כרטיס גרפי תקול - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס גרפי תקול


shimon070

Recommended Posts

 שלום,

 

קניתי מחשב חדש לפני כמה חודשים (ללא כרטיס גרפי) כי הייתי בהתלבטות,לאחר כמה ימים הלכתי על הכרטיס הנ"ל (מאותה חברה שקניתי את המחשב), בקושי השתמשתי בו (אני עובד איתו ומרדנר GPU) ויום אחד פשוט המחשב התכבה, וכשניסתי להדליק את המחשב המחשב לא עלה, אז התחלתי לבדוק חלקים והוצאתי את הכרטיס הגרפי, גם כשהוא היה בחוץ המחשב לא נדלק, לאחר כמה נסיונות מסתבר שרק אם אני מכבה ומדליק מהכפתור של הספק זה נדלק אבל רק העיבוד הגרפי המובנה במעבד!

אני שלחתי את הכרטיס לבדיקה כבר שבועיים!! עוד מעט (יום ראשון) נכנס לשבוע שלישי! אני לא יכול לקבל עבודות וזה מטריף אותי וכל הזמן מהחברה כל שבוע זה "סוף שבוע צריך להגיע" אף אחד לא ישלים לי את הפערים האלה

כשאני מנסה לעבוד על CPU ובגלל שיש במעבד תוספת של עיבוד גרפי הטמפרטורות מגיעות למשו לא שפוי 100c!

אני על ספק של 600W


מישהו נתקל בתופעות המכרטיס הזה?

יש לציין שיש אחריות..אבל אני משתגע מהזמן שעובר וזה חוסם אותי.

אני רוצה לפנות ליבואן אישית אבל הם לא מוכנים לתת לי את המספר שלו, אבל אני צריך וודאות אשמח אם מישהו יעזור לי בזה (בפרטי)

2017072019090487_m.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של shimon070

כשאני מנסה לעבוד על CPU ובגלל שיש במעבד תוספת של עיבוד גרפי הטמפרטורות מגיעות למשו לא שפוי 100c!

סטופ.

 

מה? זו לא סיבה נכונה. איך אתה מודד טמפרטורות ואיזה יש לך שם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

לחנות, מתי שתוכל. לא סביר בעליל להגיע קרוב ל100 מעלות על דבר כזה בשום מצב נקודה.

לממש אחריות בכל הכח על הדבר הזה.

 

כן אנ יודע ומבין את זה הייתי אצלם לפני שבועיים והבעיה עדיין הייתה (כשאני מרדנר בCPU), בנוגע לכרטיס גרפי (עוד מעט נכנס לשלוש שבועות!) אני חייב את המחשב אני עובד איתו (למרות שכרגע לא ממש בגלל חוסר הכרטיס) ואני לא רוצה לחכות עוד חודש+ להיות מושבת אני אראה מה אוכל לעשות בנידון אמנם מחשב חדש רק כמה חודשים בודדים אני אפעיל כל ביטוח אפשרי. כדי לכסות כל חלק.



תודה רבה לך.
 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

*** עדכון: יצא לי שוב לדבר עם חברת פלונטר(היום) בנושא אבל אין להם מענה בשבילי, הם טוענים בגלל שהכרטיס יצא כניראה מהשוק או חוסר מבחינת הייצור,  אז דברים מתעכבים..ביקשתי גם היום לדבר עם היבואן , הם אמרו שזה יהיה מיותר כי הם לא ידברו איתי, אמרתי ננסה, התקשרתי ליבואן "מור לוי" דיבר איתי מישהו בשם ג''קי, בן אדם זוועה גועל נפש של דיבור, בגלל שאני לא חברה או שאני קניתי מפלונטר אז שהם ידברו איתו, שאלתי אותו מה קורה עם הכרטיס? הוא אמר לי  " ד--ב---ר עם  פלו-נ-ט-ררר אל תדבר איתי, הם שלחו לי הם שהם יצרו איתי קשר לא אתה"  או במילים אחרות " אל תשגע אותי אין לי עצבים בשבילך"

אני לקוח לא משנה של מי , גם אם אני מדבר אני מצפה ליחס הוגן לא מזלזל העיקר להעיף אותי, אני עכשיו מתחיל שבוע שלישי!! שבוע שלישי שאני לא יכול עבוד כמו שצריך ואת זה לאף אחד לא מעניין! העיקר שילמת! דיברתי לאחר מכן עם פלונטר שלפחות יזכה אותי אני לא יכול לקבל עבודות הפרנסה שלי,אמרו שלא משתלם לו לזכות אותי  כי זה הרבה מאוד כסף 4900 ש"ח! עכשיו אני סתם באוויר מחפש את עצמי!

שיהיה ברור..במשך הזמן הזה פלונטר לא יצרו איתי קשר,  ומי שבדק כל הזמן הזה והתעניין זה רק אני!


תקנון פלונטר:

faq_warranty-and-defects.gif.cc24037208752df56a3a975d67ba160d.gif

 

תקנון מור לוי - יבואן:

 

 

LEVI.thumb.jpg.7fb66db8c68e5b584740541e0efeb832.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.consumers.org.il/category/service-and-warranty

 

נדיר לראות עסקים שמכבדים את החוק המאוד ברור לגבי תיקון מוצר במסגרת תקופת האחריות. מאחר ולא נהוג לתקון , על החנות לזכות אותך במלוא הסכום או לתת לך מוצר שווה ערך. מניסיון בתחום, בתי המשפט כמעט תמיד לוקחים את צד הלקוח, ופה יש לך קייס, עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק. תערב גם את אמון הציבור. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...