לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS -מספר 2 (לפחות) ! - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS -מספר 2 (לפחות) !


tangush2

Recommended Posts

שלום לכולם,

TMS עשיתי חיפוש למספר העסק של חברת  

:כדי להגיש תלונה ונתקלתי בפוסט הזה

https://hwzone.co.il/community/topic/540092-%D7%9C%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%97%D7%A9%D7%95%D7%91-%D7%A4%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%9E-tms/


 

המקרה מאוד דומה שקרה לי 

אני בעל עסק קטן מחיפה למחשבים מזה הרבה שנים

Tms הייתי צריך מחשב גיימינג ללקוח שלי. כוון שאני לא מומחה בתחום התייעצתי עם אנשים בחברת  

והרכבנו מחשב גיימינג בסכום של מעל 4000 ש"ח לשביעות רצון כולם.

הזמנתי את המחשב ושהגיע הרכבתי אותו אצל הלקוח. אחרי זמן קצר גיליתי שהמחשב לא עושה כיבוי.

כוון שלא תכננתי להישאר אמרתי שאני אבדוק את זה ואחזור לנסות לפתור את הבעיה.

חזרתי ושום פתרון שחשבתי עליו לא גרם לפתרון של הבעיה. החלטתי להעלות את המחשב עם מערכת הפעלה לייב של וכמו בווינדויס 10 גם איתה לא היה כיבוי.

התקשרתי ואמרתי להם שכל מה שניסיתי לא עזר וזה נראה לי בעיה בלוח אם

בטי אם אס לא הסכימו תחילה והציעו לי לפרמט ולהתקין מחדש את המערכת. אמרתי להם שזה עבודה נוספת

עבורי וגם ככה אני כבר בהפסדים על המחשב הזה וחוץ מזה אמרתי להם שאין שום צורך בזה

. כוון שגם במערכת חלופית (אובונטו ) קורה אותו הדבר

הם המשיכו להתעקש ואני חזרתי על דבריי.

לבסוף הם הסכימו שאני אשלח להם את המחשב באריזה המקורית בלבד

ביררתי עם הלקוח ובניגוד להמלצתי אליו הוא זרק את הקופסה

שוב דין ודברים שבהם הם מסרבים לקבל את המחשב שלבסוף הייתי חייב לקחת אחריות על המשלוח וכך עשיתי

ארזתי את המחשב ושלחתי להם.

לאחר הבדיקה שלהם התברר כדבריי שהלוח היה לא תקין

ואז נאמר שלהזמין לוח כמו שהם שמו לי יקח שבועיים עד שיגיע

אמרתי להם שזה לא אפשרי לתת ללקוח לחכות אז הם הציעו שהוסיף כסף ללוח אחר

אמרתי וחזרתי על כך שהדבר לא נגרם באשמתי ולכן לא אוסיף כסף אלה אצפה שזה יהיה במסגרת הפיצוי על

כל העיקובים הנ"ל

כמובן שהם לא ראו את זה כך ולא הסכימו. לאחר דין או דברים נוסף נאמר לי שכבר נשארו רק כמה ימים

ואם אחכה הלוח המקורי כבר יגיע. לאחר יום יומיים התקשרו ואמרו שלבסוף הלוח לא יגיע והם ירכיבו לי לוח

אחר. הסכמתי בתנאי שהלוח יהיה שווה ערך לשלי.

המחשב הגיע אלי לאחר יום יומיים ולהפתעתי שמו לי לוח מסידרה יותר נמוכה.

התקשרתי אליהם והם האשימו אותי שאני הסכמתי לדבר. חזרתי וטענתי שהסכמתי בתנאי שלא אפגע מכך

והם ניסו לשכנע שהלוח שהם שמו הוא טוב למרות שאמרתי להם שכל הביקורות על הסידרה הזו אמרו לא לקנות אותו.

