Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

huber

מוצרי AMD חדשים מבוססי 7nm

Recommended Posts

inputlag זה לא גימיק. מצד שני זה לא מה שהופך שחקן תחרותי לשחקן סופר תחרותי. רחוק מזה.

ואת זה אני כותב בתור שחקן תחרותי שהגיע די רחוק, בכמה כותרים בודדים. הימים האלה מאחורי,

אין כוונה להשוויץ חלילה, אלא רק לספק עובדות בנושא.

 

ציטוט של nec_000

 

אותם הדברים הקטנים שמייצרים את התוצאה השימושית-פרקטית במחיר אפס, הם החוכמה. בכל תחום.

הם מה שבסופו של יום מוכיח עצמו הסטורית ונכנס למימוש, בשעה שהדברים המורכבים המתוחכמים והיקרים, נדיר שתופסים

בעיקר בגלל שמתברר ברבות הימים, שהתוצאה שהם משיגים אינה שווה את המחיר שנדרש עבורם. עיין ערך DLSS.

 

באותה מידה לא הייתי מציע לזלזל במחי יד, בתהליך  image post processing של תמונה לטובת שפור איכותה,

רק בלל שזה יישום של משהו זול בחינם מבחינה ביצועית. נהפוכו, בגלל שזה זול הדבר מגרה יותר לנבור פנימה במה

שזה עושה. כי הפשטות והזולות היא הגאונות.

 

AMD על פניו העלו עוד רעיון מעניין, פשוט, זול, וקל ליישום. זה כבר מצדיק מינ' שנבחן את זה ברצינות.

אפשר תמיד לוותר אחרי זה אם לא מרוצים, בהחלט. אבל לפסול במחי יד לפני שקבלנו סקירות מעמיקות אודות

התוצאה שזה משיג לנו ? 

נשמע מהצד לא רציני להתייחס ככה.

 

אם ל DLSS נתנו לפחות כמה חודשים עדד שהבנו את הנושא וויתרנו, אויה אם לא ניתן מינ' שבוע סקירות לדבר

הזה ש- Navi מטמיע בארכיטקטורה שלו. כל הסוקרים מביני העניין יעלו די מהר האם השיטק הזה ראוי או מיותר.

 

אם זה קצת קשה לי להסכים, כי אני חייב להודות מהצד - זה שוב נראה קצת כמו צידוד יתר ב על חשבון DLSS.. ?

קצת מצחיק האמת. DLSS לא כשל, האמת היא שנוכח המחירים ההזויים שהיו ל וזה התבטא במכירות חלשות,

עברנו להתנגח במשהו שלא כשל ולא נעליים.

 

DLSS כאשר הוא עובד, וראינו שהוא עובד ( טוב ולא טוב ) - הביצועים מדברים בעד עצמם. התמונה ? אין לי כרטיס . מרושם

שלי כיוזר מאוד ותיק ב guru3d, הרבה חבר'ה שם לא נהנים מהפונקציה הזו, הכוונה מאיך שזה נראה בפועל. מרוח מאוד, מטושטש,

לא ברור. אבל לא חד משמעי, ולא בכל משחק.

 

אגב, כל הפתרונות scaling שצצו ברשת אחרי יציאת DLSS לא קשורים ל או ל . זה הכול היה כחלק* ( ובצדק )

ממסע של התנגחות במחירים ההזויים ובכשלון היחסי של כרטיסי ביחס למה שציפו בפועל. חיפשו הרבה דרכים להיכנס

ב NV ואני לא מאשים אותם.

 

AMD העלו רעיון שצריכים לראות על מה מדובר אחרי ביקורות אמיתיות ולא להשתמש ב DLSS שזה גם משהו חדש כאופציה

ש - "כשלה וסגרנו את הבאסטה". פה כבר זה שוב חוזר לגלגל הזה של שירי הלל ל . ואני לא מבין את זה... למה לנהל

דיון על בסיס עיוור. הדוגמא עם המטוס זה משהו שאתה מכיר מהעולם האמיתי אני מניח.. הדוגמאות של הפתרון ש הציעו,

יכול באותה מידה להיות טוב ולא טוב כמו DLSS שעדיין אגב, רלוונטי.

 

כאשר השחקן השני ( AMD ) מאחר כהרגלו למסיבה, והוא בכל זאת יקבל במה, עדיף להמתין ולראות מה יש לו להציע מאשר להתמקד בפתרונות שלא אהבת של השחקן הראשון.

 

 

נערך על-ידי coch
  • אהבתי! 1

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Jabberwock

ד"א מה עם Vulkan ? יש משחקים חדשים המבוססים עליו?

 

לא כל כך עוקב ולא בעניינים מספיק לאחרונה.

האחרון שאני זוכר הוא Wolfenstein מאשתקד, ו- 2019 שאוטוטו יוצא לשוק.

