השקת ה-GeForce RTX 2080 Ti - עדכונים בזמן אמת - עמוד 10 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

השקת ה-GeForce RTX 2080 Ti - עדכונים בזמן אמת


djelectric

Recommended Posts

  • תגובות 595
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של lompy

ואני לא מבין מה הטעם בתגובה שלך

 

למען האמת, אף אחד אינו מבין מה הטעם ברובן של תגובותיו...

אבל זה מה יש ועם זה נאלץ להסתדר...

 

ציטוט של coch

 

אימאלה איזה ברברן. מה אתה משליך את עצמך מול דיעות של אנשים שיש להם בלוג עם מאות אלפים ומיליוני עוקבים ?

כאילו עם כל הכבוד.. אתה כבר 3 דפים רק מבלבל את המוח, וחזור על עצמך "אמרתי" "אמרתי" ואני אמרתי קודם".

 

8403 תגובות בפחות משנתיים, ש 95% מהם מאז שהתחלתי לראות שאתה מטריל את הפורום, כנראה מבוססות על רצון עז

לתשומת לב.

 

אתה רוב היום מבלה באתר. מישהו צריך היה להגיד לך את זה מזמן.

 

 

 

 

 

וכל החברים אחד אחרי השני מנסים, מתאמצים, אולי משהו יחלחל.... אבל לשווא...

אני כבר התיאשתי מזמן

 

והנה ממשיכים להציב מראה:

ציטוט של lompy

 

ממליץ לך להפסיק לחלק ציונים לכל חברי הפורום.

פעם אחרונה שבדקתי אני לא עבדתי אצלך ככה שאני לא שואל אותך על מה לכתוב.

בא לי  לדבר על ספקולציות ואני בטוח שזה מעניין עוד כמה חברה פה. מי שזה לא מעניין אותו ,לא מגיב.

 

 

ואני ? רק מניח את הדברים במקום אחד מרוכז:

ציטוט של coch

 

הוא טרול. אין לו מושג מהחיים. האתר זה מה שיש לו. אני היום כבר התחלתי להגיד בקול רם מה שהרבה פה חושבים.

גם אם זה מנוגד לחוקי הפורום, לקרוא לו טרול אמיתי - זה לא מזיז לי. הוא לא לומד.

 

במובן מסוים אני מרגיש קצת רע בשבילו. אלה החיים, מה שאנחנו אומרים - נאכל קש אחר כך.

 

אתה יכול ללכת לבכות למנהלים אדון askme.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nec_000

טוב,

 

 

אבל בשל עלויות הפיתוח הנוספות, השיטה הזו תזנח מהר, כך שתקופת התפר תהיה קצרה יחסית. להערכתי הזהירה, בעוד

שנתיים כנראה כבר לא יפתחו עוד כותרים שיתאימו לרנדור המסורתי גרידא, ומי שלא ישדרג את כרטיסו לדור המודרני שכולל

חישובי RT, אז:

או שלא יוכל לעבוד על הכותרים החדשים בכלל, או שכן - אלא שאותה עבודה קשה הנעשת כיום על ידי המפתחים לבצע פיצוי

עיבוד אומנותי בשיטת הרינדור הישנה, כבר לא תתבצע עוד, והתוצאה על כרטיס ישן תהיה שזה אמנם עובד, אלא שהגרפיקה

תהיה עלובה למדי.

 

אתה צריך לקחת בחשבון את שוק הקונסולות וההשפעה שלו על שוק הגיימינג של המחשבים האישיים. לא יודע עד כמה יפסיקו או לא יפתחו

כותרים עם רינדור עכשווי בשנים האלו. הזמן יגיד.

 

ציטוט

 

 

 

זה לא האם 4k ב 60fps בשיטה הישנה הוא בר השגה או לא. זו שאלת האתמול.

השאלה היא עד כמה התמונה בשיטה החדשה, FPS מול FPS אחד לאחד דהיום, ניראת טוב יותר.

והיא אכן נראת הרבה יותר טוב - אין כמעט חולק על כך.

