לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS -מספר 2 (לפחות) ! - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS -מספר 2 (לפחות) !


tangush2

Recommended Posts

קודם כל ההתנהלות של החנות לגבי הרכבה רשלנית של הכונן הקשיח היא ממש לא תקינה(ולא זאת לא בעייה של חברת המשלוחים).סייג -אם אתה פותח הדיון הרכבת את המחשב לבד=הרשלנות בקיבוע הכונן קשיח לפני משלוח היא שלך.

ולגבי פותח הדיון-אתה עשית טעות של טירון...ממתי מספקים ללקוח בביתו מערכת שלא ניבדקה לפני שסופקה?

כלל ברזל-חכם לא נכנס למצבים שפיקח איכשהו יוצא מהם.(להרכיב ולהתקין אצלך את המחשב ורק אחרי בדיקה שלך שהכל טוב לספק+לקחת מרווח זמן גדול יותר שיאפשר לך לטפל במקרים הנדירים שרכיב תקול)

מטעויות לומדים ומאחל לך להסיק את המסקנות הנכונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

למען האמת לא קניתי מTMS מעולם אבל כמו שכבודו, מר אדון פותח האשכול מדבר, אם הייתי במקומם הייתי דואג ליחס גרוע יותר - במסגרת החוק ( משמע שאתה לא יכול לתבוע. וגם פה אין לך כ"כ קייס ). אני פשוט שונא לקוחות שחושבים שהם יודעים יותר ממני למרות שהם לא.

נתחיל בתקלה - מחשב לא נכבה:

כן, אני לגמרי הייתי אומר ללקוח לפרמט. לייב לא רלוונטית לבדיקה הזאת.

אגב, בתמונות של הלוח, חוץ מזה שהבן אלף הקטן היה בטאיפיי ואני לא, אני לא מצליח להבין מזה כלום.

נתקדם להחלפת הלוח:

לא כתבת מה היה ומה קיבלת. בלי זה אני לא יכול להגיד כלום בנידון.

שבועיים תיקון זה סביר בהתחשב בעובדה שאתה שולח אותו במקום לקחת אותו ולטפל בתקלה במקום. ממה שאני רואה זה אתה שגרם לדבר הזה להמרח.

לוח שכל הביקורות אמרו שלא לקנות? לא נראה לי שTMS מתעסקים בזבל בזה. מבדיקה באתר כל הלוחות שלהם מחברות לא רעות בכלל.

דיסק שבור?

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה אתה אשם נשמה, מה חשבת שיקרה כשתשלח מחשב עם חברת שליחויות? שיתייחסו אליו כמו זהב?

כנראה שאתה צריך לראות איך השליחים פורקים סחורה לחנויות בערך בכל מקום ומכל חברה בארץ.

עוד שבועיים לדיסק?

ברגע שזיהית את התקלה הראשונה היית צריך לעשות את כל הבדיקות האלו. לא עוצרים אחרי בדיקה רעה אחת.

יכול להיות שהיית עולה אפילו על עוד בעיות או על תקלה אחת שגרמה לכמה דברים ( סתם דוגמה, בכ"מ ממשיכים לבדוק ).

הם אמרו ואתה ציינת במפורש שהם לא לוקחים שום אחריות על המשלוח. אז במחילה, באיזו עילה אתה מתכנן לתבוע?

 

אההה והחלק הכי טוב - התלונה האחרונה שלהם מ2014?

וזה נראה לך כמו משהו רע לכתוב עליהם? 😂

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יכול להבין את התסקול של פותח השרשור, קניתי מסך 55 אינצ' לפני כשבועיים, הטכנאי אמר לי לשמור את האריזה המקורית חודשיים למקרה שצריך לשלוח לתיקון... מי שומר כזה דבר? למי יש מקום לשמור קרטון כזה גדול בביתו? כולם זורקים לפח וחברת השליחויות או הספק אמורים לדעת איך להתמודד עם סיטואציה שכזאת, במידה והם רושמים תנאים שכאלה על החשבונית, זה בעייתי ומעיד על חוסר רצון ללקיחת אחריות.

 

בנוסף, הועלו פה נקודות לא רלואנטיות לגבי אופן התנהלותו של פותח השרשור כבעל עסק. מה זה משנה היכן הורכב המחשב, בעסק או בביתו של הלקוח.

נקודות אלו עלולות ללמד את פותח השרשור איך לנהל עסקה להבא אך לא קשורות ללקיחת אחריות של חברה.

