השקת ה-GeForce RTX 2080 Ti - עדכונים בזמן אמת - עמוד 24 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

השקת ה-GeForce RTX 2080 Ti - עדכונים בזמן אמת


djelectric

Recommended Posts

ציטוט של coch

בגדול ההסברים על הבמה היו די ברורים. מה שחשוב היה להבין שזה משהו ייעודי לכל הויזואליות שאתה מקבל על המסך. זו הפואנטה לאיש מהקהל.

 

כבר ראיתי תגובות באתרי חומרה עולמיים, חלקם של אנשי מקצוע שמגיעים מתחומים

כאלה ואחרים ש RT בגיימינג רחוק מלהיות שמיש בצורה שאנשים חושבים שזה יהיה שמיש - אחרי ההצגה של NV.

לי זה לא אומר הרבה, אני קורא את התגובות מסקרנות וקבלת מידע כללי שכזה.

 

RTX זה בסך הכל יישום בדרייברים של ליבות הטנסור עבור RT ב-CG.

 

וכמובן שהטענה פה על חדשה גם נכונים.

וזה דור ראשון שלה.

מי שדחוף לו להנות כבר עכשיו ממנה יצטרך להסתפק במה שיש ולשלם על כך רבות.

קוראים לזה EARLY ADOPTERS.

כי משלמים על הפיתוח.

דור הבא זה כבר יהיה חיה אחרת לגמרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 595
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מעניין גם מה תביא בין היתר שהם יכנסו בשנים המתקרבות. 

 

ואולי יגיע היום המיוחל שיצא HL3 ונוכל לשחק בו ב . לזה אני יותר מצפה מכל השקה אפשרית.

שיש מה לשחק, יותר כיף לקנות כרטיס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של coch

מעניין גם מה אינטל תביא בין היתר שהם יכנסו בשנים המתקרבות. 

 

ואולי יגיע היום המיוחל שיצא HL3 ונוכל לשחק בו ב 4k. לזה אני יותר מצפה מכל השקה אפשרית.

שיש מה לשחק, יותר כיף לקנות כרטיס.

 אני מניח שאינטל תביא את בשורת ה uhd להמונים ואולי תמיכה בתקן זול משלהם דומה gsync freesync

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הסיפור עם כל הפתרונות האלה ? הכוונה שלי, זה פרקטי ? 

 

בתור אחד שמשחק המון, אני לא נתקל ביותר מידי בעיות עם vsync. אני משחק על 60 מאז ומתמיד.

בפועל לא יצא לי לראות את הפתרונות האלה למעט .

 

זה עוזר לכם במסכי 144 ? 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של coch

בתור אחד שמשחק המון, אני לא נתקל ביותר מידי בעיות עם vsync.

חחח. על INPUT LAG שמעת? זה כל ההבדל. כן, תתפלא. בעכברים, מקלדות ומסכים יש את המושג הזה.

כנס לערוץ של Battle(non)sense ביוטיוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של se7en

מי שדחוף לו להנות כבר עכשיו ממנה יצטרך להסתפק במה שיש ולשלם על כך רבות.

קוראים לזה EARLY ADAPTERS.

כי משלמים על הפיתוח.

 

 

**רק תיקון קל באנגלית (על הדרך כמו שאומרים):

 

צריך לכתוב זאת - early adopters, על שום "מאמצים מקדימים":

image.png.cfb0aa3b2fd77f9557b7bc45bb9ced97.png

 

ולא adapters - שזה "מתאמים" , או "התאמת עצמך למשהו אחר":

image.png.fc8d402f5170af268657dab5aaa4cb06.png

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Jabberwock

חחח. על INPUT LAG שמעת? זה כל ההבדל. כן, תתפלא. בעכברים, מקלדות ומסכים יש את המושג הזה.

כנס לערוץ של Battle(non)sense ביוטיוב.

