המקום הראשון: הביקורות של ה-GeForce RTX 2080 Ti כבר כאן - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המקום הראשון: הביקורות של ה-GeForce RTX 2080 Ti כבר כאן


yonatan.mendelson

Recommended Posts

הלוואי! _ (מקרה כזה עוד היה נותן תקווה שיש לנו מה לומר). הפעם הזו המחירים הללו לא משקפים את החמדנות והמציצה של הדם שלנו. המחירים הללו מתארים את מה שהחבר'ה בNVIDIA חושבים על הכרטיס הזה. מהמחיר הזה אפשר ללמוד שהחבר'ה האלו הם נקרסיסטים כבדים. הלוואי וטעות בידי וטעות גם בידך והמחירים הללו תואמים את העלות של הכרטיסים..... אבל לא נראה לי. הטכנולוגיה באמת יפה ובאמת עובדת (מי ששמע אותם אומרים "זה עובד", ומי שהבין טיפטיפה על מה מדובר, בטוחני שגם הוא חשב על צמד המילים (יא וואו) "זה עובד". _ (כך שלפחות בנושא הזה העסק רציני ואוטנתי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום סיבה לקנות את ה2080 כשאפשר לקנות את ה1080ti בפחות ולקבל את אותם ביצועים. השיפור בביצועים לא מצדיק את הקפיצה במחיר של ה2080ti. בשורה התחתונה, למי שהכיסים לא מפוצצים בשטרות יכול לדלג על הדור הזה או לשרג ל1080TI

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברה של נוכלים. הם פשוט שינו את השמות של הכרטיסים. עכשיו במחיר של הטיטאן יש את הTI ובמחיר גבוה מהTI יש את ה2080... שני הכרטיסים לא משתלמים ובקושי אם בכלל עדיפים יותר על הדורות הקודמים ברוב התנאים הפרקטיים. העיקר הם פרסמו גרפים שקריים שהראו 50 אחוז שיפור. מעניין אם אפשר לתבוע אותם על הרצת מניות או הטעיית לקוחות. ועד שהקונסולות שבינתיים מבוססות על לא יתמכו בray tracing אין סיכוי שמשחקים יאמצו את זה כפיצר מרכזי כי המחשבים האישיים הם רק שליש מהשוק. בטח זה גם יוריד את הFPS לרמה לא שחיקה בלא מעט סצינות כמו כל ניסיונית. בקיצור, דור שמי שמשדרג אליו במחיר הנוכחי פראייר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביקורת מצוינת של סטיב, שווה לראות מסכם את הכל במדוייק.

 

שורה תחתונה,  2080TI נותן 30% יותר ביצועים מ 1080TI , ביצועים מדהימים ב למי שמוכן לשים סכום מטורף כזה.

2080 נותן ביצועים פחות או יותר זהים ל 1080TI רק בעלות הרבה יותר גבוהה ואין שום סיבה לקנות את הכרטיס הזה כרגע.

 

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"אי אפשר להתכחש לכך ש-NVIDIA ביצעה כאן צעד הנדסי מרשים קדימה, כזה שאת מלוא הפוטנציאל שלו נוכל להבין כנראה רק בעוד כמה שנים עם הפיכתן המתבקשת של טכנולוגיות ה-RTX וה- למעין תקן בסיסי חדש של שוק הגיימינג" במשפט הזה סיכמתם את מה שאני חושב. הטכנולוגיה עדיין לא בשלה מספיק . כדי להנות מכרטיסים כאלה ומהיכולות שלהם צריכים יישום שיידע לנצל אותן כהלכה. מה שלא קיים בהיצע נרחב וכמעט בכלל. אני עדיין חושב שמי שמיהר להפטר מה 1080TI שלו (ויש הרבה כאלה) הולכים להתגעגע אליו... מישהו בכלל לקח בחשבון תרחיש בו ה 1180 יהיה כל כך יעיל בכרייה ויעיר את שוק הכרייה שוב ?! הרי מדובר ב ROI שונה שיכול לשנות הכל... נשאר עם ה 1080 שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...