הלקוח ציין שהתקין מערכת הפעלה שונה ולכן התעקשות הספק לפירמוט והתקנה מחדש של היא קטנונית ומעידה שוב על חוסר רצון ללקיחת אחריות או על חוסר מקצועיות מצדם (לא בטוח מה גרוע יותר)

 

אולם כל זה אינו מעיד על התנהלות בלתי חוקית של הספק/יבואן, הם עמדו בלוחות הזמנים וסיפקו אחריות גם אם התהליך היה מתיש,

לגבי לוח האם, הוחלף לדגם זול יותר בהסכמת הלקוח, מי צודק? ההסכמה הייתה בכתב? כרגע זה מילה שלו נגד שלהם...

למקרים שכאולו תמיד עדיף תיעוד של כל צעד וצעד במייל, למרות שזה לא תמיד נוח אבל יכול לעזור במיוחד עם יבואנים שפועלים על פי הספר וקשה להם לסטות מנהלים פנימיים ובירוקרטייה שהם עצמם החליטו עליה מראש בכדי להגן על עצמם מהפסדים כספיים אפיולו כאשר זה בא על חשבון הלקוח, שוב הייתי אומר כי חברות אלו יכולות ללכת יותר לקראת הלקוח, וזאת למרות שעל פי חוק אינם מחויבות לעשות זאת.

 

לגבי הדיסק הקשיח, משפטית אני מאמין כי צריך תיעוד של פתיחת האריזה כך שלא יהיה ספק מי אשם, 

במידה וזה קיים אז כמובן שהאחריות נופלת על הספק, בין אם זה טכנאי ששכח לחבר את הדיסק למארז ובין אם נגרם נזק על ידי חברת השליחויות, הרי הספק הוא זה שבחר את חברת השליחויות הזו וגם אמור להיות מבוטח למקרים שלכאלו. גם אני לא הייתי רוצה לקבל דיסק בצורה שכזאת וזה כלל לא משנה מה הבדיקות מראות או האם יש סימני נזק חיצוניים כגון שריטות, זה מוצר עדין ולעולם לא תדע ב 100% אם נגרם נזק או לא... אך למי יש זמן ללכת לבית משפט בשביל דבר כזה.

 

שורה תחתונה, הייתי מנסה להסדיר את הנושא מול הספק אשר מראה נכונות לפתור את הסוגייה, גם אם לא בצורה הכי נוחה לך כלקוח,

הספק עדיין מנהל עסק שאמור להרויח. במידה ואפי התנהלות הספק לא נוח לך אז תמצא תחליף ראוי יותר.

 

לי אישית אין נסיון עם TMS למעט מספר פעמים שדיברתי איתם בטלפון, ענו לי מהר, נשמעו מקצועיים ולעניין.

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי לוח האם, הוחלף לדגם זול יותר בהסכמת הלקוח, מי צודק? ההסכמה הייתה בכתב? כרגע זה מילה שלו נגד שלהם...

 

הוחלף לדגם שהוא רצה, אף אחד לא התעקש על זול יותר. זה שלקוח לא עשה בדיקה מעמיקה לפני מתן אישור.

קשיח גם ככה בדרך לאיסוף וזיכוי

 

בנוסף, הועלו פה נקודות לא רלואנטיות לגבי אופן התנהלותו של פותח השרשור כבעל עסק.

 

אבל בדיוק זאת הנקודה. אין בעיה להתנהל מול לקוח פרטי, אין בעיה להתנהל מול עסק ( יש לנו מספקי חברות/טכנאים שעובדים איתנו)  אך קשה להתנהל עם עסק שמתנהג כלקוח פרטי.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני חייב לשתף את החוויה שלי מול TMS.

מן הראוי.

 

קניתי מהם לא מעט חומרה לפני שנה.

וגם נאלצתי להשתמש באחריות על חלק.

 

וואלה.

מעולם לא הייתה לנו בעיה איתם והתגובה הייתה תמיד מהירה ואדיבה.

 

שאר הדברים כבר העירו לך.

הלוואי שיצא לך שיעור מועיל.

 

 

שנה טובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של T-boon

בנוסף, הועלו פה נקודות לא רלואנטיות לגבי אופן התנהלותו של פותח השרשור כבעל עסק. מה זה משנה היכן הורכב המחשב, בעסק או בביתו של הלקוח.

מאוד רלוונטי, כי על זה הוא מבסס את התלונות שלו.

הוא טוען שזמן טיפול של שבועיים זה "לא מקובל על הלקוח שלו" או משהו כזה.. למי אכפת מהלקוח שלו? הוא צד בעסקה מול TMS?

 

אם הוא הבטיח ללקוח שלו זמן טיפול מהיר יותר מזמן הטיפול שהספק שלו (TMS) הבטיחו לו - זאת בעיה שלו. לא של TMS.

