יותר נפח אחסון מאי פעם לשוק הביתי - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יותר נפח אחסון מאי פעם לשוק הביתי


yonatan.mendelson

Recommended Posts

חברת Seagate מקדימה את המתחרות והופכת להיות הראשונה להשיק כוננים קשיחים מכאניים בנפח שיא של 14 טרה-בייט אשר מיועדים גם לצרכנים הפשוטים והצנועים - שמוכנים ומסוגלים להשקיע מאות דולרים כמובן

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

12 טרה זה הרבה יותר משתלם כרגע. בנוסף לכך, יש יותר היצע בנפח הזה. אני נשרפתי יותר מדי פעמים עם - גם בכוננים פנימיים וגם בחיצוניים. לכן אני מפקפק ברכישה של הכוננים שלהם. למרות שעל פניו, אחוז התקלות שלהם ירד דרמטית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מנסיון מקצועי וסטטיסטיקות ברחבי הרשת, WD אמינים הרבה פחות... אז היה רגוע להצטייד בסיגייט. סיגייט עברו תקופה לא קלה לפני כמה שנים כאשר סדרה מסוימת היתה בעייתית, אך מאז חזרו לשגרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאיפה הגעת לתובנה ש-12TB הכי משתלם? ראיתי שבאמזון מחיר הכי זול לדיסק בנפח זה הנו 390 דולר, שאם מחלקים אותם לכל טרה נקבל 32.5 דולר לטרה. עדיף לקנות ב-140 דולר 8 טרה דיסק חיצוני ותקבל 17.5 דולר לטרה. המחירים עדיין לא ירדו בצורה חדה בעיקבות שיווק נפחי ה-10-14 טרהבייט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה משווה תפוחים לתפוזים: דיסק חיצוני מסדרה לא ידועה\אקראית, שכאשר מחלצים אותו מהקופסה החיצונית כדי להשתמש ב-NAS מאבדים את האחריות. זה פשוט לא אותו מוצר של דיסק המיועד ל-NAS ויש עליו אחריות בשימוש כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...