 

 

אני ממליץ באופן אישי, ללכת לראות את הסרטון שוב ושוב. בעיקר את ההדגמות של המשחקים הבולטים, טומב ריידר ובאטלפילד. לאחר מכן

לבצע בדיקה במשחקים מהשנים האחרונות על , ולראות שהכול - חלק מההייפ. לבחור שני משחקים כדי להראות את היכולות החדשות,

זה מאוד שיווקי, קונה מחיאות כפיים. בפועל, כשחקני אתה לא תתפעל יותר מידי בזמן אמת ללא ה Slow-Mo והעובדה שמדובר ב-ה-ש-ק-ה

חדשה. כמו שאמרתי בדפים קודמים, ראיתי ב כותרים מיושנים מרשימים הרבה יותר ממה שהאיש במעיל העור, בחר להציג לנו.

תאמין לי, שאתה מעדיף אולפנים עם ארטיסטים מוכשרים בטירוף ובעלי יכולות אישיות יוצאות דופן, מאפקטים של תאורה וצלליות שמשדרים

יותר מודרני. זה קל להיתפס במלכודת. תבדוק אותי בנושא.

 

ציטוט

 

עוד דבר מעניין שחשוב לשים עליו את הדגש, הסיבה שבגללה RT יכל להיוולד עתה אינה משהו טריוויאלי:

כמות החישובים הנדרשת לרנדור תאורה בשיטה המודרנית, היא בלתי מעשית בכח החישובי הנוכחי, וגם לא בזה של עוד

כמה וכמה שנים טובות. לכן מה שנוידיאה עשתה, זה מצאה שיטות לקצר את הדרך לשם בזכות חיתוך נפח גדול מאד של כל

אותה תאורה שאינה מגיע לעיין העדשה, והורידה בכך 99.99% מסך החישובים הנדרש. זו הגדולה שפה.

עוד משהו שעזר להם לחסוך חישובים זהו שמוש נבון ב- , שמבקש לבצע את חישובי התאורה רק על המקטעים הרלוונטיים

בתמונה, אלו שעין האנוש מתמקדת בהם, ולא באופן הומוגני על הכל מהכל. הדבר חוסך עוד נתח לא מעט של חישובים תמורת

הפחתה "של משהו שעין הצופה אינה מרגישה בו ממילא". וזו הגדולה השניה.

 

 

וכל הכבוד להם. אני באמת מוריד בפניהם את הכובע, אלו זמנים מעניינים.

 

בדור הנוכחי - אנחנו מדברים כנראה* על 2080 ו 2080Ti עם -ops בסדר גודל מכובד. ל 2070 גילחו 40%. מה זה אומר בפועל

מבחינת ביצועים ? אני לא יודע. צריך בנצ'ים. זה כבר מחשיד. מדברים על כרטיס שאמור* להיות צפונית ל 1080Ti.

 

יהיה נכון להמתין עוד שני דורות, לראות מה עם אינטל ו כדי להחליט שאנחנו על סף שינוי כלשהו בשוק הגיימינג.

 

זה מסתכם בסופו של דבר ב on \ off ויותר ויותר דברים שהעין שלנו יכולה לראות. אני מאוד* סקפטי. מאוד.

 

הרבה יותר התרשמתי מכל ההצגה על הבמה ומהדיבורים על Deep Learining וההדגמות מאשר מהנתונים שראיתי במשחקים

שהוצגו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של NAND

Nvidia Clarifies - RTX in games doesn't mean Ray Tracing 

 

זה רק מראה עד כמה דרושה ביקורת מיקצועית עם כל הכרטיסים החדשים.

שיבדקו לעומק מי נגד מי ומה כוונת המשורר ( NV ) מאחורי המינוחים למיניהם.

רק כשיבדקו, וקודם יקבעו מה בדיוק ואיך בודקים, כדאי להתקדם הלאה עם המסקנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של coch

אני ממליץ באופן אישי, ללכת לראות את הסרטון שוב ושוב. בעיקר את ההדגמות של המשחקים הבולטים, טומב ריידר ובאטלפילד. לאחר מכן

לבצע בדיקה במשחקים מהשנים האחרונות על 4k, ולראות שהכול - חלק מההייפ. לבחור שני משחקים כדי להראות את היכולות החדשות,

זה מאוד שיווקי, קונה מחיאות כפיים. בפועל, כשחקני PC אתה לא תתפעל יותר מידי בזמן אמת ללא ה Slow-Mo והעובדה שמדובר ב-ה-ש-ק-ה

חדשה. כמו שאמרתי בדפים קודמים, ראיתי ב 4k כותרים מיושנים מרשימים הרבה יותר ממה שהאיש במעיל העור, בחר להציג לנו.