לאחר דין או דברים נוסף הוחלט שאני אשלח חזרה את המחשב והם ירכיבו לוח שווה ערך וכך עשיתי

כבר הייתי בטוח שאני בסוף הדרך הבטוחה למחשב תקין (מיותר לציין שהלקוח "ישב לי על הוריד" דבר שלא הייה נעים כלל וכלל…)

לאחר יום יומיים שוב חזר המחשב ולאכזבתי המלאה שלא לאמר הדי צפוייה הדיסק הקשיח

היה חופשי בתוך הקופסה לחלוטין עקב שבירה של המתאמים (ראו תמונות)

שוב התקשרתי ואמרתי להם שעשיתי בדיקת

S.M.R.T

והתגלו ערכים גבוהים לא תקינים ללא סקטורים פגומים

בתגובה נאמר לי לעשות בדיקה כזו אחרי פורמט מלא. שוב אמרתי להם שאני יעשה אבל אני לא מעוניין בדיסק שעבר חבלה

עשיתי את הבדיקה שערכה מספר רב של שעות והתגלו אותם ערכים.

התקשרתי שוב וביקשתי זיכוי או החלפה מיידית של הדיסק. אמרו שזה ייקח שבועיים. אמרתי להם שגם לי ובטח ללקוח כבר אין אפשרות לחכות זמן כה רב ואני דורש החלפה מיידית של הדיסק.

הם סרבו ואז נעלצתי לקנות דיסק אחר על חשבוני.ולשחרר לדרכו את הלקוח

אחרי עוד דין ודברים נוסף נפרדו דרכנו

הם המשיכו בדרישה שאני אשלח להם את הדיסק (על חשבוני הפעם)

והם יבדקו ורק אם ימצא פגום אקבל את ההחזר

אני מצידי אמרתי שאני לא אשם בתקלה ושיפתרו את הבעיה עם חברת השילוח יו פי אס

הם סרבו וכך אני עומד לפני תביעה כנגדם

שיפטו בעצמכם אם ככה אמור להיראות שירות תקין ללקוח


 


 

 


 

 

FULL FORMAT 1.jpg

hdd disattach in computer case 1.jpg

hdd disattach in computer case 2.jpg

hdd disattach in computer case 4.jpg

hdd disattach in computer case3.jpg

SMART RESULTS 1.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

א. לדעתי זה סביר לחכות שבועיים לתיקון, גם ע"פ חוק אגב.

 

ב. היית צריך לבחור בעצמך את הלוח שירכיבו לך, ונראה לי מאוד סביר גם שתוסיף כסף אם הלוח יקר יותר. אתה זה שלא רצה לחכות. אם לא הייתה להם אופציה בכלל להשיג לך את הלוח כמו שהיה לך, אז על אחריותם וחשבונם לשים לך לוח יוקרתי יותר מבלי שתצטרך להוסיף כסף. אבל אם באמת שמו לך לוח נחות וזול יותר אז זה לא בסדר. סתם ככה, איזה לוח היה ומה שמו?

 

ג. נגיד ויש לך הילה לתביעה, לדעתי עדיף לך לחכות שבועיים ולקבל החזר כספי מאשר להתעסק בתביעה משפטית על דיסק קשיח של 200-300 ש"ח. אפילו תביעה קטנה תיקח חצי שנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מאמין שגם הצד שלי יכול להגיב.

 

בבקשה סיפור מצד TMS. שלכל חברי הפורומים תהיה תמונה מלאה של המקרה

 

 

*  כן ביקשנו מלקוח ( טכנאי שפתח את התרד) להתקין מחדש לפני האיסוף של מחשב.

* לפי המדיניות שלנו ( אנו גם מציינים את זה בשורה  נפרדת וברורה בחשבונית) אם לקוח רוצה שנאסוף מחשב שלם יש צורך באריזה מקורית כי אחרת אין ביטוח על המשלוח.

* לקוח ציין בטלפון שאין לו מושג מה התקלה והוא לא מוכן לבדוק מאיפה היא מגיע . ביקש שנאסוף את כל המחשב.

* לא סירבנו לרגע לאסוף את המחשב מקלוח, אנו מציינים ושולחים טופס לכל לקוח שמודע שאם אין אריזה מקורית על מארז , אין לנו אפשרות לקחת אחריות על המשלוח. 

