מרכיב לראשונה מחשב לבד, כמה שאלות בנוגע לחיבורים. - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מרכיב לראשונה מחשב לבד, כמה שאלות בנוגע לחיבורים.


Licht

Recommended Posts

ראשית, מכיוון שהשאלות שלי נוגעות בכמה דברים החלטתי לפתוח את הנושא בפורום זה, אם טעיתי אבקש את סליחתכם ואשמח אם המנהלים יוכלו להעביר את הנושא לפורום המתאים. 

 

לנושא עצמו. 

החלטתי לראשונה בחיי (הגיע הזמן) להפסיק לקנות מחשבי מותג ולבנות מחשב לבד וגם להרכיב אותו לבד, לאחר התייעצות פה בפורום מצורף פה למטה המפרט שכבר בנוי אצלי (חוץ מזכרונות שעדיין לא הגיעו מאמזון) ובהקשר להרכבת מפרט זה יש לי מס' שאלות ואודה על כל סיוע בנושא. 

 

Intel i5 8500

Arctic Freezer 12

Gigabyte B360M D2V

Corsair Vengeance LPX 2x8GB 2400Mhz CL14

Crucial MX500 250GB

Seagate 3TB BarraCuda

Seasonic FOCUS 450 Gold

Antec P110 Silent

 

1. חיברתי את חיבור הפרונט אודיו למקום בלוח האם אבל הוא מרגיש ממש ממש רופף, האם זה תקין ? לא אמור להיות איזו תופסן קטן שתופס אותו לחיבור ? יש איזה משהו לעשות בנושא ? 

2. המאוורר האחורי במארז (וגם הקדמי) מגיע עם חיבור 3 פינים ובלוח אם החיבור למאוורר מערכת הוא 4 פינים, הבנתי שאפשר לחבר את ה-3 למקום המתאים מתוך הסט של ה-4 והוא יעבוד תקין פשוט ימנע ממני לשלוט על אופציות מתקדמות שלו, ואכן חיברתי אותו כך, פעלתי נכון ? 

3. בלוח האם יש רק 2 חיבורים למאווררים, 1 למאוורר של המעבד וה-2 למערכת, מכיוון שיש לי 2 מאווררים במארז אז יש לי מאוורר אחד שלא יתחבר ישירות ללוח אם, מה הדרך הכי טובה לחבר אותו, ישירות לספק עם מתאם מולקס ל-3 פינים ? או שאולי עדיף למצוא איזה דרך לחבר אותו ללוח האם ? (ואם כן אשמח להסבר והמלצות) האם זה שמאוורר אחד מחובר ללוח האם ואחד לספק ישירות זה דבר בעייתי ? 

4. חיבור הפאוור לד במארז (שהוא בעצם הלוגו של אנטק) הוא לא חיבור רגיל שמתחבר לחלק של הפרונט פאנל בלוח האם אלא חיבור שונה שהצלחתי לחבר למולקס, פעלתי נכון ? 

 

תודה רבה! 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אין תופסן,  או קליק. כל עוד הוא לא רפוי ממש עד כדי שהוא עלול להתנתק זה בסדר.

l6YMI6T.jpg

2. פעלת נכון.

3. אפשר לקנות מפצל לחיבור 3 פין אבל זה לא חובה, אתה יכול לחבר למולקס 2 האפשרויות טובות.

31CHO8viz1L._SX425_.jpg

4. לפי המפרט של המארז יש לו  (בנוסף לחיבור POWER RESET וכו') גם חיבור "RGB LED Control", אולי לזה אתה מתכוון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על התשובות. 

לגבי 4 לא מדובר בשליטה על (כנראה שקיים בגרסת -Luce, שלי זו גרסת ה-Silent) אלא במה שמאיר את הלוגו של אנטק בקדמת המארז (במקום Power LED) אבל אני מניח גם לגבי זה שאם הוא מתאים למולקס כנראה זה המקום שלו. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...