אין גישה לרשת אחרי החלפת MAC בנתב יותר מפעמיים - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אין גישה לרשת אחרי החלפת MAC בנתב יותר מפעמיים


Shlomi Liber

Recommended Posts

אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי בבקשה-אני בהוט ובזק בינלאומי עם חיבור ללא חייגן, יש לי ראוטר טיפילינק ושיניתי במאק קלון את המאק אדרס יותר מפעמיים כדי לשנות אייפי ומאז אין לי יותר אינטרנט(הבנתי שאסור יותר מפעמיים רק אחר כך).. דיברתי עשרות פעמים עם נציגים בהוא ובזקבילנאומי ואין להם תשובה. כל מה שעשו לא עזר-קלין הוסט, שיוך מחדש ומה לא. אין גישה לרשת גם כשאני מחבר את המודם ישירות למחשב וגם עם הראוטר. זה נראה כאילו  שזה לא מקצה לי אייפי(בשיחה עם ובזק אמרו שהוא מושך 3 כתובות אייפי במקום אחת).. 

תודה על ההתייחסות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לך,

נראה שצריך לאפס את הגדרות הlease שלך (נציג טכני מתקדם יכול לעשות את זה), או לחכות שהם יפקעו מעצמן. זה יכול לקחת 72 שעות, או אולי יותר - תלוי איך זה מוגדר אצלם.

 

להבא אל תתעסק עם דברים שלא אמורים להתעסק איתם. אם אתה חושב שיש לך סיבה טובה לשנות IP, אז או שאתה טועה, או שאתה רוצה לעשות דברים לא טובים, ואז - מגיע לך. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסך הכל רציתי להוריד כמה קבצים שדורשים 24 שעות הורדה כל קובץ אז רציתי הכל ביחד. לא ידעתי שהחלפת מאק מוגבלת לפעמיים בלבד.

את ההגדרות הlease  בזקבינלאומי צריכים לעשות או הוט? ועוד משהו-כשדיברתי עם נציגה טכנית בהוט היא ניתבה אותי לספק אחר לצורך בדיקה וכן היה לי גישה לרשת וכשהחזירה אותי לבזקבינלאומי שוב לא היה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז תמצא דרכים אחרות להוריד את הקבצים הלא חוקיים האלה. או שתשלם על השירות הלא חוקי כדי לא להיות מוגבל. או שתעבור לבזק או לספק שעובד עם חייגן. או שפשוט תחכה 24 שעות אם זה לא דחוף.

 

ציטוט של Shlomi Liber

את ההגדרות הlease  בזקבינלאומי צריכים לעשות או הוט?

לא יודע. הם צריכים לדעת. אבל בשביל זה צריך ליפול על נציג חכם מספיק. עצה שלי - תתקשר ופשוט תסביר שאין לך אינטרנט ושיפתרו לך את הבעיה. אל תתחיל להסביר להם שהחלפת ככה וככה, זה רק יסבך אותם. תן להם לשבור את הראש ושיפתרו לך את הבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוב האתרים שמשתמשים בטכניקות ההגבלה שציינת משמשים לאירוח קבצים שמוגנים בזכויות יוצרים. אם זה משהו שאין לו בעיות חוקיות, לרוב לא בעייתי להוריד אותו גם ממקום אחר. האמת היא שגם אם זה משהו שיש לו בעיות חוקיות, לרוב אפשר למצוא מקורות אחרים ולא מעצבנים. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני את הלקח למדתי.

מעדכן שהתקשרתי עכשיו לספק ואמרתי שננסה פתרון אחר. אמרתי להם שיעבירו אותי לחיבור עם חייגן ופתאום יש עכשיו. לא מאמין שעל פתרון כזה פשוט הנציגים הנאלחים האלה לא חשבו ואני הייתי צריך לעשות את העבודה בשבילם אחרי עשרות שיחות מול נציגים כבר יומיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע, בסופו של דבר מי שעובד בתמיכה הטלפונית הם לא מקצוענים מנוסים, כמו שאתה מבין. מדובר בחבר'ה צעירים שלימדו אותם לדקלם את הפתרונות לתקלות הנפוצות וזהו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...