 

הטמיעו את במנוע id tech ולכן כל משחק שמבוסס על מנוע זה, תומך אינהרנטית ב- .

זהו אחד היתרונות הגדולים כרגע של המנוע בתעשיה, על פני מנועים שטרם מימשו בקוד.

 

התוצאה היא שכותרים מבוססי נהנים מרמת הביצועים הטובה ביותר בתעשיה. אנחנו רגילים לראות

אזור חיוג 150-300FPS אפילו על מחשבים שאינם המילה האחרונה. ב- 2016 אני מחלץ מ- 2500k

200 FPS קבוע רק בגלל frame cap מובנה בכותר. **אם מורידים אותו טסים עוד יותר למעלה , יש headroom

נוסף. זה עד כמה id tech בשילוב vulkan מקצועיים. אם מישהו ירים עתה סימולטור טיסה קרבית זה אחד

המנועים המובילים לשקול אותם בגלל ה- performance המעולה שלו.

 

הקידוד של vulkan יקר וגוזל הרבה שעות אדם, כמו גם התאמות כל פעם מחדש עבור מאיצים גראפיים חדשים

שמגיעים לשוק. לא פשוט בכלל ומסרבל לעין שעור את הקלות שבעבודה עם DX11. לכן החדירה שלו חלשה.

נערך על-ידי nec_000

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

coch,

DLSS כשל משום שגילו שהוא עושה upscale בדיוק כמו upscale רגיל שהיה בשוק מובנה ממילא בכל דרייבר של כרטיס מסך.

אלא שהוא עשה זאת במחיר יקר יותר, מוגבל יותר, ולרוב התוצאה היתה פחות טובה מ- upscale + sharpenning 

אחד מול אחד.

 

לעניין זה ראה סקירות של hardware unboxed - שחקרו את הנושא לעומק עם המומחה שלהם. ראיתי את כל הסקירות

ונדהמתי מרמת הפגיעה בול שהוא עשה ואיך הראה זאת. למעשה שמט מ DLSS את השטיח הקיומי מתחת לרגליים.

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של nec_000

הקידוד של Vulkan יקר וגוזל הרבה שעות אדם, כמו גם התאמות כל פעם מחדש עבור מאיצים גראפיים חדשים

שמגיעים לשוק. לא פשוט בכלל ומסרבל לעין שעור את הקלות שבעבודה עם DX11.

מצד שני, עושה רושם שהוא העתיד.

אם לא ינצל טוב ריבוי ליבות, הוא ידעך ויפנה את מקומו ל-.

 

יש לי הרגשה שעם השדרוג לזן 2 בקונסולות יהיה יותר דגש עליו.

נערך על-ידי Jabberwock

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הוא העתיד מבחינה בצועית זה כן.

הבעיה כפי שגילינו בפרקטיקה, היא שהתעשיית קידוד מחפשת דרכים להוזיל עלויות ולזרז לוחות זמנים

כי זה בסופו של דבר תורם להם בסך הכללי יותר להצלחת הפרויקט ולריווחיותו.

vulkan בהיבט הזה פועל לכוון ההפוך, מעכב , מעלה את מחירו.

לכן אני חושש בצער ש- לא יתפוס את השוק ויחליף את DX. לא בתחום מחשבים לפחות.

אולי כן בתחום נישתי כזה שבו לביצועים בהתייחס לכח החישובי שעומד לרשות המפתח, כן.

סמרטפונים ?  ?   וכדומה...

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

כן זה מה שאני אומר...

 

ביגלל החומרה הדומה שבדור הקונסולות שיבוא, הדבר יכול להשפיע יותר על שוק ה-.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של nec_000

coch,

DLSS כשל משום שגילו שהוא עושה upscale בדיוק כמו upscale רגיל שהיה בשוק מובנה ממילא בכל דרייבר של כרטיס מסך.

אלא שהוא עשה זאת במחיר יקר יותר, מוגבל יותר, ולרוב התוצאה היתה פחות טובה מ- upscale + sharpenning 

אחד מול אחד.

 

 

ראיתי את הסקירות לגבי DLSS. חלקן נכונות. חלקן מבוססות על הא ודא.

בתור אחד שאוהב ( אתה.. ) לעשות revisit וכו' במידה וזה רלוונטי, תבדוק ביצועי DLSS בבאטלפילד, באנטם, במשחקים

רלוונטיים. בגורו מדווחים על יפים, תמונה יפה. יש עדכונים, זה לא מה שהיה לפני חצי שנה.

 

שוב.. אני לא עובד ב NV. אני מציין מה אני קורא.

 

אגב לגבי הפתרון של :

 

As of now, however, RIS is only available on AMD’s new RX 5700-series graphics cards, and doesn’t yet include support for DX11

 

פרט רלוונטי.