כנ"ל גם לעניין האריזה. אם הוא לא חייב את הלקוח שלו לשמור את האריזה כפי שהספק שלו (TMS) מחייב אותו - זאת בעיה שלו. לא של TMS.

אגב, מה אתה משווה אריזה של מחשב לאריזה של 55"? יש אצלי איפשהו במחסן אריזות של מחשבים גם מלפני 10 שנים...

 

בשני המקרים, אם כבעל עסק הוא רוצה לתת ללקוחות שלו תנאי שירות טובים יותר מהתנאים שהוא מקבל מהספק שלו (זמן טיפול מהיר יותר, ביטול החובה לשמור על האריזה המקורית לצורך משלוח חוזר), זאת כמובן זכותו המלאה - אבל במידה ומתברר שהוא צריך לממש את התנאים שהוא הבטיח - זאת בעיה שלו. הוא לא יכול לבוא בתלונות לספק שלו על דברים שהוא הבטיח על דעת עצמו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Kirill-TMS

לגבי לוח האם, הוחלף לדגם זול יותר בהסכמת הלקוח, מי צודק? ההסכמה הייתה בכתב? כרגע זה מילה שלו נגד שלהם...

 

הוחלף לדגם שהוא רצה, אף אחד לא התעקש על לוח אם זול יותר. זה שלקוח לא עשה בדיקה מעמיקה לפני מתן אישור.

קשיח גם ככה בדרך לאיסוף וזיכוי

 

בנוסף, הועלו פה נקודות לא רלואנטיות לגבי אופן התנהלותו של פותח השרשור כבעל עסק.

 

אבל בדיוק זאת הנקודה. אין בעיה להתנהל מול לקוח פרטי, אין בעיה להתנהל מול עסק ( יש לנו מספקי חברות/טכנאים שעובדים איתנו)  אך קשה להתנהל עם עסק שמתנהג כלקוח פרטי.

 

 

לגבי הלוח, כל עוד אין תיעוד בכתב = מילה נגד מילה

קשיח: כל הכבוד.

קשה להתנהל עם עסק שמתנהג כלקוח פרטי - בהחלט יכול להבין את הקושי אך עדיין זו בחירה שלכם לעבוד בצורה זו ולפיכך לא אמור להשפיע על מתן שירות/אחריות.

 

בכל מקרה אומר שוב, אינני עוך דין אך אינני רואה פה שום התנהלות שעוברת על החוק, אחרי הכל עסק אמור להיות רווחי או שלא ישרוד כך שיש לכם את כל הלגיטימציה לבחור את הנהלים הפנימיים שלכם,

למרות זאת (שוב) אני יכול להבין את התסקול של הלקוח ואתן דוגמה.

 

קניתי קומקום חשמלי ב 80 ש"ח בעיר הסמוכה (30 דקות הלוך חזור) 

כאשר הגעתי לביתי גיליתי שהקומקום לא מפסיק לחמם בזמן רתיחה, 

הייתי צריך לחזור לחנות ושם אומנם כיבדו את האחריות כמובן. הכל טוב ויפה, נכון?

לא נכון!

הייתי צריך לבזבז זמן ודלק על מוצר שעולה 80 ש"ח בסה"כ, להמתין שבועיים לתיקון המוצר (במסגרת החוק כמובן)

אחריות זה טוב ויפה אבל אף אחד לא שילם לי על הדלק...

בנוסף, נשארתי ללא קומקום כך שלא היתה לי ברירה אלה לקנות אחד נוסף כי מה לעשות צריך להרתיח מים לתינוקות.

כאשר הקומקום חזר מתיקון, היה כתוב שרק בוצע ניקיון והכל עובד תקין (מה יש לנקות? המוצר חדש לגמרי)

ביקשתי לבטל עיסקה, אך עבר מספיק זמן ועל פי חוק אינם מחוייבים לתת לי זיכוי (למרות שבזמן זה הקומקום היה בתיקון).

ביקשתי שיבדקו את הקומקום בחנות והם ראו שלא תקין, שוב שבועיים תיקון...

בסוף נשארתי עם כאב ראש וקומקום נוסף/ספייר שיושב ומעלה אבק על הארון של המטבח.

אני יכול להבין את התסקול של הלקוח!

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Milford Cubicle

מאוד רלוונטי, כי על זה הוא מבסס את התלונות שלו.

הוא טוען שזמן טיפול של שבועיים זה "לא מקובל על הלקוח שלו" או משהו כזה.. למי אכפת מהלקוח שלו? הוא צד בעסקה מול TMS?

