djelectric פורסם 2018 באוגוסט 14 Share פורסם 2018 באוגוסט 14 כנס המפתחים SIGGRAPH - מנכ"ל אנוידיה מכריז על כרטיס המסך הראשון מסוגו, המיועד במיוחד לחישוב קרני אור לצורך יצירת סצינות תלת מימדיות אמיתיות מתמיד - עכשיו בארכיטקטורה פורצת דרך בשם Turingלכתבה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
1stcowgirl פורסם 2018 באוגוסט 14 Share פורסם 2018 באוגוסט 14 Heeee Haaaaa תלת מימד נאמר? ואני אמרתי שעולם המיחשוב המדייה והתקשורת הולך להביא סטנדרטים חדשים ב 2020 _ (כבר ב 2016 נפל לי האסימון, מה אתכם?) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אורח אנדי פורסם 2018 באוגוסט 14 Share פורסם 2018 באוגוסט 14 יש את זה ב- Ebay?... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
askme פורסם 2018 באוגוסט 14 Share פורסם 2018 באוגוסט 14 אם זו לא מהפכה, אז אני לא יודע מה כן. וכל אלה שעינם צרה על רווחי נווידיה, או על מחירי הכרטיסים ושאר ירקות.... וואללה, יש לכם את AMD ( בינתיים, לפחות ), ובהצלחה עם זה ...... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
BenderTheOffender פורסם 2018 באוגוסט 14 Share פורסם 2018 באוגוסט 14 אני רק שאלה... מה בדיוק היה הרעיון בהשוואה של 4 TITANS לQUADRO? Just hear me out: הייעוד העיקרי של הTITAN הוא לא רינדור בזמן אמת, באותה מידה בשביל ההשוואה הזאת יכלו לשים 4 GTX1080TI באוברקלולק ולקבל ביצועים קרובים. אבל אז ייצא שמערך של 4 כרטיסי מסך בעלות כוללת של 4000$ עושים את העבודה, ומחיפוש קצר בגוגל נראה שאת הדמו הריצו על RTX 6000, שזה 6300$ לפי הכתבה... לא תקין אמרו בNVIDIA וכולם משום מה קונים את זה. לא שלהשוות 1080 TI לQUADRO יהיה הדבר הנכון, כרטיסים עם ייעודים שונים בתכלית. מה שהיה צריך להעשות זה השוואת ביצועים של הQUADRO לTITAN בסביבת עבודה שהכרטיסים האלה מייועדים אליה (או לחשוף כרטיס לשוק הביתי ולהשוות אותו לGTX 1080TI ) ואז נראה כמה באמת הצמיחה מרשימה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ronik56 פורסם 2018 באוגוסט 14 Share פורסם 2018 באוגוסט 14 בהתחשב בזה שיושקו כרגע רק כרטיסי High end אני מניח שאין לי למה לצפות ל-1060/580 במחיר שפוי של 600-700 שח בחודשים הקרובים, לא? הושקו לפני שנה וחצי-שנתיים ב-700-800 שח (200-220 דולר) ואני כנראה אמשיך להתייבש עם 5770 עד דצמבר... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omertgm פורסם 2018 באוגוסט 14 Share פורסם 2018 באוגוסט 14 ציטוט של 1stcowgirl Heeee Haaaaa תלת מימד נאמר? ואני אמרתי שעולם המיחשוב המדייה והתקשורת הולך להביא סטנדרטים חדשים ב 2020 _ (כבר ב 2016 נפל לי האסימון, מה אתכם?) את חייה בעתיד כבר 4 שנים לפחות וכל הזמן מסתכלת לעוד שנתיים קדימה. לא מבין מה הטעם בזה.. עד שמשהו מזה, אם בכלל, יהיה רלוונטי לצרכן או ליצרן תוכן ממוצע יעבור עוד הרבה מאוד זמן..שנתיים לפחות. לומר כל הזמן חכו-חכו-בעתיד-מתישהו-יבוא-שינוי-ענקי זה קונץ קטן ולא ממש מעניין.