מערכת חדשה מצפצפת 5 פעמים ולא עולה - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מערכת חדשה מצפצפת 5 פעמים ולא עולה


Mike_Shinoda

Recommended Posts

שלום,

 

כפי שכתוב בכותרת הרכבת מערכת חדשה והיא מצפצפת חמישה צפצופים קצרים בעת ההדלקה.

פעם אחת הצלחתי במהלך הניסיונות שלי לסדר את זה אבל מאז זה חזר וממשיך לקרות.

כשזה קורה אין תצוגה לא עם המאיץ הגרפי המובנה ולא עם כרטיס מסך חיצוני (כשניסיתי לחבר אחד)

 

המפרט הוא כזה:

Intel i3 8100

Gigabyte B360N WIFI

TSP 8GB Ram 2666

ADATA XPG 240GB GAMMIX S11 M.2 2280

בעיקרון כאמור יש גם כרטיס מסך וספק אבל ניסיתי גם בלי הכרטיס מסך (כלומר עם המובנה) וניסיתי ספקים שונים.

למרות שהלוח וה- לא מופיעים ברשימה הנתמכת אני די בטוח שהם לא הבעיה (אבל זה לא וודאי)

 

הבעיה שלי היא שבכל המסמכים (הפיזים או אלו שמצאתי אונליין באתר של ג'יגהבייט) לא מראים את הקודים המעודכנים של הביוס של הלוח הזה. אז אין לי מושג בוודאות.

בהתחלה כשהתקלה התחילה אז מצאתי דף באתר של ג'יגהבייט דרך חיפוש בגוגל ולפי הדף הזה הקוד אומר בעיה בסוללה של הביוס. ספציפית בלוח הזה היא מחוברת עם חוטים/כבלים ולא ישירות כמו ברוב הלוחות שנתקלתי בהם בחיי אז חשבתי אולי זה באמת מגע רופף אבל מאז כבר יצא לי להסתכל שוב ופתאום נפל לי האסימון שהעמוד הזה מדבר על ביוס ישן יותר שהם עבדו איתו לפני שנים ושהלוח הזה למיטב הבנתי הוא עם AMI UEFI מה שאומר שהקודים אחרים. לפי הקודים הללו אז ככל הנראה הבעיה היא במעבד. ניסיתי להתקין את המעבד מחדש "לפי הספר" וזה לא עזר. אז אני תוהה אם הבעיה במעבד (אני יודע שזה נדיר) או בלוח (בסוקט אולי?)

מבדיקה פיזית לא הצלחתי להבחין בשום פין עקום או משהו בסגנון.

בנוסף, לצורך בדיקה ניסיתי להוציא את הראם לגמרי והצפצופים אכן התחלפו בהתאם לתקלה וניסיתי גם לשחק הרבה עם הסוללה של הביוס וגם להעביר את הזכרונות לסלוט השני אך בינתיים שום דבר לא עזר.

 

החומרה נקנתה מ- TMS ואתמול הם לא עבדו. אם לא אמצא תשובות אפנה אליהם מחר בתקווה שהם עובדים חצי יום לפני החג. (אם כי אני מניח שבמקרה כזה החומרה תחזור אליי אחרי החג/ים)

יצרתי קשר גם עם אבל יש לי תחושה שגם הם יענו לי אחרי החגים (מדברים על 3-6 ימי עסקים או משהו כזה)

 

אז השאלות שלי הן כאלה:

 

1) למישהו כאן יש במקרה ניסיון עם לוח דומה או עם דומה וויכול לומר לי באופן יותר וודאי (עדיפות למקור אם אפשר) מה הקוד הזה אומר בוודאות?

2) אם יש לכם עוד רעיונות למשהו שאפשר לנסות בשביל לפתור את זה אשמח לשמוע.

 

בתודה מראש ושתיהיה לכולם שבת שלום, חג שמח ושנה טובה! :)

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Ivan

השעה בשעון שעל הלוח אם  לא תקינה/חוקית ?

 

תראה, כמו שכתבתי ניתקתי וחיברתי את הסוללה מספר רב של פעמים אז מן הסתם אחרי כל פעם השעון לא מאופס אבל אין תצוגה אז אין דרך להגדיר אותו.

5 צפצופים קצרים אמורים להיות קשורים לשעון בביוס שיש בלוח הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נסה לנתק הבטריה לכמה שעות. יתכן והשעון שבלוח מקולקל.

 

1.AWARD 1short beep :System normal 2 short beep :CMOS Error 1 long beep and 1 short beep:Memory error 1 long beep and 2 short beep:Graphic card error 1 long beep and 3 short beep :AGP error 1 long beep and 9 short beep :Memory Error Continuous long beep :Memory not correctly installed Continuous short beep :Power supply unit failed 2.AMI 1 short beep :Memory Error 2 short beep:Memory parity check error. 3 short beep :basic memory 64K address check error 4 short beep :Real Time Clock malfunction . 5 short beep :CPU error 6 short beep:Keyboard error 7 short beep :CPU interruption error 8 short beep:Graphic card error 9 short beep :Memory error 10 short beep :CMOS error11 short beep
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Ivan

נסה לנתק הבטריה לכמה שעות. יתכן והשעון שבלוח מקולקל.

 

1.AWARD BIOS 1short beep :System normal 2 short beep :CMOS Error 1 long beep and 1 short beep:Memory error 1 long beep and 2 short beep:Graphic card error 1 long beep and 3 short beep :AGP error 1 long beep and 9 short beep :Memory Error Continuous long beep :Memory not correctly installed Continuous short beep :Power supply unit failed 2.AMI BIOS 1 short beep :Memory Error 2 short beep:Memory parity check error. 3 short beep :basic memory 64K address check error 4 short beep :Real Time Clock malfunction . 5 short beep :CPU error 6 short beep:Keyboard error 7 short beep :CPU interruption error 8 short beep:Graphic card error 9 short beep :Memory error 10 short beep :CMOS error11 short beep

@Ivan - בעיית מעבד.

 

@Mike_Shinoda - ממש אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...