרבה אנשים התלוננו, תביעות, והחברה התעלמה
לאחר שנתיים של סחבת רק הכירה במקרה ובוצעה לי החלפת מנוע שלם ללא כל עלות ויאמר לזכותם 1000 ק"מ
אז נכון נתנו לי מוצר חדש, גם nvi עושה כך, אבל מה עם אובדן ימי עבודה? עצבים? סיכון שלי בכביש? זה המקום האפור שהחברות האלה לא מסתכלות או אכפת להן. הזמן שלי שווה כסף ואני לא רוצה שחברה כזו או אחרת תבזבז לי אותו.
במוצרים זולים מקובל עלי חלקית
במוצרים שהם ספינת דגל פחות
במילים אחרות חברה שמזלזלת צריכה להתנדף מהעולם כשהפקטור כסף לא מזיז לה, שילמתי אקסטרה על אקסטרה בשביל לקבל שירות אקסטרה וקיבלתי זמבורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Nec, אילוסטרציה... מהצד נראה יותר כמו קמפיין אבל בסדר שיהיה.  הכתבה הזאת עוד מאוקטובר...

מציע שנתקדם במקום למחזר, אבל עשה כרצונך.

 

אני יכול בקלות יתרה לקשר לך פה דיווחים ל- 2, 3 ו-4 RMA ברצף על שלל חומרה. , , בלוק , מה שתרצה.

אבל אחסוך את הספאם מהגולשים. אני רואה שאתה יודע לחפש בגוגל אז אשאיר לך את התענוג.

 

אני בוחר להצמד אל הדיווחים מכיוון הגורמים הרלוונטיים יותר בעיני (יצרנים, חנויות מוכרות, system builders) מאשר אל הדיווחים הפרטיים.  זה לגמרי לגיטימי והייתי רוצה להאמין שרובנו יודעים לסנן את הרעש.   באם ולכשהעתיד יכתיב אחרת - אני אצמד לנתונים החדשים ללא שום סייג. משעשע שאפילו במקרה שכזה לא תוכל לטעון כי טעיתי במשהו, מאחר ולא אני המצאתי את הנתונים הקיימים.

 

 

andralamusya,  בכלל לא דיברתי על הטענות של . זה רשום שחור על גבי לבן בפוסט ממנו ציטטת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...