הכי טוב בדורו: Red Dead Redemption 2 זורח אצל המבקרים - עמוד 2 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הכי טוב בדורו: Red Dead Redemption 2 זורח אצל המבקרים


yonatan.mendelson

Recommended Posts

נשים בצד את העניין שזה לא יצא כרגע לPC (אולי בעתיד כן, מי יודע). המשחק לכשעצמו מדהים. מתפתח קצת לאט אבל ניכר מהדברים הקטנים ועד הגדולים שהמשחק מושקע ברמות אחרות. אחרי כשעתיים במשחק אני יודע שזה הולך להיות אחלה של מסע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של moog

תהנה לך להריץ ב רזולציה של 700P עם 25FPS ונפילות +תמונה מטושטשת

ממש לא

המשחק לרוב רץ על 30 ויש נפילות באזורים מסוימים

ומחיפוש בגוגל וגם מבדיקה ב digital foundry המשחק רץ ב 864P

 

אבל עזוב נתונים טכניים המחשק נראה מאוד טוב ממרחק של מטר+ על טלויזיה של 49'  ומאוד מהנה - גרפיקה זה לא הכל במיוחד עם הרמה הגרפית של היום - ועובדה של switch מוכר כמו ציפס ואנשים נהנים לשחק עליו DOOM 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סתם הערה כי מלינים על זה ש-RDR הראשון לא יצא למחשב. כמובן שהתלונות בצדק, משחק מדהים, אבל ככל הנראה הסיבות היו טכניות עקב תהליך פיתוח מהגיהנום בגלל ההתאמות שהיה צריך לבצע למנוע המשחק (RAGE) כדי שיעבוד בצורה יציבה בפלייסטיישן 3 וב-XBOX. לפי מה שהבנתי מפוסטים של מפתח לשעבר במשחק הם שכתבו הרבה מאוד מקוד המנוע בשביל זה עד שזה הגיע למצב שכדי לעשות לו פורט למחשב היה נדרשת השקעה של זמן וכסף שהפכו את כל העסק ללא כדאי. גם העובדה שבדיוק באותה תקופה רוקסטאר התחילו את הפיתוח של V והעבירו אנשים לפרוייקט הזה הפכה את כל הפורט ללא ריאלי.

 

לפי מה שאני זוכר (לא בטוח אם זה פורסם ברדיט או טוויטר) עלות הפורט הייתה בסדר גודל של עשרות מיליוני דולרים. אולי המכירות של המחשב היו מכסות את זה, אבל זה היה פוגע משמעותית בפיתוח של V.

 

במקרה הזה, יש סיכוי סביר פלוס לפורט, משום שהפלייסטיישן והאקסבוקס שתיהם מבוססים על כמו המחשבים הביתיים, אז תהליך הפורט הרבה יותר זול וקצר. חוץ מזה גם רוקסטאר רואים את הדרישה לפורט שהייתה ל-RDR הראשון וגם לנוכחי, אז אני אופטימי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הביקורת של המשתמשים פחות מחמיאה למשחק, בהשוואה למדיה המקצועית. כרגע המשחק כבר ירד ל7.6 בפלייסטיישן, לXBOX הציון משתמשים עומד על 6.5... מה קורה פה... יכול להיות שהמשחק Overrated?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא לטעמי, משחק מאוד מהנה ומרשים, גם טכנית וגם ויזואלית.

 

ממש eye candy על ה''65 שיש לי בחדר. (וזה על רגיל).

 

 

בימים אלה אני מחלק את זמני המצומצם, בין assasins creed החדש לבין הred dead, לבין מרתון gears of war באקסבוקס.

 

אני לא אחת ממש יושב על המיטה, מחזיק את הבקר של הפלייסטיישן 4 ביד אחת, ושל האקסבוקס וואן ביד השניה, ותוהה מה בא לי לשחק יותר O__________O , או שאולי בכלל בא לי לתת feed בדוטה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...