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iliagildin פורסם 2018 באוגוסט 20 Share פורסם 2018 באוגוסט 20 אם לפי דעתך ה TENSORE CORES הם לא מהפכה אז אני לא יודע מה כן מציע לך להיכנס לתרדמת ולהיתעורר בעוד 50 שנה כאשר אנשים יסעו במכוניות מעופפות ולעיניינינו ביכולתם של ה TENSOR CORES לעבד הרבה מאוד מהמידע ש MPEG מחסיר (לא את כל המידע כמובן אחרת אנחנו מדברים על אלגוריתם Huffman שהוא לא אפשרי) ובכך ליצר תוכן ואף משחקים שיהיו עם גרפיקה הרבה יותר טובה מאשר סרטים (דבר שעד היום נחשב כבלתי אפשרי בגלל שהמחשב גם צריך לעבד את הפקודות שלנו במשחקים) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
urib פורסם 2018 באוגוסט 20 Share פורסם 2018 באוגוסט 20 ציטוט של askme אם זו לא מהפכה, אז אני לא יודע מה כן. ועוד איך מהפכה! Ray Trace בזמן אמת... רק אנשים בתחום ה-CG יכולים להבין את גודל המשמעות של הטכנולוגיה החדשה הזאת. גם בתחום הגיימינג זאת תהיה מהפכה. מקווה מאוד ש-AMD יכנסו גם ל-RAY TRACE בזמן אמת, למען התחרות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
askme פורסם 2018 באוגוסט 20 Share פורסם 2018 באוגוסט 20 נו, סוף סוף דיעה כהילכתה ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omertgm פורסם 2018 באוגוסט 20 Share פורסם 2018 באוגוסט 20 ציטוט של iliagildin אם לפי דעתך ה TENSORE CORES הם לא מהפכה אז אני לא יודע מה כן מציע לך להיכנס לתרדמת ולהיתעורר בעוד 50 שנה כאשר אנשים יסעו במכוניות מעופפות ולעיניינינו ביכולתם של ה TENSOR CORES לעבד הרבה מאוד מהמידע ש MPEG מחסיר (לא את כל המידע כמובן אחרת אנחנו מדברים על אלגוריתם Huffman שהוא לא אפשרי) ובכך ליצר תוכן ואף משחקים שיהיו עם גרפיקה הרבה יותר טובה מאשר סרטים (דבר שעד היום נחשב כבלתי אפשרי בגלל שהמחשב גם צריך לעבד את הפקודות שלנו במשחקים) בו נדבר על משחקים-כיף ושעשוע, לא העולם העיסקי שמייצר רווח מהעבודה הגרפית: זו מהפכה רק אם יש ערך מהותי ותוספת דרמטית לחווית המשחק עם אותה טכנולוגיה\אפקט וויזואלי. אחרת זה סתם גימיק שיאפשר דיפרנציאציה סינטטית חסרת חשיבות בין כרטיסים שונים. כל עוד אין שיפור בביצועים עבור אותו תהליך ייצור ובמשחקים ללא Ray Trace לא מדובר בשום מהפכה, מדובר ברגרסיה או סטגנציה לכל היותר. אם תוספת הביצועים היא פשוט מתוספת עוד ליבות CUDA וזיכרון יותר מהיר זו צעידה במקום, בדומה למה ש AMD עושים כבר המון המון זמן. לסיכום: TENSORE CORES יודע לטחון Ray Trace בצורה יעילה ופנטסטית. על זה אין וויכוח. אבל אם הערך של Ray Trace למשחקים הוא זניח (כמו לדוגמה hairworks) אז מדובר בפלופ שיווקי. ניסיון לייצר צורך שלא באמת קיים ואז לתת את הפתרון לאותו צורך מדומה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
urib פורסם 2018 באוגוסט 20 Share פורסם 2018 באוגוסט 20 על זה אני אומר, מגיע לאנוידיה את 100 ימי חסד שלה. אחרי זה נקטול, אם באמת מדובר על פלופ שיווקי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.