טכנולוגיית DLSS: הקלף החזק של NVIDIA - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

טכנולוגיית DLSS: הקלף החזק של NVIDIA


yonatan.mendelson

Recommended Posts

כבר כתבתי על זה בפוסט אחר.

 

Hardware Unboxed עשו את הבדיקה הכי רצינית עד עכשיו בנושא בהתבסס על הדמוים המוגבלים שנווידיה סיפקה עד עכשיו.

אי אפשר כמובן לדעת מה יצא מזה בסוף אבל הכיוון הריאשוני נראה כמו עוד פלופ.

למעשה כרגע זה נראה שלהוריד רזולוציה ל 1440P ולהפעיל TAA נותן גם יותר FPS וגם תוצאה ויזואלית דומה ל עם DLSS

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אבל זה לא הופך את הבדיקה לבסדר. AA בודקים באותה רזולוציה. הבדיקה הנכונה צריכה להיות באותם הגדרות, אותה רזולוציה, אותה מערכת זהה, אותם דרייברים ובעצם - על אותו מחשב מבחינת חומרה כללית, והגורם המשתנה היחיד הוא MSAA \ FXAA \ TAA \ .

 

זו הבדיקה היחידה שיכולה להראות את השינוי האמיתי בין לפתרון AA אחר. המחיר הוא לא שאלה טובה, כי כרטיסי RTX מתומחרים גם לפי הציפייה של למכירת שאריות מהסדרה הישנה. זה לא שכרגע יש רק את סדרת בחוץ, המחירים ירדו לאיזורים נמוכים יותר שנחצה עוד חצי שנה עד שנה. 

 

אני לא חושב שזה פייר למדוד משהו מאוד חדש שעדיין לא קיבל מספיק משחקים שאפשרי לבדוק אותו, אל מול המחיר בפועל.

 

כאשר יהיו לפחות 10+ משחקים ידועים שיוכלו להראות יהיה אפשר לבדוק אם זה משתלם ביחס למחיר הנדרש על .

 

עכשיו לא בטוח שכולם הבינו את הפיסקה השנייה שלי. זה קריטי בשביל האמינות לבדוק כרטיס אחד בלבד ( רק 2070 )

על אותה מערכת זהה - והגורם היחיד שמשתנה זה ה AA הנבדק. זה לא נכון לבדוק 1080Ti מול 2070 עם פתרונות AA

שונים בשביל בדיקה "ניטרלית" של ה .

 

זו דעתי הנחושה.. סופש נעים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של אורח אנריקה

מעניינת יותר מRAY TRACING?

 

לא יודע אם באמת אפשר להגיד שהיא יותר מעניינת אבל אם הטכנולוגיה הזאת אכן תספק את המובטח היא תביא לשיפור ניכר בביצועים וזה לא דבר של מה בכך.

Ray tracing תורם לפוטוריאליזם שזה כבר סיפור אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תהיו רגועים. כולם יאמצו את הRAY TRACING וזה בדוק. מי שמטיל ספק הוא לא ראלי או מצפה לתגובה מ . אם משתגעים על ביצירת תוכן אין סיבה שלא יעתיקו את זה למשחקים. נגמרו המניפולציות עם האור והתמונה. מה שאתם רואים זה מה שאתם מקבלים.... וזה נאמן למקור. והמשפט שיצא לי מהפה בזמן החשיפה של הכרטיסים (כשהפנתי מה הולך שם) היה "זה עובד" _ IT WORKS!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אבל 2080 TI שנותן RAY TRACING ON ב 1080P עם 30 FPS זה לא שיא הטכנולוגיה לגיימרים , אנחנו משתמשי מחשב , המינימום שאנחנו רוצים זה 60 על ULTRA , גם אם זה 1080 או . וכרטיס שעולה 1300$ ולא נותן אפילו שיפור עצום ב 1080 וגם לא ב בקושי זה כרטיס שמבחינתי זה לפח ולחכות ל בתקווה שיוציאו את שיא הטכנולוגיה במחיר נורמלי . כבר אפשר להביא 2 1080 TI במחיר של 2080 TI אחד ואפילו 3 TI . הביצועים יהיו יותר טובים עם כרטיס אחד או כפולים עם כרטיס 2 .. מה יעזור לי עכשיו 2080TI כשיש 100 משחקים רגילים בלי RAY TRACING . NVIDIA יצאו פה מעפנים מכל בחינה אפשרית . זה ממש להוציא משכורת על כרטיס מסך , לא נראה לי רציונלי . וזה לא כרטיס מסך שישאר איתנו יותר משנה ולא נותן ביצועים חבל על הזמן .. זה סתם כרטיס שיעלם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל העניין נראה מצד כמו שהם הבינו שמהר מאוד כולם יבינו שלקחו כרטיס שלא ממש נותן בוסט רציני בביצועים יחסית למה שצופה ממנו ושהם דפקו לנו מחיר בשם חדשה, לקחו ביצועים לא רחוקים מספיק מקודמיהם ומרחו עליהם מלא מייקאפ שנקרא טיורינג ואר טי אקס. אז הכנו לכם 2 פיצ'רים חדשים כדי שלא נראה כאילו אנחנו סתם מעלים את רף המחירים בשוק. שגם הם שלעצמם לא מצדיקים שום דבר. נחמד שהשוק מתפתח הן מצד ביצועים והן מצד הטכנולוגיה של התצוגה עצמה אבל לא זה ולא זה ולא שניהם יחדו יטשטשו את הכסת"ח שעושים כאן. מייקאפ לא עושה מכוערת ליפה, הוא עושה אותה מכוערת מאופרת. זה מה שזה :) 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של k534d

כמו שאמרתי ה זאת הטכנולוגיה המעניינת ביותר בדור החדש, עכשיו נשאר לראות אם עוד משחקים יאמצו אותה ואז לראות את מבחני הביצועים של גורמים בלתי תלויים.

 

ב 2019 יהיו משחקים. כל מה שיוצא עכשיו הוא גם בגדר "חלקי". אולי באטלפילד יהיה בדיקה טובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...