סרטון אנבוקסינג של כיסוי מקורי של אפל לאייפון 7/8 - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סרטון אנבוקסינג של כיסוי מקורי של אפל לאייפון 7/8


Tsachi E

Recommended Posts

רשום על האריזה 8. אבל זה מתאים גם ל7. אני אישית משתמש בו ל7 וזה מתאים בדיוק מבחינת הגודל.  מדובר על כיסוי עור בצבע שחור יפייפה. כיסוי עור מקורי של חברת . למי שלא מכיר, הכיסוי פשוט מעולה. נותן לך מקסימום הגנה במקסימום  נוחות.

זה הכיסוי הכי פרקטי לדעתי מבחינת הפשרה על נוחות בהגנה על הטלפון.

הוא מאוד מאוד אמין ומאוד מאוד מגן. האייפון 7  נפל לי אין ספור פעמים עם הכיסוי עור הקודם שהיה לי ולא קרה לאיפון שלי פשוט כלום. הכיסוי ספג את רוב האנרגיה של הנפילות ולכן גם לאחר שנה נאלצתי להחליף אותו כי הוא עשה את שלו וכבר נהייה בו יותר מדי בלאי מכל הנפילות. שאני אומר עשה את שלו אני מתכוון הקריב את חייו שלו למען האייפון עליו הגן חח

 

בתור אחד שהיו לו אין ספור כיסויים של חברות שהם הכי טובות בתחום מבחינת הגנה מנפילות :גריפין ואוטטר בוקס.  מה שתמיד הפריע לי בהם, שלרוב גם היו מאוד מגושמים וגם מאוד מכוערים. החברות הללו פשוט לא ידעו למצוא את האיזון בין הגנה טובה לפרקטיות. ועל זה בדיוק באו לענות עם הכיסויים היפייפים שלהם.מי שמחחפש הגנה טובה שלא פוגמת לא ביופי של הכיסוי ולא בפרקטיות ובשימוש היום יומי שלכם עם האייפון  אז אני ממליץ בחום. אני לא רואה את עצמי עובר לכיסוי אחר בעתיד.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...