 

אם הוא הבטיח ללקוח שלו זמן טיפול מהיר יותר מזמן הטיפול שהספק שלו (TMS) הבטיחו לו - זאת בעיה שלו. לא של TMS.

כנ"ל גם לעניין האריזה. אם הוא לא חייב את הלקוח שלו לשמור את האריזה כפי שהספק שלו (TMS) מחייב אותו - זאת בעיה שלו. לא של TMS.

אגב, מה אתה משווה אריזה של מחשב לאריזה של טלוויזיה 55"? יש אצלי איפשהו במחסן אריזות של מחשבים גם מלפני 10 שנים...

 

בשני המקרים, אם כבעל עסק הוא רוצה לתת ללקוחות שלו תנאי שירות טובים יותר מהתנאים שהוא מקבל מהספק שלו (זמן טיפול מהיר יותר, ביטול החובה לשמור על האריזה המקורית לצורך משלוח חוזר), זאת כמובן זכותו המלאה - אבל במידה ומתברר שהוא צריך לממש את התנאים שהוא הבטיח - זאת בעיה שלו. הוא לא יכול לבוא בתלונות לספק שלו על דברים שהוא הבטיח על דעת עצמו.

חלקית אני מסכים, לכן כתבתי שאין פה שום התנהלות שעוברת על החוק כולל שמירת אריזה,

אבל אני כן חושב שזה מגוחח להציב את זה כתנאי למימוש אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

 

ציטוט של T-boon

קניתי קומקום חשמלי ב 80 ש"ח בעיר הסמוכה (30 דקות הלוך חזור) 

 

הסיפור שלך קורע לב אבל לא רלוונטי.

א. החנות לא אשמה שקנית מוצר זול במקום רחוק. הטענה לחלוטין לא רלוונטית. מצחיק שזה מגיע ממישהו שלפני שניה האשים מישהו אחר בטענות לא רלוונטיות...

ב. אין ספק שזה לא תקין שהקומקום חזר מתיקון ונכתב עליו שהוא תקין - כאשר בפועל הוא בכלל לא תקין. זאת פאדיחה של היבואן/המעבדה שבדקה אותו. אבל שוב, לא רלוונטי ולא דומה לדיון הזה בכלל..

 
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי הלוח, כל עוד אין תיעוד בכתב = מילה נגד מילה

 

אין פה מילה נגד מילה :)

 

הצענו לוח X לקוח הסכים, שקיבל את הלוח החליט שלא טוב לא , אספנו והחלפו ל Y שהוא רצה ללא תשלום על (החלפה+משלוחים). אף אחד אמר ללקוח זה מה שבחרת וזה מה שיש. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של T-boon

אבל אני כן חושב שזה מגוחח להציב את זה כתנאי למימוש אחריות.

אני חושב שאתה מתבלבל, זה לא תנאי למימוש אחריות.

זה גם לא חוקי להציב תנאי כזה למימוש אחריות בשנה הראשונה, לא שיש פה בעיה חוקית כי - הם לא הציבו דבר כזה.

זה היה התנאי (הלגיטימי) שלהם לאחריות על המשלוח באמצעות חברת השליחויות שלהם. אתה לא רוצה להסכים לתנאי הזה? תתכבד ותשנע את המוצר בחזרה לחנות בעצמך, על אחריותך, ועל חשבונך. הכל טוב.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תבחין בין מימוש אחריות לביון אחריות על משלוח.

יגיע הלקוח פיזית לחנות עם מוצר תקול - האחריות תמומש.

ישלח הלקוח מוצר לא באריזתו המקורית  - החנות לא לוקחת אחריות על נזק שיגרם בזמן השילוח

עריכה: הקדימו אותי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Kirill-TMS

לגבי הלוח, כל עוד אין תיעוד בכתב = מילה נגד מילה

 

אין פה מילה נגד מילה :)

 

הצענו לוח X לקוח הסכים, שקיבל את הלוח החליט שלא טוב לא , אספנו והחלפו ל Y שהוא רצה ללא תשלום על (החלפה+משלוחים). אף אחד אמר ללקוח זה מה שבחרת וזה מה שיש. 

הלקוח מתאר זאת אחרת ולכן זו מילה שלך מול מילה שלו, ראה ציטוט שלו:

 

" המחשב הגיע אלי לאחר יום יומיים ולהפתעתי שמו לי לוח מסידרה יותר נמוכה, 

"התקשרתי אליהם והם האשימו אותי שאני הסכמתי לדבר. חזרתי וטענתי שהסכמתי בתנאי שלא אפגע מכך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...