arigo פורסם 2018 באוגוסט 1 Share פורסם 2018 באוגוסט 1 (נערך) שלום לאחרונה חזרתי להוט שלאחר שבבזק קיבלתי מהירות של 10 מגה ביום טוב למרות שהיה לי חוזה על 100 🤔 התקינו לי הוט וספק הוטנט 200 מגה ושאני מחובר בקווי של אכן אני מקבל 200 הבעיה בWIFI שם ההנחתה גדולה (חלקי 3 בערך) כלומר מהירות 50 או 60 מגה. בנוסף כל כמה שעות הוא כביכול מתנתק במחשב הנייד ובטלפון אבל בראוטר הנורה מראה שהוא בסדר. הפיתרון כיבוי של הויפיי והדלקה מחדש ! האם ראוטרים איכותיים יותר אמורים לספק תוצאות טובות יותר בוויפיי ובוודאי פחות ניתוקים ? האם הראוטרים של הוט לא איכותיים מספיק ? נערך 2018 באוגוסט 1 על-ידי arigo ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
arigo פורסם 2018 באוגוסט 2 מחבר Share פורסם 2018 באוגוסט 2 מישהו ? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
--- The King --- פורסם 2018 באוגוסט 2 Share פורסם 2018 באוגוסט 2 (נערך) ראשית, תוודא שהניתוקים הם ברשת האלחוטית בלבד. תחבר מחשב אחד באופן קווי ועוד מכשיר אחר באלחוטי, ובזמן שאתה חווה ניתוק באלחוטי תבדוק באותו עת באם הניתוק הוא גם בחיבור הקווי. האם יש מצב האיטיות בחיבור אלחוטי נובעת מקליטה לקויה? תבצע בדיקת מהירות במכשיר המחובר באופן אלחוטי כשהוא קרוב כמה שיותר לראוטר. האם עדיין אתה מקבל 50 מגה? תבדוק שלמכשיר שאתה בודק איתו אין מגבלה של מהירות קליטה. למשל אם זה מחשב נייד עם כרטיס רשת עם תקן b או g אתה לא תוכל לקבל 200 מגה. תבדוק האם ברשת אלחוטית אחרת באותו מכשיר אתה כן מקבל מהירות גבוהה יותר. יכול להיות גם שהמתאם האלחוטי באותו מכשיר תקול, למרות שתיאורטית הוא כן מסוגל לקלוט 200 מגה. תעדכן.. נערך 2018 באוגוסט 2 על-ידי --- The King --- ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Boaz Simhony פורסם 2018 באוגוסט 3 Share פורסם 2018 באוגוסט 3 גם לי בעיה דומה עם ה WIFI , מתנתק פתאם , הקווי עובד. אחרי כמה שעות חוזר. מקבל ב Windows משהו כמו "כתובת IP לא חוקית ..." מסתבר שזו תקלה ידועה. ממה שהבנתי כאן בפורום , הנתב של הוט לא משהו הצלחת לפתור את זה ? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
arigo פורסם 2018 באוגוסט 3 מחבר Share פורסם 2018 באוגוסט 3 תודה KING אבל הנייד בתקן 802.11a/b/g/n/ac הניתוקים גם שאני ליד הראוטר ואין קשר בוודאות למרחק. אין ניתוק בקווי בזמן שיש ניתוק באלחוטי - נבדק גם כן בוודאות הבעיה חייבת להיות בראוטר ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
--- The King --- פורסם 2018 באוגוסט 3 Share פורסם 2018 באוגוסט 3 אוקיי. אז אני מציע לך לנסות לדבר עם הוט לפני שאתה רץ להוציא כסף על ראוטר חדש. בכל זאת, אתה משלם על השכרה של מכשיר דפוק. בכל אופן, לשאלתך, אם הבעיה היא רק ברשת האלחוטית אז כן, כנראה שראוטר חדש יעזור. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
arigo פורסם 2018 בנובמבר 16 מחבר Share פורסם 2018 בנובמבר 16 עדכון לאחר שיחה עם הוט (תשתיות) הם החליפו לי את המודם אבל הבבעיה ממשיכה לחזור בחיבורי וויפיי בלבד האם המודמים שלהם בעייתים ? אם כן כדאי לי לרכוש אחד פרטי אם כן איזה ? מה שבטוח שלבזק אני לא חוזר שם אני מקבל 10 מגה במקרה הטוב במקום 100 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
