חושב על אופציה לתלות את המסך על הקיר - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חושב על אופציה לתלות את המסך על הקיר


Rockstatement10

Recommended Posts

יש ברשותי U2515H.

עכשיו אני תוהה אם כדאי לתלות אותו על הקיר, זה מן הסתם ירחיק אותו ממני והמרחק ישיבה מהמסך יהיה בערך 75 ס"מ אני חושב.. זה לא רחוק מדי?

בנוסף האם לא אוכל לסובב את המסך כמו שאפשר עם הסטנד שלו?

איזה מעמד צריך לדעתכם בערך?

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה המטרה, לפנות מקום על השולחן? אם אכן כך, הפתרון היותר מוצלח לדעתי הוא קניית זרוע למסך כגון North Bayou F-80 (עולה באזור ה-200 ₪ בארץ) שאיתה יהיה למסך את כל דרגות החופש שיש לו עכשיו ואפילו קצת יותר מכך, ויתפנה לך המקום על השולחן שעכשיו תופס המעמד.

 

יש גם זרוע במבנה כזה שיש לה פחות דרגות חופש אבל יש מי שלא זקוק להן ומוצא את קווי העיצוב נקיים יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה נחמד אני רואה שזה מתחבר לשולחן עצמו ולא לקיר..

בכל מקרה ראיתי משהו בסגנון הזה: https://ksp.co.il/?select=.1925..1029.&kg=&list=1&sort=2&glist=1&uin=0&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0&intersect=&rintersect=&store_real=

 

מה דעתך? זה בסדר או שעדיף על השולחן מאשר על הקיר?

ועד כמה זה חזק על השולחן? פשוט השולחן שלי עשוי זכוכית..

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני באופן אישי לא חסיד של מתלים לקיר בגלל שהם פחות מעשיים לדעתי לסביבת שולחן עבודה (מרחק, לא מאפשרים כוונון גובה בדרך כלל וצריך לחשוב היטב מרטש היכן לקהע את הזרוע לקיר, צה קורה אם רוצים לשנות את סידור/ריהוט סביבת העבודה) אבל בהנחה שהזרוע תתן לך את כל דרגות החופש שאתה צריך, זה עניין סובייקטיבי לגמרי.

הזרועות שקישרת אליהן לא מאפשרות כוונון גובה ולכן הייתי שוקל זרוע לקיר כמו NB F120 (יש במדיה ובטח בעוד חנויות) שכן מאפשרת כוונון גובה מסוים.

 

מנגנון המלחצת לא כל כך מתאים לשולחן זכוכית אבל.יש לזה פתרון פשוט יחסית. צריך למצוא רפידת ספוג גומי עבה מספיק (פד עכבר ישן מגומי מוקצף הוא פתרון לא רע כאן) בגודל משטח המלחצת העליון ולהכניס אותו בינה לבין משטח הזכוכית של השולחן. בחלק התחתון יש להכניס חתיכת עץ בגודל מתאים ובעובי 2—3 ס"מ בין השולחן למלחצת וגם פה להכניס רפידה כלשהי בין העץ לזכוכית.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...