התפוצצות מידע לפני ההשקה: אלו הם GeForce RTX 2080 Ti ו-GeForce RTX 2080 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התפוצצות מידע לפני ההשקה: אלו הם GeForce RTX 2080 Ti ו-GeForce RTX 2080


yonatan.mendelson

Recommended Posts

מה אתה עולה חדש יונתן? _ (התפצצות מידע). כל שנה יש לנו אותו דבר, תמנות גראפיות ושמות, חוץ מזה כלום! או שגם אתה לא אוהב ימים ארוכים כאלו של COPY/PASTE ואיכשהו נכנסת לזה. כל פעם שיש כרטיס חדש יש לנו יומיים של כל היצרניות והכרטיסים שהם ישחררו _ (מהפרסומות של היצרניות עצמם). ובינינו... אין חדש תחת השמש, נחכה למבחנים ואז נדע, בינתיים הדבר היחידי (המזעזע) ששמתי אליו לב זה שהכרטיס ארוך או שרק הקירור שלו ארוך)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סביר להניח שהבאנצ'ים הראשוניים יכללו את ray tracing, נצטרך לחכות לביקורות של גורמים בלתי תלויים. אני אישית מקווה שעם nvlink החדש יהיה שיפור משמעותי בריבוי כרטיסים גראפיים בגיימינג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההבדל המשמעותי ביותר אלו הם ה Tesore Cores שיהוו מהפכה בתחום ה ו ML אני לא יודע לכמה מה TENSORE CORES נזכה לקבל בכרטיסים הביתיים וכמה משאבים נצתרך ואיזו תשתית אבל אני מאמין שאם מפעילים את ה TENSORE CORES במלוא העוצמה ויש מספיק מהם לראשונה מאז קיום משחקי מחשב הגרפיקה של המשחקים תהיה יותר טובה מזאת של הסרטים כי ה TENSORE CORES יוכלו לעבד את המידע ש MPEG מחסיר רק חבל שזה הגיע בשלב שאני כל כך מבוגר ומישחקי מחשב כבר לא מעניינים אותי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...