הסיפור מאחורי Diablo - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הסיפור מאחורי Diablo


GameGems

Recommended Posts

דיאבלו תמיד תשאר סדרת המשחקים האהובה עלי ביותר. בשונה מרבים שחרשו את 1ו-2 ובקושי נגעו בשלוש, בנוסף לשניים הראשונים שהיו מעולים השקעתי עד כה אלפי (!) שעות במשחק השלישי. משהו בעלילה של המשחק תופס אותך חזק. זו לא עלילה צדדית שאין לה השפעה. לכל אירוע יש השפעה הרסנית על היקום בדיאבלו, וקל מאוד להתחבר לדמויות רבות במשחקים הללו. בליזאד בונה על דיאבלו כסדרת משחקי הדגל שלה בשנים הקרובות, עם רמיזות קלות שנקבל בבליזקון הקרוב, וקרוב למדי משחק חדש וטרי איפשהו בתחילת העשור הבא. הייתי שם בכל השקה עם החברים בתור לעותק הפיזי שלי. מחכה לעשות זאת גם במשחק הבא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כבר מדברים על 2, שהוא באמת משחק מעולה ומהנה גם היום (גם כיום אני משחק בו), חייבים להזכיר את הקהילה שהתפתחה סביבו ובעיקר את כל המודים שהיא יצרה עבורו - בין אם מדובר בכאלו המביאים שינויים יחסית פשוטים, כמו שיפור הסיכויים למציאת פריטים נדירים, ובין אם מדובר בשינויים דרסטיים שמחליפים את כל הסיפור או אפילו מוסיפים דמויות וכישורים חדשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינתי D2 היה ה RPG "המהיר" הכי טוב שאי פעם נוצר. שרפתי אלפי שעות שהייתי צעיר על D2 יחד עם חברים, הכרתי ( מצחיק אבל

אמיתי ) את אחד החברים הכי טובים שלי דרך המשחק, ואני חושב ש D3 היה רחוק שנות אור מלהיות משחק ראוי למשחק הקודם שלו.

 

D3 היה משחק מעולה, הוא פשוט לא עמד בסטנדרט ובציפיות של מה ש D2 הביא. 

 

עד היום אני חושב שבליזארד עשתה טעות חמורה שהאולפן והכשרונות המקוריים ( North ) לא היו חלק מהפיתוח של השלישי.

 

זה הרגיש משחק קונסולה ביחס לקודמים. הכול "הותאם מראש" והאופציות היו מוגבלות בטירוף ביחס למשחק השני. גם המחסור ב PVP וכו'.

 

היו תקופות שהמשחק השני כבר היה גמור, בעיקר שהתחילו ה dupes וכו'. בסדר עשה את שלו במשך עשור ומעלה.

 

זכרונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...