מוצרי AMD חדשים מבוססי 7nm - עמוד 53 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מוצרי AMD חדשים מבוססי 7nm


huber

Recommended Posts

ציטוט של omertgm

אם על פי זה הם מנסים לשכנע זה עולב גדול במיוחד..
שיפור מינוי ביחס לעלות החלפת מערכת במעת מלא.
אם היה מדובר על שיפור של פי 2.5 מילא אבל זה ממש ממש לא קרוב לשם.

פשוט פטתי

 

אם לשפוט לפי המצגת ,אז תלוי.

לגימניג כן אתה צודק אבל למי שצריך ביצועים לעבודה מקצועית MULTI- אז הם טוענים לביצועים של כמעט פי 2.5

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 887
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ה- פי שתיים וחצי ב- multi (בבנץ סיננטי) זה מתחיל לדגדג צורך (במקרים מסוימים, לא בכולם).

ושוב, כמות האנשים שצריכים את זה ב PC ביתי היא אפסית לעומת כלל המשתמשים מסוג זה. 

 

מנגד אם המצגת נועדה עבור workstations אז כן, פי 2.5 ביצועים יכול להיות שימושי.

אלא שאז המצגת שלהם נועדה כמובן למשתמשי workstaions למקומות עבודה בעיקר, ולא לבתים.

**מקום עבודה יכול גם להיות משרד של פרי לנסר כגון גראפיקאי מקצועי, עורך מקצועי,

אדרכיל, מהנדס עם כלי CAD שעובד מהבית, וכדומה...

 

מה כן:

התרומה המשמעותית ביותר שמביאים לנו כל הריזנים האלו עם 8 עד 16 ליבות, היא בהנגשת

כח עיבוד חזק **לשרתים קטנים**. שאם בעבר נאלצו להסתפק ב- 4 ליבות (בשל תקצוב מוגבל),

נהנים עכשיו מפי 2 עד פי 4 ליבות ויכולים לבצע כל מני עבודת שרתים נחוצה במגזר העסקי,

החל משרתי exchange, שרתי FW, שרתי SQL, ודומיהם. שפעם עלו הון בשביל להיות חזקים,

ועתה יכולים להיות זולים מאד.

או להריץ מכונה אחת חזקה, נגיד 16 ליבות אך עם וירטולאיזציה, ולבצע קונסולידציה של מכונות

מרובות לאחת אחודה שתריץ את כולם ביחד. חסכון בחשמל, תחזוקה, תפעול, שטח/נפח אכסון בחוות שרתים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של lompy

 

אם לשפוט לפי המצגת ,אז תלוי.

לגימניג כן אתה צודק אבל למי שצריך ביצועים לעבודה מקצועית MULTI-Core אז הם טוענים לביצועים של כמעט פי 2.5

 

וכשהם לא נותנים תמונה שווה למה אפשר לקנות באותו מחיר אצל המתחרה כיום הם מאבדים את כל הרלוונטיות שגם ככה היית להם מעט מבחינתי.
ניסיון זול ל-PR ברמה נמוכה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הבלבולי שכל שלהם שהם משווים לדורות אחורה, הם באותה מידה יכלו להשוות את ה  2600 שלהם, ל i7 2600

פשוט חבל יש להם מוצרים טובים אך כל הטריקים האלה וכל הסכמת השמות העלובה שלהם (למעבדים ולוחות אם) גורמת למוצרים שלהם להיראות נחותים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד אנו דנים בשפור שמציגה סדרת המעבדים החדשה ועבור מי רלוונטי לשדרג אליה (אם בכלל - תלוי יותר בצרכים

שלו כמשתמש למען האמת),

 

הנה לנו סטיב מ- hardware unboxed מנסה להרחיב את זוית ראייתנו אודות כמות הליבות לעומת תדר עבודה.

מה למעשה קרה בנתיים - שנתיים אחרי שריזן דור ראשון יצא לשוק עם 8 ליבות, לעומת המעבד הכי חזק שהיה

אז לאינטל הלא הוא ה- 7700k מתחרהו הישיר דאז.

 

תשכילו ביחד איתו:

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של k534d

מה הבלבולי שכל שלהם שהם משווים לדורות אחורה, הם באותה מידה יכלו להשוות את ה  2600 שלהם, ל i7 2600

פשוט חבל יש להם מוצרים טובים אך כל הטריקים האלה וכל הסכמת השמות העלובה שלהם (למעבדים ולוחות אם) גורמת למוצרים שלהם להיראות נחותים.

