השקת ה-GeForce RTX 2080 Ti - עדכונים בזמן אמת - עמוד 29 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

השקת ה-GeForce RTX 2080 Ti - עדכונים בזמן אמת


djelectric

Recommended Posts

אני מניח שהטכנולוגיה הזו יקרה כרגע. זו השקה ראשונה.

 

אבל הכול אפשרי. הסרטון בגדול שוחרר על ידי , הבעיה שהוא מעלה שאלות.

 

הגיוני שאם היו פריימים יציבים לחלוטין עם 2070 כאשר פועל, הם היו משחררים. כנראה שזה לא שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 595
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של coch

אני מניח שהטכנולוגיה הזו יקרה כרגע. זו השקה ראשונה.

 

אבל הכול אפשרי. הסרטון בגדול שוחרר על ידי NVIDIA, הבעיה שהוא מעלה שאלות.

 

הגיוני שאם היו פריימים יציבים לחלוטין עם 2070 כאשר RTX פועל, הם היו משחררים. כנראה שזה לא שם.

מסכים איתך לגמרי.. וזה בדיוק העניין.. כי אם זה ככה.. אז למה בכלל לשחרר את הכרטיס הזה?אם הוא לא מסוגל להתחרות מבחינת ביצועים בRT בדור הזה... ולא במחיר בדור הקודם.. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של coch

אני רק ישאיר את זה פה...

 

https://www.guru3d.com/news-story/battlefield-v-geforce-rtx-2080-ti-rotterdam-gameplay.html

 

מסתבר, ככל הנראה, שמי שירצה לשחק עם RTX בבאטלפילד החדש על 60 פריימים יציבים, יצטרך 2080Ti.

כנראה שיש להם שם טעות שכתבו 1080*, כי גם ב reddit זה פורסם תחת 2080Ti.

 

כן. מה הקאץ' ? ב 1080P. 

 

אני רק אמתין לכל שחקני באטלפילד התחרותיים ( שיחקתי BF שנים ), שירצו להנות ממקסימום הגדרות במסכי 144, ב UHD וכדומה.

אין בכלל טעם להזכיר 4k.

 

RTX on. לכרטיס שעולה כמה ? נהדר.

 

זה רק הולך ונהיה יותר מעניין.

 

צריך עכשיו לשלם רק* 6000 בארץ כדי לשחק ב FHD בבאטלפילד עם הטכנולוגיה החדשה. אם יש לך מסך 144,

תקנה שניים כאלה.

 

ולקחת בחשבון לפני היריות על הידיעה, שזה נראה מקור אמין. שום דבר ממה שרשמתי הוא לא מאה אחוז

ודאי. זה נשאר בגדר למיטב ידיעתי.

 

כבר אמרתי סוף שבוע נעים לכולם ? 

 

 

תודה על הקישור איש 👍

 

התייחסות:

אמנם ה RT נראה בהחלט טוב, אבל, הביצועים נוראיים וזה מקרטע !

זאת אומרת, שאם זהו סרטון רשמי שהופץ על ידי נוידיאה, וזה ה- the best שהם מסוגלים להוציא כסרטון למטרות PR,

אזי שהמצב בקנטים. זה לא 60fps ולא בטיח. בטוח לא 60 min ויש שם דרופים כל הזמן וגמגומים נוראיים.

 

מעבר לכך,

במשחק מסוג זה שהוא מז'אנר  fast action first person shooter

אתה כשחקן בקושי מתפנה בתשומת הלב שלך להתבונן על היופי של הנוף, ויותר מתרכז באקשן של הקרב עצמו.

ועבור סגנון שכזה RT כלל אינו רלוונטי לחוויה, למעט בשוליים של הדברים.

 

RT נועד למשחקים שהם "משחקי נוף", כדוגמתו של witcher או הכותר החדש שהם עובדים עליו cyberpunk 2077 כמדומני.

כאלו שיש זמן באיזי לטייל במפה, להתבונן על הנוף ועל איכות הגרפיקה ולספוג את האוירה שמוסיפה המון לחוויה.

 

ולכן אם זה המצב, RT לא יעניין חלק גדול מן הקהל.

 

למען האמת ולמרות כל התלהבותי מ- RT (ומה שהוא מביא לזירה), אשר אותו ראינו בעת ההשקה עם שלל דוגמאות ודמו-ים

אשר הבאנו פה בשרשור וכולנו צפינו בשקידה רבה, קשה לי להאמין שב- 14 לספטמבר יפתיעו אותנו בסקירות הרשמיות עם משהו כזה,

שמנגן טוב מבחינת FPS וחלקות האנימציה בכותרי משחק. יותר מדי עדויות וממצאים מראים זאת פעם אחר פעם.

 

משכך ועם כל הצער שבעניין, ובמלוא הזהירות הנדרשת כמובן בשלב הבתולי הזה בו אנו נמצאים, יותר ויותר מתחדדת בליבי

התחושה הלא נעימה - שדור RT הראשון הוא באמת אינו מעבר למדגים טכנולוגיות כרגע.

