זו שמייקרת - וזו שמסתערת - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זו שמייקרת - וזו שמסתערת


yonatan.mendelson

Recommended Posts

די כבר עם החבילות ההזויות האלה, פשוט תציעו גלישה ללא הגבלה במחיר סביר וזהו. 100 גיגה, כאילו מישהו עובר בכלל את ה-20 עם wifi בכל פינה בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה שיהיו להם תקלות? אתה מתייחס לתקלות שהיו לפני 10 שנים כשהם היו חדשים בשוק והחברות הגדולות (אז היו רק פלאפון אורנג' וסלקום) עשו ללקוחות תקלות טכניות בניוד בכוונה ("לכאורה") ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. גולן קיימת 8 שנים.

ב. הוא מתכוון להודעות אימות של פייסבוק, וכדו' שפשוט לא היו מגיעות לגולן בשנים הראשונות. אין קשר לחברות הותיקות וזה כבר לא קיים.

ג. הדבר היחיד ש"מדאיג" אותי בגולן היא מצבה הכלכלי הלא ברור. בכל מקרה מקסימום מתניידים אם תהיה בעיה.

ד. צריך לפתוח בקמפיין להוספת אנטנות סלולריות בכל החברות. זה פשוט הזוי שבשנת 2018 בקליטה גרועה יותר מלפהי 10 שנים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי בפיילוט החינמי של we4g ואכן היו בעיות חמורות בקבלת סמס מספקי שרות, אף נציג לא התחייב בכלל לפתרון או תאריך יעד. למרות שזה היה חינמי לא יכולתי להמשיך וחזרתי ל012 לחבילת 100GB. 

 

לא מזמן ניסיתי להצטרף שוב. היו בידי סימים חדשים לא מאוקטבים (קיבלתי בפיילוט 4 משום מה והפעלתי רק 2). לבקשתי לא נשלחו סימים נוספים ובוצע ניוד לסימים הללו. לאחר יותר מיממה ללא קו, בה אף נציג לא ידע להסביר מדוע לא בוצע ניוד, הם סוף סוף מצאו מישהו יותר בכיר שידע לומר שכל הסימים מהפיילוט בוטלו והם לא היו צריכים להפעיל אותם מלכתחילה. 

מאחר שכבר בוצע ניוד והייתי ללא קו, ומפיצות לסימים שלהם אין, ביקשתי שיוציאו שליח מהיר ולא שליח של הדואר, לא נעניתי. הסכימו להוציא שליח רגיל ולזכות אותי על המשלוח. למותר לציין שהשליח מעולם לא הגיע. הבנתי את הפואנטה וניידתי בחזרה. 

כיום רמי לוי מוכר באותו מחיר חבילת 40GB, הרשת עובדת מעולה ואין לי סיבה לעבור. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לשואלים - אני עם גולן מהיום הראשון, היו בתחילת הדרך תקלות באינטרנט ועם הפריסה. היום, הכל עובד לפחות אצלי חלק. אין בעיות עם האינטרנט, הוא מהיר. יש לי קליטה מעולה. לא אכפת לי אם תלכו לגולן או , רק בחייאט אל תסכימו למחירים גבוהים בתמורה ל"איכות", כאילו שיש להם תשתית נפרדת. הכל אותו דבר בסוף

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...