תאמין לי, שאתה מעדיף אולפנים עם ארטיסטים מוכשרים בטירוף ובעלי יכולות אישיות יוצאות דופן, מאפקטים של תאורה וצלליות שמשדרים

יותר מודרני. זה קל להיתפס במלכודת. תבדוק אותי בנושא.

 

דווקא הרשים אותי יותר מהכל, זה בכלל לא המשחקים שהדגימו שם, אלא התמונה הסטטית של החדר עם מקור אור טבעי

יחיד (והוא מהחלון).

 

ההסבר לקהל לדבר ההבדל בין שתי שיטות ההארה:

הקלאסית של פעם - שמורכבת ממקור אור אחד (סינטטי ישיר),

שמאיר הכל הומוגני בעוצמה שווה - את השולחן ואת הרצפה, קרי אינו מאיר בפיזור נכון מבחינה פיסיקאלית,

וגרוע על כך, כדי להאיר בתור הבא את התקרה והקירות, יצרו עוד מקור אור מלאכותי נוסף (במרכז החדר בערך),

שבא על מנת לדמות את הריפלקציות ממקור האור השני (שזה השולחן והרצפה). המקור הסינטטי במרכז החדר

שוב פעם - מאיר הקירות והתקרה סינטטית אחיד ולא תואם מציאות.

 

זאת לעומת המצב הנכון, שבו חישוב האור הוא פיסיקאלי - ולכן האור התפזר בעוצמה התואמת את המציאות.

האור מתפזר מהחלון במדויק על השולחן והרצפה בעוצמות לא זהות, והריפלקציות לחדר בתורן הלאה,

מאירות את התקרה והקירות - אך הפעם באופן נכון פיסיקלית, עם עוצמה משתנה וגוון משתנה לפי סוג החומר

וזווית הפגיעה. זה הפאנץ הגדול שמראה באיווחה אחת, מה הטכנולוגיה הזו עושה לתעשיה ואיך היא מפרקת

הכל ובונה מהיסוד משהו חדש טוב פי כמה וכמה.   **עזוב כרגע בצד את המשחקים.

 

חשוב לשתף את החברים שלא באים מעולם ההדמיה וה- CGI, שביצוע רנדור מציאותיות - בין שבהדמיות

לתעשיה ובין שעיבוד אפקטים ו- CGI לקולנוע, נעשה עם RT, ולכן אלו נראים כל כך טוב וכל כך אמיתי.

 

ברגע שמבינים את הפער בין אור מציאותי לאור מלאכותי  (שמנסה לדמות במשהו את הפיזור המציאותי)

אך ללא הצלחה אם יותר לומר, אז מפנימים את הפער הדרמטי הזה, שהוא פער כמו שיש בין

"תמונה מצוירת מסרט קרטון", לבין "איכות ויזואלית המתקבלת ממצלמה אופטית".

זה מה שההדגמה הזו מראה לנו, וזה מה שייושם בכותרי וסימולטורים ב- real time מעתה ואילך,

במיוחד כשהטכניקה בכלל זולה יותר לבצע במונחי פיתוח:

היא חוסכת את כל המחשבה והעבודה, באיך לתקן את ההדמיה בתמונה בכלי איור סינטטיים נוספים, כמו למשל

צורך בהצבת עוד מקורות אור בחלל החדר, שמסמלצים את הפיזור המשני והשלישוני.

בשיטה החדשה לא עושים כלום - שמים רק את השמש בשמיים והאצת RT מחשבת את כל התאורה בעצמה

מושלם כמו במציאות.

 

הרי שתמונה אחת מספרת טוב יותר מאשר אלף מילים שנכתוב. 

