אחריות סמסונג על מסך עם פקסלים מתים - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אחריות סמסונג על מסך עם פקסלים מתים


danielyacov

Recommended Posts

קניתי לפני שנה וחצי את המסך s24f350fh המסך עובד טוב אבל לפני כמה ימים צצו להם 3 פיקסלים מתים השאלה אם נותנת אחריות ל 3 פקסלים

תודה 

יש פה תמונה של המסך אני בספק אם זה 2 או 3 

 

IMG_20180826_010241_1.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל היצרנים המובילים אימצו את הנחיות תקן ISO 13406-2 (אם הם תרמו להכנתו באופן שישרת את האינטרסים שלהם זה כבר דיון אחר) ולכן מציעים תנאי אחריות דומים מאוד. התקן מבדיל בין פיקסל כהה לבהיר, כשבדרך  כלל במסכים מסדרות פרמיום המסך מוחלף אם זוהה ולו פיקסל בהיר אחד אבל כשמדובר בפיקסלים כהים התקן מתיר עד לאזור החמישה בשטח המסך כולו. כשיש מקבץ של פיקסלים כהים/תקועים מדובר במצב קצת שונה, אבל כאן נכנס גם עניין של פרשנות לגבי מהו מקבץ וכמה זה מפריע.

בדרך כלל היצרנים גם מחלקים את תקופת האחריות לשנה הראשונה (שבה, לפחות במסכי הפרמיום, קצת יותר משתדלים בטיפול בפיקסלים תקועים גם אם הם כהים) ולאחריה יתר השנים בתקופת האחריות נחשבות אחריות מוגבלת ובמהלכן נצמדים יותר להנחיות התקן היבשות ומניסיוני לא ממהרים לחרוג מהן (אפילו לא בסדרות פרמיום, אם כי שם יש ללקוח קצת יותר מנוף לחצים).

 

מה שהייתי מנסה לעשות זה לפנות שוב ליבואן/נותן השירות בארץ ולהסביר שמדובר במקבץ שמפריע לשימוש ושבסך הכל מדובר במסך חדש בן שנה וחצי וזה לא לעניין שכבר מתחיל לפתח בעיות. בהנחה שהם מתעקשים שהכל תקין לפי תנאי האחריות, הייתי פונה לתמיכה של באירופה. אפשר גם לחפש את שם המשתמש שלהם בטוויטר ולפנות אליהם ככה. לפרסם את התמונה ולבקש כתובת אימייל כי התשובה שקיבלת מהנציג שלהם בארץ לא השביעה את רצונך. אני לא אוהב את השיטה האחרונה, אבל לצערי היום לפעמים לא מקבלים יחס ושירות נאותים עד שלא מתייגים מישהו ברשתות חברתיות.

וכמובן צריך לקחת בחשבון שיכול לא לצאת מזה כלום כי מבחינת תנאי אחריות יבשים המסך מוגדר כתקין פחות או יותר (השאלה איזה פרשנות נותנים למונח מקבץ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...