כן , לא בדיוק ברורה הבחירה ב 6700K בשביל השוואה , אני מניח שהם חיפשו מעבד ישן שלא הייתה שום סיבה להחליף עד עכשיו שיצדיק את המשפט "זה הזמן לשדרג"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כולם פה נתפסים לאחוזים ומפספסים דבר אחד מרכזי - העלייה המטאורית בכמות הליבות. אם רייזן לא היה יוצא, 4 ליבות היה המיינסטרים עד היום. רק כשרייזן יצא אינטל התעוררו והואילו בטובם להכניס 6 ליבות ב I5. אם לא הייתה מגיעה לשוק עם מעבדי 6/12 ליבות (12/24 ב HT), אינטל הייתה ממשיכה לדחוף לנו לגרון מעבדי 2/4/8 ליבות (I3/I5/I7) במחירי עתק. השיפור בדורות האחרונים (והבאים) ינבע מהעובדה ש הפכה מעבדים מרובי ליבות באמת למיינסטרים, מה שיגרום למפתחים להשכיל ולנצל היטב מעבדים אלו ושימוש בליבות אלו. כבר כיום יש לא מעט משחקים בהם 4 ליבות הוא צוואר בקבוק ובזכות הדחיפה של להעלאת כמות הליבות ב 2-3 השנים האחרונות נראה מפתחים שמכוונים כבר ל 8 ליבות ומעלה ומבצעים אופטימיזציה לתוכנות/משחקים שלהם למעבדים אלו, ולדעתי ב 2-3 שנים הקרובות נראה שאפילו 6 ליבות יהווה צוואר בקבוק.

 

זו התרומה של ורייזן לשוק הביתי ולא עוד 15 IPC. המינוח "ביצועים פר ליבה" הוא מונח שאינטל דוחפת לנו בגרון כבר שנים בגלל חוסר רצון שלה באמת להתקדם ולהגדיל את מספר הליבות, מה שבאמת יביא שיפור אמיתי בביצועים.

 

תוסיפו לזה את העובדה שה PS5 ומתחרהו יגיעו גם עם מעבדים מדור הרייזן 2 8/16 ליבות - שוק שאליו מפתחי המשחקים מבצעים הכי הרבה אופטימיזציה - ותבינו ש AMD שינו את המפה בתחום המחשוב בשבילנו. זה מה שמשמח אותי ושם העתיד, ולא הביצועים פר או העלאת התדר במגהרץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של huber

זו התרומה של AMD ורייזן לשוק הביתי ולא עוד 15 IPC. המינוח "ביצועים פר ליבה" הוא מונח שאינטל דוחפת לנו בגרון כבר שנים בגלל חוסר רצון שלה באמת להתקדם ולהגדיל את מספר הליבות, מה שבאמת יביא שיפור אמיתי בביצועים.

תתפלא אבל...  "ביצועים פר ליבה" עדיין יותר חשוב ממספר הליבות, למה?

כי רוב התכנות המקצועיות עדיין לא מנצלות כמו שצריך את ריבוי הליבות במיוחד ADOBE.

AMD הגדילה את מספר הליבות כי לא היה לה תשובה לביצועים של מעבדי אינטל, אז אל תמכור לי את השטויות של חטיבת השיווק של .

שלא תבין אותי לא נכון, אני מאוד רוצה לתת צ'אנס לAMD אבל זה מאוד תלוי במחן התוצאה של הרייזנים החדשים.

אני קודם כל רוצה לראות תוצאות בתכנות של ADOBE מול מעבדי , לא רק משחקים.

ודבר נוסף, אני לא רואה שיש תשובה לAMD לטכנולוגית Quick Sync של , טכנולוגיה מאוד חשובה לעורכי .

שורה תחתונה: 7 ננומטר לא מעניין אותי בכלל מבחן התוצאה הוא זה שקובע של מי היד על העליונה.

ואגב מה PS5 הקונסולה קשורה לפה ואיזה חידוש היא מביאה בכלל? הודיעו רשמית שאין להם תשובה לטכנולוגית הRT של NV.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של huber

זו התרומה של AMD ורייזן לשוק הביתי ולא עוד 15 IPC. המינוח "ביצועים פר ליבה" הוא מונח שאינטל דוחפת לנו בגרון כבר שנים בגלל חוסר רצון שלה באמת להתקדם ולהגדיל את מספר הליבות, מה שבאמת יביא שיפור אמיתי בביצועים.

