כרטיסי המסך RTX 20 הושקו - דיון מרוכז - עמוד 13 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיסי המסך RTX 20 הושקו - דיון מרוכז


djelectric

Recommended Posts

יש סיבה פשוטה למה "ממשיכים לעדכן" כרטיסים ישנים בעוד NV "זונחת אותם".
ארכיטקטורה וחדשנות.
AMD 3 ריפרשים של אותו ציפ' וארכיטקטורה לאורך 5 שנים ובאותו זמן NV מוציאים 3 ארכיטקטורות חדשות לגמרי שכל אחת יותר יעילה מקודמתה. מטבע הדברים ובצורה הגיונית NV משקיע את המירב בדור האחרון. המצב ההפוך של להשקיע בישן במקום בחדש הוא חסר היגיון כמובן..
הצעידה במקום אותה מבצעת כבר שנים, מגמה שממשיכה גם כיום ותמשיך כמיטב המסורת עם ריפרש שלישי לפורלריס 480X  בדמות 680 ופמפום עוד ליבות זהות לVEGA נותנת לה את היתרון הקטן בדרייברים. היא לא משהו מיוחד מעבר למה של NV עושה, פשוט המוצרים שלה מכובסים כל כך הרבה פעמים שגם 2 סדרות אחורה הן למעשה אותו כרטיס ולכן גם הם זוכים לאופטימיזציה. היא גם מוציא סדרות בקצב נמוך יותר כך שיש אשלייה של תמיכה מודעת ואקטיבית לטווח ארוך יותר במוצרים ביחס למתחרה.

חוסר החדשנות של בשילוב  חוסר יעילות ארכיטקטונית מהותית ביחס ל-NV תשאיר אותה מאחור גם בשנים הקרובות, ללא כל קשר בליוטוגרפיה שתשתפר (באופן שווה לשני הצדדים..). לכן אין מה לצפות ולקוות לדבר מ גם בדור הבא. הכל תקוות שווא ולהטוטי שקופיות שכולנו מכירים מהם כה טוב. מציע להתפקח.
מה שמוצג כפיצ'ר שמשתבח עם זמן הוא בסך הכל תעודת עניות ליכולות הפיתוח של ענקית שנאבקת להישאר בטופ למרות שזה לא מקומה וטוב לה שתישאר באזורים יותר נוחים ורווחיים (עבורה, עבור הצרכן זה רע בכל מקרה..). אבל הם מספיק חכמים ואין מה לרחם עליהם. זה עדין משתלם להם להישאר בסגמנט הזה רק כדי להישאר בתודעה עבור הפורטפוליו של החברה (כנראה...). לדעתי היה טוב אם הם היו מתמקדים בשוק הביניים ומטה עם מוצר איכותי ותחרותי באמת, להשקיע רק שם בחדשנות אמיתית שתפתח ל-NV את הצורה והביצים שהם תופסים על עצמם.

בעוד NV מבצעת זינוקים כל סדרה חדשה (מאז סדרה 7) AMD ממחזרת וממחזרת ללא סוף, מעלה קצת MHZ כשאפשר ובגדול דוחפת עוד מאותו דבר בכל שיפור ליטוגרפיה. הם הגיעו למצב שהם חייבים להשתמש ב-HBM כדי לאפשר מעטפת טרמלית הגיונית איכשהו בגלל הליבה הבזבזנית בקצה העליון. זו פשרה כואבת שעלתה להם המון כסף ולא בחירה רצונית ובטח לא הישג טכנולוגי, אין בצעד הזה היגיון צרכני בשום צורה. פשוט לא היית להם ברירה אחרי שהם החליטו להישאר במרוץ לצמרת מול NV. זה לא הצליח להם לא ב (שם המצב יותר גרוע כי חייבים HBM 2 יקר עוד יותר עבור נפח נורמלי) ולא ב FURY וימשיך לא להצליח להם. הם סוחטים מראש את כל המיץ שאפשר מהכרטיס כדי להיות איכשהו תחרותיים ישירות מהקופסה. על יכולות OC של כרטיס AMD מול NV לא צריך להכביר במילים..זה כמעט לא קיים כי אין ממה.

הנה סיקור מפורט שעשו על 2 הסגמנטים של כל חברה 5-6 שנים אחורה, זה הסיכום עבור AMD. עבור NV זה תמונת הפוכה ב 180 עלות שמסבירה את גם את הפער ברווחיות בתחום ה GPU. 
"

Over the course of five years there has only been one, yes one major jump in performance in the $200 video card range from AMD. There was one re-branding (R9 280x from HD 7970), a couple of refreshes (R9 285 then R9 380X), one performance jump (RX 480) and then another refresh (RX 580.) There seem to be more refreshes or re-brandings than actual performance gains over the last five years. AMD is simply going to need to do better than this.

 

Here we thought the high-end was stagnant, but it is revealed that the midrange is also stagnant. There may have been four major video card releases over the last five years in the mainstream $200 range, but only one of them really counted in terms of delivering a new experience to gamers."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 181
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

טוב אז אחד ממשחקי ה DX12 "האמיתיים" זמין לנו עם מספרים ובדיקה מקיפה. ציטוט מהביקורת ~

 

As mentioned, Shadow of the Tomb Raider will also support raytracing on the new GeForce RTX graphics cards using Turing technology. Also, deep-learning AA, will be implemented but is not yet present

 

במילים פשוטות - מי שרוצה להנות מפונקציות של כרטיסי , ימתין לפאץ' עתידי.

 

מה שיפה דווקא זה לראות ביחס עלות-תועלת ומספרים אמיתיים ש מאוד מאוד משתלם, ונותן בראש במספרים יפים - גם בגיימינג.

ברזו' גבוהות אפילו משתווה למעבדים הכי יקרים של בדילוגים.

 

https://www.guru3d.com/articles_pages/shadow_of_the_tomb_raider_pc_graphics_performance_benchmark_review,1.html

 

סה"כ עבודה טובה גם של המפתחים. כרטיס כמו שלי ( 1070 ) מחזיק 50 פריימים על 1440P. חוצה את ה 70 ב 1080P.

אני אף פעם גם לא משחק עם הדבר הזה של ה Pure Hair במשחקי טומב ריידר \ גם הוויצ'ר ולכן אפשר להסיק 

ש 1070 יחזיק באיזור ה 60 פריימים ב 1440P ללא הפונקציה הזו, בהגדרות מלאות.

 

לא רע בכלל. המשחק נחשב גרפי, ונראה מעולה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...