--- The King --- פורסם 2018 בנובמבר 16 Share פורסם 2018 בנובמבר 16 תוודא שהמכשיר שאתה בודק איתו בעל חוטי מסוגל לקלוט 200 מגה בוייפי. אם מדובר במחשב נייח אז תבדוק איזה כרטיס רשת יש בו ומה המהירות המקסימלית שלו. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
arigo פורסם 2018 בנובמבר 17 מחבר Share פורסם 2018 בנובמבר 17 היי בדקתי אז המחשב הנייח בבית מקבל 200 ואכן נותן 200 שם הכל בסדר גמור ואני מרוצה ! הבעיה רק בנייד וסלולרים שם אני משתמש בוויפיי ולא הגיוני שאני צריך פעמיים ביום לפחות לכבות את הוויפיי (בכפתור וויפיי על המודם אוטר) ולהפעיל לאחר כדקה מחדש שוב. ואז הכל בסדר ! אם זה ככה גם במודם השני שהחלפתי כנראה יש בעיה ? אשמח לדעה וגם אולי לרכישת ראוטר ? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
--- The King --- פורסם 2018 בנובמבר 17 Share פורסם 2018 בנובמבר 17 אם אני מבין נכון: ניסית עם שני נתבים, ועם שניהם רק לאחר ריסטארט אתה מקבל 200 מגה בוויפי, ולאחר כמה דקות המהירות יורדת. אם כך, אני לא חושב שראוטר חדש יעזור לך, אלא אם משהו לא בסדר בשני הנתבים שאיתם ניסית, שזה נראה לי פחות סביר. מציע לך לדבר עם הוט. ייתכן שהתשתית אצלך לא הכי טובה והם לא יצליחו לפתור לך את הבעיה, אבל שווה ניסיון. תציק להם שישלחו טכנאי. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
arigo פורסם 2018 בנובמבר 18 מחבר Share פורסם 2018 בנובמבר 18 היי לצערי כנראה שלא הסברתי נכון, הוויפי מתנתק כמה פעמים ביום בו בזמן שהקווי ממשיך לעבוד. הנורית של הוויפיי במודם דולקת אך בפועל כל המכשירים המחוברים לא מזהים אותו יותר והוא מנותק. אז כדי להתחיל את האלחוטי שוב אני צריך ללחוץ על הכפתור של הוייפיי במודם לנתק אותו ידנית ולאחר כדקה להדליק שוב ! ככה זה בשני המודמים של הוט לכל המכשירים בבית שמחוברים אליו נ.ב. המהירות אינה חשובה לדיון בכלל. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
arigo פורסם 2018 בנובמבר 19 מחבר Share פורסם 2018 בנובמבר 19 אשמח לתגובה ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
--- The King --- פורסם 2018 בנובמבר 19 Share פורסם 2018 בנובמבר 19 אם אלו נתבים שאתה משלם על השכרה שלהם להוט אז אני מציע לך לדבר איתם. יתכן שקניה של ראוטר חדש תעזור, אבל חבל על הכסף. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
arigo פורסם 2018 בנובמבר 20 מחבר Share פורסם 2018 בנובמבר 20 מקבל אותם מהוט על התשתית והספק שאני רוכש מהם. נכון שחבל על הכסף אבל ראוטר איכותי פרטי במקום אלו של הוט יפתור לדעתך את הבעיה ? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
--- The King --- פורסם 2018 בנובמבר 20 Share פורסם 2018 בנובמבר 20 אני לא לגמרי בטוח, לא רוצה להגיד לך סתם, אבל יש מצב טוב לדעתי שנתב חדש יפתור את זה. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.