 

תוסיפו לזה את העובדה שה PS5 ומתחרהו יגיעו גם עם מעבדים מדור הרייזן 2 8/16 ליבות - שוק שאליו מפתחי המשחקים מבצעים הכי הרבה אופטימיזציה - ותבינו ש AMD שינו את המפה בתחום המחשוב בשבילנו. זה מה שמשמח אותי ושם העתיד, ולא הביצועים פר ליבה או העלאת התדר במגהרץ.

כל זה נכון וטוב שקרה וזה בזכות .
מה שמעניין אם זה באמת יתרום ל- עצמה משהו או שפוט יאפשר לאינטל להוציא ליין מוצרים שכולם ילכו לשדרג אליו אחרי עשור של סטגנציה ו- תישאר עם הצ'יפים ביד..
רק אן המוצר שלהם באמת יהיה אטרקטיבי זה יקרה וזה עוד רחוק ממימוש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של urib

תתפלא אבל...  "ביצועים פר ליבה" עדיין יותר חשוב ממספר הליבות, למה? 

כי רוב התכנות המקצועיות עדיין לא מנצלות כמו שצריך את ריבוי הליבות במיוחד ADOBE.

זה ממש לא הוגן להגיד דבר כזה , זה מאד תלוי למה. אז ל ADOBE עד היום לא היה משתלם לעבור ל AMD

אבל בשביל תוכניות מיקצועיות אחרות כן היה שווה בגלל ריבוי הליבות.

 

ציטוט של urib

AMD הגדילה את מספר הליבות כי לא היה לה תשובה לביצועים של מעבדי אינטל, אז אל תמכור לי את השטויות של חטיבת השיווק של AMD.

המעבר לריבוי ליבות היא החלטה אסטרטגית לא שיווקית. אני הייתי נותן ל את הקרדיט שהם הבינו שהעתיד הוא בריבוי ליבות.

על פניו נראה שהם צדקו.

 

ציטוט של urib

אני קודם כל רוצה לראות תוצאות בתכנות של ADOBE מול מעבדי אינטל, לא רק משחקים.

לפי מה שאנחנו יודעים ביצועי ליבה בודדת של השתפרה מאד ככה שיש סיכוי טוב שהפערים פה נסגרו אבל עוד נראה.

 

ציטוט של urib

אני לא רואה שיש תשובה לAMD לטכנולוגית Quick Sync של אינטל, טכנולוגיה מאוד חשובה לעורכי וידאו.

בעייתי למי שצריך אבל לא על זה יקום ויפול ה . מי שתלוי ב Quick Sync כנראה ימשיך עם כרגע.

 

ציטוט של urib

ואגב מה PS5 הקונסולה קשורה לפה ואיזה חידוש היא מביאה בכלל? AMD הודיעו רשמית שאין להם תשובה לטכנולוגית הRT של NV.

מאד קשור למי שמתעניין בגמינג , זה השוק שמוביל את תעשית הגימניג כלומר ליבוי ליבות הולך להיות יותר ויותר משמעותי לגימניג ואילו RT שלא הולך להיתמך בשוק הקונסולות בשנים בקרובות יהיה כנראה דבר נישתי בשוק ה .

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של huber

urib - שכחתי שאתה מגיב גם פה. מכיר אותך מהפורום השני ולמדתי איתך לא להיכנס לדיונים.

זה בסדר אני לא נושך.

ציטוט של lompy

זה ממש לא הוגן להגיד דבר כזה , זה מאד תלוי למה. אז ל ADOBE עד היום לא היה משתלם לעבור ל AMD

אבל בשביל תוכניות מיקצועיות אחרות כן היה שווה בגלל ריבוי הליבות.

 

המעבר לריבוי ליבות היא החלטה אסטרטגית לא שיווקית. אני הייתי נותן ל AMD את הקרדיט שהם הבינו שהעתיד הוא בריבוי ליבות.

על פניו נראה שהם צדקו.

 

לפי מה שאנחנו יודעים ביצועי ליבה בודדת של AMD השתפרה מאד ככה שיש סיכוי טוב שהפערים פה נסגרו אבל עוד נראה.

 

בעייתי למי שצריך אבל לא על זה יקום ויפול ה RYZEN. מי שתלוי ב Quick Sync כנראה ימשיך עם אינטל כרגע.

 

מאד קשור למי שמתעניין בגמינג , זה השוק שמוביל את תעשית הגימניג כלומר ליבוי ליבות הולך להיות יותר ויותר משמעותי לגימניג ואילו RT שלא הולך להיתמך בשוק הקונסולות בשנים בקרובות יהיה כנראה דבר נישתי בשוק ה PC.

