טרום תערוכה: המשחקיות העדכנית של Battlefield V נחשפת - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

טרום תערוכה: המשחקיות העדכנית של Battlefield V נחשפת


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אורח נחמיה

הם יצאו ממש אידיוטים עם התגובה לביקורת שלהם על הנשים וחוסר הדיוק ההיסטורי בטריילר הקודם. "לא רוצים, אל תקנו" ולדעתי ירו לעצמם ברגל. ככה לא מתייחסים לביקורת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח אנונימי

אני מת לדעת מאיפה הבאתם את השטות הזאת שבנות לא נלחמו במלחמת העולם השניה, לך תקרא קצת היסטוריה ומעבר לזה לא כל משחק חייב להיות מדויק היסטורית, זה משחק מחשב והרעיון בו זה להינות ואם אנשים לא קונים בגלל המחשבה הזאת שנהייתה טרנד מפגר על "חוסר דיוק היסטורי" אז אני מאחל לea שיפסיקו לעבודכל כך קשה בשביל קהל כל כך כפוי טובה שכל מה שהוא מחפש זה את הרע במשחקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח מיקטלר

לפי ההיסטוריה נשים נלחמו גם במלחמת העולם הראשונה וגם בשנייה באיזה כיתה אתה ילד תלמד קצת דברים לא רק נאצים השתתפו במלחמה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח סבא שלך

נשים לא נלחמו במלחמת העולם השנייה אולי בצרפת ורוסיה אבל בטריילר ובכיסוי של המשחק האישה בריטית אל תגידו לאנשים ללמוד היסטוריה בלי לדעת מה קרה בעצמכם חתיכת שמולאנים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שמשנה לפחות לי בסופו של דבר זאת המשחקיות. אני מאוד אהבתי את ה BF הישנים. היו יותר טקטיים ופחות ארקיידים, הגראפיקה זה בונוס נחמד אבל זה משני. עושה רושם שמבחינת הגיימפליי הם בכיוון הנכון, השליטה בנשק מבוססת על ריקוייל ולא על SPREAD, שזה מבחינתי עדיף כי באחד על אחד זה אומר שמי שטוב יותר כנראה ינצח, נותן יותר ביטוי ל AIM טוב ומחזיר את ההדשוטים לתמונה. הזוי שלמשל ב BF1 בהמון מצבים המשחק דוחף אותך לכוון לגוף ולא לראש. הבעיה עם זה היא שקשה יותר לאזן את הנשקים ככה, אני צופה מראש שיהיו כמה נשקים שיהיו OP לעומת השאר. 

גם העובדה שאין HEALTH REGEN מלא ושמתחילים עם קצת תחמושת מוסיפה עניין ופן אסטרטגי, ובאותו זמן מונעת משחקנים "להתקמפר" בנקודה אחת לתקופה. חוץ מזה, אין יותר כמעט בכלל 3D SPOTTING, שזה אחד הדברים ששנאתי כלכך ב BF4 למשל. לפעמים המשחק היה פשוט לירות מתחת לדוריטו.

יש כאן פוטנציאל לאחלה של משחק, המון שינויים חיוביים. גם אם שיווקית בדיעבד הם עשו הרבה טעויות. מבחינתי היה נחמד אם הם היו עושים את זה תוך כדי שמירה על האוטנתיות של התקופה ובלי כל ה COSTUMIZATION השטותי הזה, אבל זה לא העיקר בכלל. זה בכל זאת מהלך שיכניס להם כסף וזה שינוי אסטרטגיה מבחינתם, הרי הם ביטלו את ההרחבות בתשלום, שזה בעצם חרא גם בגלל העובדה שזה עולה לצרכן מלא כסף בשביל להנות מהמשחק, וגם מפצל את הקהילה.

אם זה מה שיכניס להם את הכסף הזה, שיהיה. עדיף ככה מבחיתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

מאחר ולא ראיתי שזה פורסם איפשהו כאן באתר אז אני מפרסם את זה בשרשור הזה...

EA הודיעו על דחיה של חודש ביציאת המשחק... התאריך הוא 20 לנובמבר במקום 20 (או 19) לאוקטובר.

לפי ההודעה הרשמית (לא ציטוט מדויק), לאחר הבטא הסגורה (שהייתה לשחקנים מוזמנים) "התגלו" בעיות שעלולות לפגוע במשחקיות והם צריכים עוד זמן להחליק את הבעיות כדי שיהיה שחרור חלק יותר של המשחק.

 

מצד אחד קצת מאכזב, מצד שני עדיף ככה...אני לא זוכר משחק BF בשנים האחרונות שיצא ולא היו לו בעיות עמוקות בהשקה...ככה אולי רוב הבעיות או חלק מהבעיות המרכזיות ייפתרו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...