לנחות על הירח: NVIDIA חושפת הדגמה חדשה לטכנולוגיית ה-RTX - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לנחות על הירח: NVIDIA חושפת הדגמה חדשה לטכנולוגיית ה-RTX


yonatan.mendelson

Recommended Posts

תמונות ראשונות ומרשימות מתוך דמו שישחר את אחד ההישגים האנושיים הגדולים ביותר מצטרף לעוד מגוון סרטונים שנועדו להמחיש לנו את הפוטנציאל הגדול של כרטיסי ה-Turing

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגבת מהמקום של חוסר אונים שאתה לא יכול להרשות לעצמך כרטיס כזה. לא נורא.... גם אני לא. - עכשיו עברתי שוב על התגובה שלך .... תה'ידע מה.....? _ אתה צודק! _ (אתה איש של קונסולה ולא של מחשב אז לא יכול להפנים את הנושא)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה לגבי : הקדמה , הטכנולוגיה מדברת על שקיפות עצמים על-גבי מים וכו' תוך חישוב נקודת מוצע האור? כדי שהכרטיס יוכל לחשב זאת נדרש מהתכנת של משחק לשתול את האפקטים במשחק עצמו. במידה והוא לא יעשה זאת לא יהיה לכרטיס מה לחשב..... נשאלת השאלה, במידה והמשחק מתוכנת אם האפקטים המתאימים זאת אומרת שהתכנת שתל כל אפקט לדוגמא על חלון או מים וכו' מה הבעיה של כרטיס שהוא לא לחשב זאת ? גם כיום אנחנו רואים הדמיות של שקיפות מים ומראות גם ללא אלה בעזרת תכנת גרפי שעבד קשה :-) .... האם מדובר בגימיק שווקי בלבד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט תקרא על Ray Tracing, או תפוס איזה . רינדור של זה במחשב ביתי בזמן אמת מהווה פריצת דרך וסוג של גביע קדוש, לא פחות. נקווה שהמפתחים ישכילו למצות את הפוטנציאל במהרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...