* לאחד בדיקה שנעשת ביום שקיבלנו את המחשב מחברת משלוחים נמצא שלוח אם תקול. במערכת היה עם ציפסט 360 ( הזול ביות בסדרה) שהיה חסר במלאי, הציעו או להמתין ללוח זהה שהיה אמור להגיע תוך יומיים או להחליף ללוח אם מסדרה 310 במחיר זהה + כמה שקלים למה שרכש,בסוף הלוח אם 360 לא הגיע בזמן ליבואן והצענו ללקוח סדרה 310 ומסרנו לו דגם מדוייק בטלפון וקיבלנו אישור של לקוח

* לאחר שקיבל את המחשב לקוח בדק לעומק את הלוח אם ( למרות שנמסר לו דגם מלא לפני ההחלפה וביקש לוח 360) - לא היינו שולחים את המחשב עם לקוח לא היה מסכים להחלפה

* אספנו שוב מחשב מורכב ולא רק את הלוח אם והוחלף ללוח ללוח מסדרה 360 יקר בכמה עשרות שקלים מלוח שהוזמן בהתחלה.

* בזמן המשלוח חזרה כנראה התשחרר הקשיח בזמן ההובלה.

* אין לנו אפשרות להחליף מוצרים ראש בראש עם שליח של UPS, החלפות כאלה ניתן לעשות רק בחנות פיזית

* הצענו ללקוח לאסוף את הדיסק קשיח ובמקרה  שתקול לזכות אותו בסכום ההמלא

 

* לא בישקנו ולא חייבנו את הלקוח על שום משלוח עד עכשיו. 

* גם עכשיו אנו מציעים ללקוח לאסוף את הקשיח עם UPS ובמקרה שהוא אינו תקין לזכות אותו בסכום המלאה

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

SMAT בגדול זה בולשיט. אין תקן. כל יצרן מחליט לעצמו איזה ערכים בכלל לנטר, והוא זה שמחליט וקובע אם הם תקינים או לא.

לפי SNART  הכונן הנידון שלך תקין לחלוטין, עובד נכון ולכן אין שום סיבה להחליפו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע אני רוצה להבין, הם חיברו כמו בתמונה את הארדיסק? LOL

מבלי לציין שמות אם נעשה משלוח למחשב במצב שהארדיסק לא מחובר כן יכול להיעשות נזק, כמה? קשה לומר כי אין ממש תקן.
בכל אופן, הדיסק הזה ספציפית ידוע בבעיות שלו, יש לי 2 ושניהם חוו בעיות אבל ממש לא בגלל אשמת חנות כזו ואחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה אתה קובע?

לא שיש לי מידע לכאן או לכאן.

המידע הכי גדול שיש ,שיש וויכוחים של עשרות דפים מה זה אומר עבור צרכן ביתי טיפוסי, גם פה לא אני אקבע.

זה של backblaze

שסיגייט במקום טוב באמצע.

https://www.backblaze.com/blog/hard-drive-stats-for-q2-2018/

ממוצע כשל שנתי לפי חברות:

2013-2018

HGST-hitachi קנו אותם.

0.51%

Toshiba

0.98%

Seagate

2.29%

WDc

4.59%

**

בדיווחים ישנים קיימים דיסקים אם אחוז תקלות חריג.

https://www.backblaze.com/blog/hard-drive-stats-for-2017/

גם שם מספיק שדיסק אחד ממאה הלך אחרי שבועיים זה מעלה את האחוזים.

למשל נגיד שהם קנו 70 דיסקים שעבדו חודשיים.

זה יוצא 4200 יום.

11.5 שנים.

דיסק הלך, אחוז הכשל יוצא 1/11.5 8.5% שנתי.

תסביר את זה ככה, לא הרבה יפסלו דיסק בגלל זה.

שורה תחתונה הם קונים באחוזים גבוהים מעל השאר, ז"א שהם לא רואים סיבה לא לקנות אותם.

ברור שהם במערך גיבוי אוטמטי שדיסק הולך מחליפים אותו באפס התעסקות.

ברור שתעדיף דיסק שלא התקלקל לאף אחד.

אין כזה.

יותר חשוב לגבות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא בשירות ואסביר למה. 

יש חנות בחיפה ששמה MDS שאני קונה לפעמים. חנות ידועה מאוד. שם הגישה היא אחרת.

אם יש בעיה הם :

1. עונים בנימוס ועדיבות

2. מנסים לפתור את הבעיה בצורה הוגנת 

3. הולכים לקראת הלקוח

4. מחליפים במקום בלי לטרטר את הלקוח ואחר כך שוברים את הראש עם חברת השליחויות

5. לוקחים אחריות מיידית

===========

ציון לשירות כזה =10

 

ב- tms אם יש בעיה :

1. מטרטרים את הלקוח בבדיקות סרק שאין בהם צורך רק כדי שאולי תרד מהם. עונים בצורה לא מסבירת פנים.