מצרף לנוחיותנו על מנת להתמקד בקטע המדובר את שתי התמונות הרלוונטיות:

1.thumb.jpg.1cfd5da95961a738232fe150a9d2417f.jpg

2.thumb.jpg.545d3dd3c98e9050396e949b5fcf7389.jpg

 

לינק ישירות לקטע עם ההסבר הטכני, מומלץ לעבור עליו:

עוד קטע שהייתי רוצה לשתף מתוך המצגת שהעבירו, זה מה RT ב- realtime לראשונה מאפשר בהאצה גראפית ממוחשת.

זהו למעשה סוף המצגת שעשו - קטע קצר של בערך דקה. אסב את תשומת הלב לאיכות ובה כל התאורה משתקפת על גבי

כל אחד ואחד מן המשטחים, לכדי תוצאה סופית, שנראית ברמת cinematic fidelity. במיוחד הסוף ששתלו את הדמות

הרוקדת, בתוך החדר עם הכדורי בדולח וכל האלמנטים שמבצעים אינטראקציה אורית זה עם זה, משהו שלא ניתן לבצע ולא

קרוב אליו אפילו, בשיטת הרנדור המסורתית. כי אין טכניקה שמאפשרת ביצוע קירובים מסמלצים לדבר שכזה:

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מרתק השיח פה, וזו רק ההתחלה לה לה. וזה עוד רק בשלולית הקטנה של . זו תקופה אפית להסתובב בה בפורומים 🤩

ולעניין, כדי לשים את כל ההשקה הזו בפרופורציה.

היישומיות העיקרית שלה, של מה שהם השיגו עם טורינג, תהייה בשוק המקצועי ובקשת נושאים מגוון מאוד.

NV תוקעת יתד וממצבת את עצמה כמובילה (אם לא היחידה) בכל מה שנוגע ל DEEP LEARNING. 
כל מה שנוגע למשחקים הוא משני לגמרי ומה שנקרה "על הדרך". לא המשחקים היית המוטיבציה למצוא פיתרון ל RAY TRACING. משחקים זו פשוט עוד אפליקציה שיכולה לנצל את מה שטורינג יודע לעשות. והיא ממש לא העיקרית. מאוד בדומה למה שAMD עשתה עם בכלל לא נבנתה עבור המידות של צרכי הגיימר. 
כדי לזכור את זה. זה יפתור הרבה קונפליקטים.

ואחרי כל זה, אני הולך לקנות מניות של NV.
הם הולכים לשלוט לעוד הרבה זמן גם אם חצי ממה שהיה בהשקה הזו יתממש (מכוניות אוטונומיות, מידול 3D רפואי בזמן אמת, יעילות רינדור 3D לסרטי CGI, שיפוץ שיפור וצביעת וודיאו ועוד ועוד...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של omertgm


כל מה שנוגע למשחקים הוא משני לגמרי ומה שנראה "על הדרך"- לא המשחקים היית המוטיבציה למצוא פיתרון ל RAY TRACING. משחקים זו פשוט עוד אפליקציה שיכולה לנצל את מה שטורינג יודע לעשות

זה פשטני ולא מדוייק לומר את זה.

אולי לא ממש מיעוד לגיימינג בלבד, אבל RT כן כוון לגיימינג, ויותר מזה

בא לייעל ולשנות את יצירת המשחקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של omertgm


ואחרי כל זה, אני הולך לקנות מניות של NV.
 

 

NV לא היחידה שחוקרת . או מדברת בשפות של יזמות וחדשנות במעשים. יש עוד, וגדולים מהם.

 

חייב להגיד שזה גם קצת משעשע ( לטובה ) מה שכתבת. אתה יודע שעוד כמה ילדים בקולג' שראו אתמול הכול

בטוויץ', כנראה היום בבוקר קנו קצת מניות. התלהבו. וכו'.

 

רק תוודא שאתה קונה במצב on. 🤣

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד בעודי צופה בקטעים נוספים שמחוצה למצגת - ויש שם מעל 5 שעות אני שם לב, אז צופה הלאה...

יש קטעים נוספים ממנועים גראפיים שהולכים לצאת לשוק בקרוב. אחד מהם הוא metro החדש (השלישי בסדרה)

שהולך להשתמש ברנדור RT. לינקקתי ישירות לקטע שמראה את המנוע. בואו ניתן עליו צפיה, הוא מעניין.