 

 

בקצרה, לפי הסעיפים שלך:

א. למה לא הוגן? אם אני רוכש מעבד של אני מצפה שייתן מענה בכל התכנות של X86+משחקים.

ב. גם וגם, אבל מה קשור לתת קרדיט? אנחנו לא בעלי אינטרס ולא מקבלים פרמיה מ- ולא מאינטל, מצידי שחברת Cyrix תחזור לייצר מעבדי .

ג. מסכים בהחלט, זאת הסיבה שאני מחכה לשדרוג.

ד. תעשיית הmotion graphics מאוד גדולה ומתפתחת, נדרשת לתת מענה לאינטל לא רק ב-3D.

ה. קונסולות אף פעם לא הובילו את תעשיית הגיימינג, בדיוק הפוך כל הפיתוחים הגיעו מ-, כולל RayTracing זאת עובדה.

   ככול שיצאו משחקי AAA תומכים בRT, ומיקרוסופט לא יתנו לליסה סו לישון בלילה, מבטיח לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של urib

למה לא הוגן? אם אני רוכש מעבד של AMD אני מצפה שייתן מענה בכל התכנות של X86+משחקים. 

צודק , מה שהייתי צריך להגיד שזה פשוט לא נכון. להגיד שביצועי בודדת חשובים מריבוי ליבות זה פשוט לא נכון.

זה אולי היה נכון לגבי תוכנות של ADOBE אבל זה בהחלט לא נכון למי שמרנדד בבלדנר , למי שמתכנת וצריך להרים כמה מכונות VM או להריץ שרת SQL

ואפשר למצוא עוד המון שימושים מקצועים חוץ מ ADOBE שבהם ריבוי ליבות חשוב בהרבה מביצועי בודדת.

 

ציטוט של urib

גם וגם, אבל מה קשור לתת קרדיט? אנחנו לא בעלי אינטרס ולא מקבלים פרמיה מ-AMD ולא מאינטל, מצידי שחברת Cyrix תחזור לייצר מעבדי x86.

אתה אמרת שהם הלכו לריבוי ליבות כי לא הייתה להם אופציה אחרת וזה פשוט לא נכון.

הם הלכו לריבוי ליבות כי הם הגיעו להבנה שריבוי ליבות זה העתיד.הם השכילו להבין שנים לפני שתוספת הביצועים שאפשר לקבל מהוספת עוד ועוד ליבות תיהיה גדולה משמעותית מתוספת הביצועים שאפשר לקבל משיפור הביצועים של בודדת שגם ככה נעשת יותר ויותר קשה להשגה.

כבר עכשיו אפשר לראות שמעבדים של מרובי ליבות של שהתחרו בזמנו מול המרובע ליבות הרבה יותר רלונטים היום למגוון שימושים וגם ימשכו להיות רלונטים הרבה אחריו.

 

ציטוט של urib

תעשיית הmotion graphics מאוד גדולה ומתפתחת, AMD נדרשת לתת מענה לאינטל לא רק ב-3D.

היא תיתן מענה כשיהיה לה מספיק חשוב לתת לזה מענה , כמו שאמרתי לא על זה יקום ויפול הריזן.

 

ציטוט של urib

קונסולות אף פעם לא הובילו את תעשיית הגיימינג, בדיוק הפוך כל הפיתוחים הגיעו מ-PC, כולל RayTracing זאת עובדה.

   ככול שיצאו משחקי AAA תומכים בRT, סוני ומיקרוסופט לא יתנו לליסה סו לישון בלילה, מבטיח לך.

הכוונה לא הייתה שהוא מוביל טכנולגית אלא מובילה מבחינת החשיבות שלו. כל המשחקים הגדולים יוצאים קודם לקונסולות ורק אחר כך ל .

חברות המשחקים חושבות קודם על הקונסולות ורק אחר על ה . חברות המשחקים יעשו אופטמזציה לריבוי ליבות הרבה לפני שהם יתחילו לחשוב על RT.

במקרה הזה הפור כבר נפל, גם מיקרוסופט וגם סוני הלכו עם ולא תיהיה להם תמיכה ב RT בשנים הקרובות וזה עובדה ולכן החשיבות של זה תיהיה כנראה די מוגבלת בשנים הקרובות.

 

 

 

 

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

אורח
דיון זה נעול לתגובות חדשות.

×
  • צור חדש...