2. מנסים לפתור את הבעיה רק שיצא הכי משתלם עבורם בלי להתייחס לנזקים של הלקוח

3. גורמים ללקוח נזקים ולא אכפת להם בכלל

4. אומרים ללקוח לשלוח את הרכיב התקול ולחקות שבועות. ובסוף אפילו לא מבטיחים החזר.

5. לא לוקחים אחריות בכלל. לא מספרים את העובדות לאשורן

============

ציון לשירות כזה=3

 

אני העשה לכם חישוב גס כמה נזק הם גרמו לי :

1. מספר ביקורים חוזרים אצל הלקוח (כ-4) כדי לארוז ולבצע משלוחים ובדיקות

מחיר מינימום = 4*150 ש"ח (עלות ביקור מינימלית) = 600 ש"ח

2. דיסק קשיח שלא הוחלף = 240 ש"ח

3. גרימה לאיבוד הלקוח ומי ששלח אותו. כלומר שני לקוחות

עלות שנתית ולא מעבר, של הנזק. נניח כ 4 ביקורים בשנה. כל ביקור 150 ש"ח במינימום כפול שני לקוחות

הנזק השנתי =  1200 ש"ח

======================

סה"כ הנזק = 2040 ש"ח

 

אתם לא מבינים במה מדובר. אתם מקלים ראש בהתנהגות הלא שירותית ואנטיפתית לעיטים של קירל וחבריו. אתם כנראה שבויים בקונספציות אחרות.

אני גדלתי בארה"ב ושם לא מתנהגים ככה. אצלם הלקוח תמיד צודק .

גם החשיבה הזו של לתקוף את הלקוח ולהשמיץ אותו .לא ללכת לקראתו בשום מצב בלי לחשוב על הנזק העצום שהם גורמים להם עצמם. הרי ברור שבגישה כזו אני וכל הלקוחות שלי וכל החברים וקולגות שאני מכיר ישמעו על התנהלותם ויסיקו את המסכנות לגביהם.

מה הם לא מבינים שעדיף להם לזכות אותי מאשר גם לקבל תביעה וגם שכל זה יקרה להם?

לא מבין

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

 

 

 1. על הקשיח כבר אמרנו לך כמה פעמים במידה ולא תקין תקבל זיכוי מלאי

2. כל זה היה יכול מטופל הרבה יותר מהר, בפעם הראשונה שהוצע לך להחליף הסכמת ללא שום בדיקה מעמיקה. וביקשת אחר רק שקיבלת את המחשב

3. עבודה עם משלוחים לוקחת זמן משלוח שנאספ ממך ביום ראשון מגיע למעבדה ביום שני. וגם תמיד ניתן לאסוף ישירות מלקוח 

 

גם אנו היינו מחליפים לך במקום וגם נכזה אותך במקום על קשיח במקרה שתקול, מוזמן להגיע.

 

 

 

 

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין משהו, אתה "טכנאי" מחשבים, שילמו לך כסף כדי לקנות מחשב, אתה קונה מחנות וכנראה שגוזר קופון של כמה אחוזים, לא יכולת לבדוק את המערכת אצלך כמו שצריך ולעבוד מול החנות במידה ויש בעיה?
למה מראש אם אתה בעצמך אומר שאתה לא מבין בתחום עשית את העסקה הזאת ולא התייעצת לדוגמה עם הפורום הזה שמצאת לנכון להתלונן בו?
בקשר להתנהלות החנות- מה שתיארת נשמע סביר ביותר, לא השירות הכי מוצלח בעולם ממה שאתה מתאר, אבל קשה לי להאמין שזה גם מדויק במאה אחוז.

בגדול אני חייב לומר שמניסיון אישי מאד קשה לי לסמוך על "אנשי מקצוע" ועם איך שאתה התנהלת כבעל עסק ""מומחה"" אני חייב לומר שאני סומך עליכם עדיין יותר מדי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב לציין שבתור לקוח שקנה לפחות 6 מערכות מחשב מ TMS ב12 שנה האחרונות לי ולמשפחה,  תמיד השירות היה לשביעות רצוני גם כשביקשתי לשנות בדקה ה90 וגם כשביקשתי להחליף חלקים אחרי שכבר קיבלתי את המחשב.