 

דור RT שני יהיה המינימום שבנימום בכדי להחשב כשחיק.

7 ננו מטר we are waiting for you....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nec_000

 

מעבר לכך,

במשחק מסוג זה שהוא מז'אהר  fast action first person shooter

אתה כשחקן בקושי מתפנה בתשומת הלב שלך להתבונן על היופי של הנוף, ויותר מתרכז באקשן של הקרב עצמו.

ועבור סגנון שכזה RT כלל אינו רלוונטי לחוויה, למעט בשוליים של הדברים.

 

RT נועד למשחקים שהם "משחקי נוף", כדוגמתו של witcher או הכותר החדש שהם עובדים עליו cyberpunk 2077 כמדומני.

כאלו  שיש זמן באיזי לטייל במפה, להתבונן על הנוף ועל איכות הגרפיקה ולספוג את האוירה שמוסיפה המון לחוויה.

 

ולכן אם זה המצב, RT לא יעניין חלק גדול מן הקהל.

 

 

 

נכון ולא נכון. ואפרט את נקודת המבט שלי בנושא.

 

נכון - RT ייראה נהדר במשחקים שאפשר "להנות" מהנוף.

 

נכון - במשחקים מהירים, אנחנו מתרכזים בהתרחשויות הרבה מעבר לדברים אחרים. זו המהות של מולטי.

 

נכון - RT לא יעניין הרבה קהל. אני גם לא יודע אם אפשר\כדאי להכניס את זה בכל ז'אנר של משחקים.

 

לא נכון - במשחקים מהירים, תנסה לרגע להסתכל קדימה. הרבה פנימה למשחק עצמו. ההשתקפויות המציאותיות האלה

שאם מסתכלים עליהם כתמונה סטטית - נראה מדהים. ברמה תחרותית* אפשרי שזה יהפוך ביום מן הימים לסטנדרט, כי

מאוד יכול להיות בהשתקפויות\צלליות האלה שימוש ברמה תחרותית של המשחק עצמו. כאשר שחקן מתחבא לך באיזשהי פינה

חשוכה, מול איזשהו בניין וכו'. אנחנו יכולים בהחלט לראות בתור מנוסים את השימוש במציאותיות הזו במשחקים

תחרותיים.. אני אפילו חושב שזה יהיה להיט אמיתי להגיע למצב שהסביבה המציאותית היא חלק אינטגרלי מהתחרות מול

שחקנים אחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של amit14

נראה קצת מוזר כל העסק.. 

מה העניין להשיק את 2070 גם תחת RTX אם הכרטיסים החזקים ממנו לא יוכלו לעמוד במשימה בכבוד? 

אם הוא לא רלוונטי לRT.. מה העניין לשחרר אותו בכלל אם הוא יהיה בערך באותה רמה כ ה1080 (לפי ההערכות), רק יקר יותר? 

 

1. זה עניין של מיתוג

 

2. RTX - לפי נוידיה זה לא רק RAY TRACE , זה גם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצטרכו לכבות\לבטל מראש RT במשחקים MP כדי לשמור על שיוויוניות.
זה נותן יתרון לא תחרותי ולא פרופורצייונאלי שנובע נטו מכמה כסף יש לך להוציא על המחשב.
זה לא עניין של נוחות או יעילות גדולה יותר שמאפשר ציוד פריפריאלי ייעודי למשחקים. זה נטו מטה-גיימינג, כמעט ברמת רמאות (לראות מעבר לקירות) כל עוד זה לא אפשרי לכל השחקים.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדובר על שיפור פוטנציאלי של כ-30-40% לעומת GTX 1080 TI במשחקים סטנדרטיים ויותר במשחקים תומכי RTX

מחיר 2080 TI גבוה משמעותית ולמעשה כמעט כפול מזה של GTX 1080 TI. למעשה קשה לי לראות איך לפחות בזמן הקרוב כרטיס ה- הולך להיות "שווה את המחיר" לגיימר הממוצע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

דווקא במשחקים תחרותיים הכל הולך בכיוון ההפוך. אפילו משחקים קלים כמו OW משחקים הכל על LOW בשביל למקסם תגובתיות וראיה

 

בדיוק כך.

בגיימינג תחרותי האיכות הויזואלית הציורית והאומנותית הינה דבר שפוגם ביכולתו של השחקן להתרכז באויב שמולו, ולכן עושים

הכל, לא רק להוריד הגדרות ל- low, אלא לבצע קנפוגים כאלו שהם לעיתים מחוצה לאפשר ב- UI של הכותר עצמו, במטרה להוריד

את כל מה שאינו נחוץ ואשר מסיח את הדעת של הספורטאי המתחרה.

