מזנק מעל ה-GTX 1080 Ti: תוצאה חדשה ומרשימה מאוד עבור ה-GeForce RTX 2080 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מזנק מעל ה-GTX 1080 Ti: תוצאה חדשה ומרשימה מאוד עבור ה-GeForce RTX 2080


yonatan.mendelson

Recommended Posts

  • תגובות 39
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

כשיוצא דגם חדש של מכונית אז הוא לא עולה יותר מהדגם של השנה שעברה רק כי הוא יותר טוב. הוא עולה אותו הדבר. עליית המחירים של נווידה לא מוצדקת בשום צורה. מקווה שרוב האנשים לא יתנו יד לעשיקה הזאת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח שלכם תמיד יציק זמבורה

אני בסך הכל אופטימי, ואפילו הזמתי 2080rtx. יחד עם זה, באתר שפרסם את הכתבה רשום "אין לדעת אם מדובר ב2070 או ב2080". מכיוון שאין שם לכרטיס, והוא עונה על מפרט דומה ל2070. במידה ומדובר בכרטיס 2080, הדבר רע, כי הכרטיס המוצג נמצא במצב והוא מתקשה לעבור את ה 1080ti, למרות שהוא משמעותית יקר יותר. בנוסף החברה הטובים בreddit כבר לפני יומים גילו שמדובר בfake news. תחברו לreddit/r/nvidia :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הא ? 

 

אם זה 2080, זה לא מרשים. זה סביר מינוס. להתייחס בבקשה למחיר, לציפייה, להשקה על הבמה.. זה לא יותר מסביר בגדול.

 

אם זה 2070, זה אחלה.. זה מה שהאופטימים ביותר ביניכם ציפו. וזה יכול להיות אפילו כרטיס מוצלח לגיימינג מבחינת עלות\תועלת ל .

 

אם זה מקור לא אמין, עוד יותר טוב. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו, הכל בעיני המתבונן, מסתבר.

הרי זה לא ממש מבדק שכולם מחכים לו,

זה ככה, כזה, מעין, בכיוון .....

ומסתבר, יש היואמרו כצפוי, לא ממש גורם

לשינוי עמדות.

אז נמתין למשהו עם יותר "בשר"....

חזל"ש ....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון לעשיו הכרטיס החדש אינו מרשים. יש שיפור של 11% בציון הגראפי, אך שאר המדדים די זהים כמו ל 1080Ti. אולי הטכנולגינ נחדשה אינה באה לידי ביטוי כי היא אינה ממומשת ב Time Spy ולא במשחקים הקיימים. כמו כן הכתבה אינה עקבית, מצד אחד הפרש ביצועים קל ומצד שני ניצחון ללא עוררין... מבחינתי, נכון לעתה ה 1080Ti מרשים ועדיף, כשמחירו שעוד צפוי לרדת עם ההשקה החדשה, זול בעשרות אחוזים לעומת ה 2080.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מה לעשות.... פשוט למחות ולא לקנות! המחיר לא מוצדק! המחיר משקף בדיוק את הנקרסיסטיות של הצוות של . נכון שהכרטיס עובד בצורה כמעט אלוהית (מבחינת האלגוריתמים והחישובים והאופן שהטמיעו זאת בארכיטקטורה הזו. השליפה של המשולש הרצוי הוהעבודה עליו, ההשתקפויות, האור החוזר.... באמת שאפו ל NVIDIA רק לדעתי היה אפשר לעשות זאת הרבה הרבה יותר מוקדם, לדעתי זה מתאפשר עכשיו בעלות נמוכה בגלל האופציות של ה והלימוד מכונה). אז לדעתי המחיר מראה מה בNVIDIA חושבים על הכרטיסים ולא באמת את המחיר המסחרי שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנוסף, בכתבה עצמה מופיע המשפט: ״ כך שהפרש הביצועים הקל בין הדגמים תואם למעשה את המצב בשוק ״ אם הפרש הביצועים בין הדגמים הוא קל, למה הכותרת אומרת ״תוצאה חדשה ומרשימה מאוד עבור ה- 2080״? ובכתבה עצמה שניה אחרי זה: ״מה שמרשים כמעט כמו הביצועים של ה- 2080 במקרה הזה״ אז תחליט, מרשים או לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...