נערך על-ידי coch

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Jabberwock

כן זה מה שאני אומר...

 

ביגלל החומרה הדומה שבדור הקונסולות שיבוא, הדבר יכול להשפיע יותר על שוק ה-PC.

 

זה בהחלט טיעון שעושה שכל. בוא נחזיק אצבעות שזה יסייע לחדירת vulkan גם ל- . סה"כ אינטרס ישיר שלנו הצרכנים.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של coch

 

ראיתי את הסקירות לגבי DLSS. חלקן נכונות. חלקן מבוססות על הא ודא. אגב לגבי הפתרון של AMD :

 

As of now, however, RIS is only available on AMD’s new Radeon RX 5700-series graphics cards, and doesn’t yet include support for DX11

 

פרט רלוונטי.

 

 אומר לך את הערכתי הזהירה:

"הפטנט" ש- הטמיעו ב- בנושא upscale ו- sharpening (או כל תכונת post procesing אחרת), יהיה אפשרי לביצוע בדרייבר

קרי ברמת תוכנה בכל כרטיס מסך, גם של נוידיה.

אינני מכיר מערך טרנזיסטורי אלגורימתי יעודי לביצוע פעולות מסוג זה, שיש בכרטיס אחד ואין באחר.

יש סכוי סביר שאני צודק בהערכתי זו. ולכן זה מעודד שאם יוכיח עצמו אז יכנס בהמשך הדרך לכל הכרטיסים בשוק גם הישנים.

נערך על-ידי nec_000

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אוקיי, הלוואי. אני ממתין בסקרנות ל .

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Jabberwock

אותי אתה לא צריך לשכנע. אני רגיש ל-input lag. הדבר הראשון שאני עושה במשחקים הוא לגשת להגדרות ולכבות VSYNC ושאר ירקות.

 

ד"א מה עם Vulkan ? יש משחקים חדשים המבוססים עליו?

תנסה גם enhanced sync באם יש לך מאיץ מבוסס ,  או fast sync אם יש לך מאיץ מבוסס נוידיאה.

לרוב משיג תוצאות טובות יחסית בזמן התגובה, ומקנה  sync שעובד כל עוד אתה מעל תדר המסך = 60 לרוב.

אני מוצא זאת כפשרה מוצלחת בלא מעט כותרים ולכן מפעיל את הפונקציה.

נערך על-ידי nec_000

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אם אתה מדבר על סינגלים.. מה הצורך בכל הדברים האלה ? vsync מספיק מעל ומעבר... כנ"ל ב FPS מהירים...

 

מעולם לא ראיתי צורך במשחק שמבוסס על קמפיין יחיד, אתה נגד המחשב\הסיפור\העלילה, לבטל vsync. זו הדרך הנכונה לשחק כאילו.

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מנצל את ההזדמנות להזכיר לכל החברים, שלא משנה עד כמה טוב יהיה ריזן 3000,

היה ותרצו להצטייד בפלטפורמה החדשה הזו, לא לרכוש מיד את האצווה הראשונה שתצא ביולי.

מומלץ בחום רב להמתין לפחות עד אוקטובר/נובמבר, יהיו לא מעט באגים תקלות ותחלואי ילדות בהתחלת הדרך. 

תנו ליצרנים לתקן את לוחות האם והמעבדים בריויזיות הבאות. סבלנות היא המפתח.

באמת שלא יקרה כלום אם ממתינים עד נובמבר - זה לא שאין לכם על מה לעבוד בינתיים.

נערך על-ידי nec_000

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של coch

אם אתה מדבר על סינגלים.. מה הצורך בכל הדברים האלה ? vsync מספיק מעל ומעבר... כנ"ל ב FPS מהירים...

 

מעולם לא ראיתי צורך במשחק שמבוסס על קמפיין יחיד, אתה נגד המחשב\הסיפור\העלילה, לבטל vsync. זו הדרך הנכונה לשחק כאילו.

 

 

אכן למשחקי הרפתקאה, ה- latency שמוסיף sync  לא כל כך משמעותי. בכך אתה צודק.

אך יחד עם זאת אחרי שתרגלתי עם ובלי fast sync, אני נהנה מאד מהתגובתיות והחלקות שהפעלתה

נותנת לעומת ה- sync הקלאסי של פעם. אחרי שמתרגלים קשה לחזור אחורה.

נערך על-ידי nec_000

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של nec_000

 

אכן למשחקי הרפתקאה, ה- latency שמוסיף sync זניח עד לא רלוונטי. בכך אתה צודק.

 

הכול. שחק דום על 60 נעול, ואז תפתח אותו ל 200 פריימים עם פתרון sync כזה או אחר. מה ההבדל שאתה משחק

נגד המחשב ?

 

😉

 

נערך על-ידי coch

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
אורח
דיון זה נעול לתגובות חדשות.

×
  • צור חדש...