בגיימיג תחרותי השאיפה היא תכלס, שחוץ מקירות פשוטים והאויב, זה לא לראות כלום. שכן כל פריט נוסף בתמונה אינו אלא רק

מקשה על המוח האנושי בלנתח את התמונה במהירות - ולברור מתוכה מה רלוונטי לקרב ומה לא.

אינני סבור ש- RT מסייע בגיימינג תחרותי לאתר טוב יותר את האויב. המקרים הסופר נדירים שבהם השתקפות של יריב

תסגיר את מיקומו מוקדם יותר, למיטב נסיוני הצנוע בתחום גימינג ויש לי מהעבר היותר רחוק, הם נדירים במיוחד.

לרוב האיתור הראייתי שלנו מתבצע בשל תזוזות על המסך שמסגירות כי אם משהו זז אז זהו יריב, או כפועל יוצא מקונטרסט

לעומת רקע הסביבה, שאומר שיש שם כנראה משהו (גם אם הוא סטטי באותו רגע).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהה... עם כל האהבה הרבה שלי אליכם, אתם קצרי ראייה בנושא הספציפי שדיברנו עליו בתגובות האחרונות.

 

אנחנו לפעמים לא מסכימים, רק שפה זה לא בדיוק אי הסכמה, אני פשוט חושב שאתם לא מדמיינים לכם את העתיד בגיימינג תחרותי

יותר מידי קדימה. חלק מהחוויה בלשחק באטלפילד או ה Division זה ממש לא משחקים של LOW, ואלו שלא שמים גרפיקה - הפסד שלהם.

 

הימים ששיחקנו על LOW יחלפו. משחקים כמו BF וההטמעה האפשרית של RT הם הוכחה אפשרית.

 

אני חושב שמישהו ב NV רואה קדימה..

 

היתרון הזה שאתם מדברים עליו, יבוא וישתמשו בזה במשחקי BF העתידיים ובמשחקים נוספים. גם אם אם זה עוד עשר שנים, אנחנו בדרך לשם.

 

יש גם את שאולי יתפוס חזק בעתיד הרחוק, הכול יכול להתנגש.

 

רק שאלה של מתי אני מניח הבומבה תיפול וזה יגיע לתחרותי.

 

מה שכן - אני מסכים שזה לא לכל משחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

דווקא במשחקים תחרותיים הכל הולך בכיוון ההפוך. אפילו משחקים קלים כמו OW משחקים הכל על LOW בשביל למקסם תגובתיות וראיה

 

זו בחירה אם להאמין לזה או לא. אני שחקן OW ותיק. אם אתה משחק קבוע, אז אני מגרד את ה 4000 שזה כבר ראנק גבוה.

 

אני על EPIC ו 60Hz מבחינת הגדרות. הכול מלא. מעולם לא חוויתי צורך למקסם תגובתיות מעבר לזה.

 

כנל משחקי BF. הגדרות מלאות, 2XMSAA באופן קבוע ב BF4 והייתי טוב. אפילו טוב למדי.

 

יש משחקים כמו PUBG שכל ה Foliage וכו' שרואים מרחוק, אז סטרימרים ידועים ושחקנים היו ממליצים לשחק על LOW. זה דברים גרפיים,

שתוקנו כדי שאם אני משחק על HIGH ואתה על LOW הצמחייה, הדשא וכו' מרחוק - יהיו בסופו של דבר עם אותה צפיפות.

 

לא חייבים להאמין לכל שחקן תחרותי, זה דברים של ניסיון עצמי.

 

מה שכן בעייתי מבחינת החומרה  אולי זה הפריימים, כל עניין הנפילות FPS וכו'. מניח שזה משמעותי, תמיד הייתי עם מסכי 60 אז לא כ"כ

משנה לי.

 

אני לא קונה את כל השטויות האלה של הגדרות LOW, אם ב BF אני מוריד ל Medium ונשאר על Ultra אני מקבל את אותה "תגובתיות"

ואותו קו ראייה. אולי ברמת LAN של eSport הם מזהים משהו שלא אמור לעניין שחקן תחרותי טוב שיושב בבית.

 

שיחקתי כ"כ הרבה עם השטויות האלה עוד מימי CS 1.3 שהכול מסתכם בסופו של דבר באימון והרבה שעות, וכן גם כישרון לזה.

ולרגע שכחתי את כמות השעות המטורפת שהייתה לי ב UT המקורי. הייתי אשף שהייתי צעיר במשחק הזה.

 

תבחרו למה להאמין בקטע הזה. לא קונה את זה בחיים, עברתי מספיק עם משחקי מחשב. lol.

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

דווקא במשחקים תחרותיים הכל הולך בכיוון ההפוך. אפילו משחקים קלים כמו OW משחקים הכל על LOW בשביל למקסם תגובתיות וראיה

לא דיברתי על תחרותי מקצועי בהכרח.

סתם כאלו לכיף. 
זה סוג של צ'יט..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

אורח
דיון זה נעול לתגובות חדשות.

×
  • צור חדש...