לפני כן קניתי מערכות מחשב מהרבה חנויות ויש להם מה ללמוד מ TMS, בנוסף כל מי שהמלצתי לו לקנות מ TMS תמיד יצא מרוצה.

 

עסק שקונה מעסק את אותו מוצר כדי לגזור עמלה זה בעייתי ויכול לגרום לחיכוכים.

אין אף פעם 100% מושלם אבל הייתי שולח הרבה ספקי מחשבים ללמוד מ TMS איך להתייחס ללקוחות ברמת השירות והמקצועיות.

לפרסם פוסט על TMS כספק בעייתי זה כנראה כתוצאה מתסכול מוצדק והחנות צריכה להפיק לקחים.

 הייתי חייב לשתף את הניסיון שלי איתם , והוא תמיד מעל ציפיותיי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של XnirX

אני חייב לציין שבתור לקוח שקנה לפחות 6 מערכות מחשב מ TMS ב12 שנה האחרונות לי ולמשפחה,  תמיד השירות היה לשביעות רצוני גם כשביקשתי לשנות בדקה ה90 וגם כשביקשתי להחליף חלקים אחרי שכבר קיבלתי את המחשב.

לפני כן קניתי מערכות מחשב מהרבה חנויות ויש להם מה ללמוד מ TMS, בנוסף כל מי שהמלצתי לו לקנות מ TMS תמיד יצא מרוצה.

 

עסק שקונה מעסק את אותו מוצר כדי לגזור עמלה זה בעייתי ויכול לגרום לחיכוכים.

אין אף פעם 100% מושלם אבל הייתי שולח הרבה ספקי מחשבים ללמוד מ TMS איך להתייחס ללקוחות ברמת השירות והמקצועיות.

לפרסם פוסט על TMS כספק בעייתי זה כנראה כתוצאה מתסכול מוצדק והחנות צריכה להפיק לקחים.

 הייתי חייב לשתף את הניסיון שלי איתם , והוא תמיד מעל ציפיותיי.

 

היי

 

*  דבר ראשון תודה:)

*  דבר שני נטפל בלקוח

,* דבר שלישי הייתי משאיר פה דעה אישית שלי אם אפשר:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Moon-Mage

אני לא מבין משהו, אתה "טכנאי" מחשבים, שילמו לך כסף כדי לקנות מחשב, אתה קונה מחנות וכנראה שגוזר קופון של כמה אחוזים, לא יכולת לבדוק את המערכת אצלך כמו שצריך ולעבוד מול החנות במידה ויש בעיה?

בדיוק.

כל הפוסט הזה תמוה בעיני... אתה עושה פה קומבינה ואז בא בתלונות?

אתה קנית מחשב מ-TMS בתור לקוח פרטי. נניח שהתגלתה תקלה במחשב, הצעד הבא הוא לפנות לחנות ולממש אחריות. ככה גם עשית, ולמיטב הבנתי הם טיפלו בך כמו שצריך ובמסגרת הזמן שהחוק מחייב.

כל ה"תקלות" בדרך נבעו מזה שאתה בכלל לא באמת לקוח, אלא שאתה מכרת את המחשב למישהו אחר, ו-TMS הוא למעשה ספק שלך:

1. הלקוח שלך זרק את הקרטון, ואז אתה בא בתלונות על זה ל-TMS למרות שהם מציינים במפורש את הנושא הזה. זאת אחריותך להעביר את אותה הוראה ללקוח שלך, או לחלופין לשאת את האחריות בעצמך.

2. ב-TMS נתנו לך זמן טיפול (לגיטימי) של שבועיים. אם אתה הבטחת ללקוח שלך זמן טיפול מהיר יותר - זאת בעיה שלך. תנהל מלאי, תביא ללקוח שלך מוצר חדש מהמלאי הזמין שלך, וכשתקבל את החלק החלופי מהספק שלך (TMS) אז תחדש אצלך את המלאי. לא רוצה לעשות את זה? אז אל תציע ללקוחות שלך זמני טיפול שאתה לא מסוגל לעמוד בהם.

 

הנושא של הכונן הקשיח הוא היחיד לדעתי שבו אתה צודק - כונן שהגיע עם חבלה פיזית בעקבות המשלוח הוא באחריות החנות (שמצידה תבוא בתלונות לחברת השליחויות), ואני לא הייתי מוכן לקבל אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...