נוכל לשים לב להארה מרשימה במיוחד, הנראית כמו שהתאורה הטבעית מתנהגת כמו בצילום סרט/וידאו וזו הגדולה שבו,

כל אותם פרטים קטנים של ההצללה, לפי כל חריר וזיז בחיבורי החלון, ומה בעצם לא, עשרות הארות שונות לפי מקומם בחלל 

החדר ומחוצה לו גם. הטווח הדינמאי של ההארה עתה נראה מרשים מתמיד, ואין ספק שינוצל הדבר לטכנולוגיית מסכי HDR:

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רואה מדברים פה על מניית נוידיאה, אז למי שמתעניין הנה המצב ברגע זה ובראיה של 5 הימים האחרונים,

אם מישהו חושב שהמצגת מאתמול עשתה משהו בזירת הסחר שיתבונן בגרף - משהו דרמטי אין פה:

image.png.1a91a8b139597f47448f129e94afb2fe.png

 

והנה קטע נוסף - atomics tralier, פשוט מדהים:

ועוד הדגמה מטמטמת מה RT מסוגל לבצע ב- realtime:

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה עוד קצת פרטים לצנן פה את ההתלהבות

 

הכרטיס הכי יקר בסידרה ה 2080TI שעולה יותר מ 1000$ לא מסוגל לתת 60FPS ב 1080P כש RT דלוק.

גם אם זה מחלות ילדות של ה SDK ובעיות דרוורים , תשכחו מ RT ברזולוציה שמעל ל FHD.

 

https://www.forbes.com/sites/jasonevangelho/2018/08/21/nvidias-flagship-rtx-2080-ti-cant-hit-1080p-60fps-in-new-tomb-raider/#3c96dccb1558

 

https://www.pcgamesn.com/nvidia-rtx-2080-ti-hands-on

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^זה בהחלט נשמע הגיוני lompy, מה שרק מחזק את הערכת כולנו פחות או יותר,

שמוטב לדלג על הדור הראשון של RT תרתי משמע, ולא רק בגלל מחיר החדירה הכה יקר של הטכנולוגיה הזו,

שהגיע לרמות סטרטוספריות ואף תקדימיות בתחום ההאצה הגרפית למגזר הביתי,

אלא שגם ואנו רואים כעת, סבירות גבוהה לכך שהכח הביצועי של המוצר כרגע הוא חלש מדי לגיימינג מעל 1080P,

או בקושי מסוגל לסחוב 1080P.

 

אחזיר אותנו למה שכתבנו כמה עמודים אחורה:

חדירה שלנו כצרכנים לנישה הנדונה,  מומלצת להתבצע שלא לפני השקת הדור RT השני (באמצעות 7nm)

זה אשר יכיל לפחות פי שניים כח חישובי, ובטח גם יגהץ אי אלו תחלואים ובאגים של כזו,

שהיא בחיתולים ונמצאת רק בדור הראשון שלה.

**RT דור שני יצא לכל המוקדם רק בשנה הבאה, או גרוע מכך בעוד שנתיים.

 

ועד אז... שנה או שנתיים סדר גודל גס, נשאר עם הטכנולוגיה המסורתית דהיום, שהיא טובה דיה למה שיש כרגע

בשוק. אפילו טובה מאד. 

 

ולמשדרגים שבכל זאת רוצים משהו אבל שואלים, אז על מה ללכת אם לא על דור 20 החדש ?

המלצתי היא קיטפו משהו משומש דור 900 או 1000 משוק המשומשים.

יש היצע ענק למשל של כרטיסי 1070, חלקם במחיר סופר נח - רק סבלנות ולחפש היטב.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אההה

בטל בשישים.

אין מה להתרגש מבדיקה חצי / רבע אפויה

בתנאים לא תנאים ועם ההסתייגויות של מבצעי הבדיקה עצמם.

 

זה לא רציני, ולא משנה מי עושה "בנצ'" כזה.

לא רק נראה, אלא וודאי שהחיפזון להיות ראשון

ולתפוס כותרות גורם להרבה עיגולי פינות במישור

המקצועי, והקישורים האלה מדגימים זאת היטב !

 

בקיצור, רעשי רקע מיותרים, ותו לו !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

אורח
דיון זה נעול לתגובות חדשות.

×
  • צור חדש...