אכן. כבה את ה VSYNC ותנעל את הפריימים ידנית לפי קצב הרענון, ותגיד איך היה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של YarYar

אכן. כבה את ה VSYNC ותנעל את הפריימים ידנית לפי קצב הרענון, ותגיד איך היה :)

 

יש הבדל משמעותי ב Overwatch. בעצם, למען הדיוק - ההבדל קיים ומורגש אך מעולם לא פגם לי בביצועים (ברמה תחרותית). כדוגמא אקח את המשחק הזה כי אני משחק בו עוד מימי הבטא. הגעתי רחוק מבחינת ה seasons עד שגיליתי בעונה-שתיים האחרונות שאפשר לכבות vsync ולהגביל פריימים. מיד הרגשתי יותר נוח.

 

הבעיה היא - שבשאר המשחקים, אני לא מרגיש הבדל. אני משחק הרבה משחקים בשנה ובאופן קבוע PUBG עם חברים.

 

לא ידעתי שזה קשור ל input lag. אומר לכם פייר. מעולם לא מצאתי בעיה ב vsync.. משונה שחשבתי שזה קשור איכשהו למסכים

בתדרים גבוהים מ 60.

 

כנראה שאני מיוחד אם כולם חווים בעיות עם vsync.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של k534d

 אני מניח שאינטל תביא את בשורת ה uhd להמונים ואולי תמיכה בתקן זול משלהם דומה gsync freesync

אינטל יוציאו את החתיכה הראשונה שלהם עוד שנה וחצי פלוס פלוס...
חסר להם שמה שיצא לא יהיה בסטנדרט של כרטיסים שקיימים כבר היום ולמעשה יותר משנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של captaincaveman

איך תיקון ״על הדרך״ הפך ל-20 שורות?

למה לא להסתפק ב-״adaptors (מאמצים) ולא adapters (מתאמים)״

כל המוסיף, גורע. :)

אז כנראה שכן היה צריך יותר משורה אחת כי הנה אתה ניסית ואפילו בשורה אחת וטעית.זה לא adaptors זה adopters.אז הבדיחה על חשבונך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של coch

 

יש הבדל משמעותי ב Overwatch. בעצם, למען הדיוק - ההבדל קיים ומורגש אך מעולם לא פגם לי בביצועים (ברמה תחרותית). כדוגמא אקח את המשחק הזה כי אני משחק בו עוד מימי הבטא. הגעתי רחוק מבחינת ה seasons עד שגיליתי בעונה-שתיים האחרונות שאפשר לכבות vsync ולהגביל פריימים. מיד הרגשתי יותר נוח.

 

הבעיה היא - שבשאר המשחקים, אני לא מרגיש הבדל. אני משחק הרבה משחקים בשנה ובאופן קבוע PUBG עם חברים.

 

לא ידעתי שזה קשור ל input lag. אומר לכם פייר. מעולם לא מצאתי בעיה ב vsync.. משונה שחשבתי שזה קשור איכשהו למסכים

בתדרים גבוהים מ 60.

 

כנראה שאני מיוחד אם כולם חווים בעיות עם vsync.

העניין הוא שה VSYNC מרנדר מספר פריימים (גם על הכמות שלהם אתה יכול לשלוט בהגדרות) כך שמה שאתה רואה על המסך זה בעצם כמה פריימים אחורה. קצב רענון 60HZ, אומר 1/60 שניות כל פריים. עכשיו זה לא המון, אבל בוא נגיד שזה הרבה פעמים ההבדל בין כמעט לפגוע במטרה קשה שנמצאת בתנועה לבין לפגוע. גם אם אתה לא מקשר באותו רגע שזאת הסיבה, וחושב שפשוט לא כיוונת טוב. אם המטרה שלך היא סטטית, לא תרגיש כנראה הבדל. כשה VSYNC דלוק אני מרגיש שה AIM פשוט לא טוב. וזה גם מתבטא ביחס K/D בדרך כלל... בלי קשר ממשי באיזה משחק ספציפית מדובר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

אורח
דיון זה נעול לתגובות חדשות.

×
  • צור חדש...