סמארטפון ה-Galaxy S9, כשלון מסחרי? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סמארטפון ה-Galaxy S9, כשלון מסחרי?


yonatan.mendelson

Recommended Posts

האמת שאין יותר שיפורים מלהיבים כמו פעם, אנחנו כל שנה מקבלים את אותו מכשיר עם 10% שיפור וגם זה בקושי. ולפעמים זורקים איזה פיצ'ר חדש שלרוב לא ממש שימושי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם לא מבינים שלחובבי אפל יש תכלס רק אופציה אחת- איקס ב1000 דולר, בזמן שלחובבי יש מיליון אופציות לא רעות גם ב550 דולר ואין שום סיבה להעלות מחיר על טלפון שכמעט זהה לזה של שנה שעברה. הגזימו עם המחירים, תודיעו לי כשסמסונג יתעשתו ויבינו שבנאדם נורמלי לא רוצה לשלם כל כך הרבה. (או שאולי זה רק אני)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם הוציאו מכשיר מצוין כמעט לכל הדעות. מסך הכי טוב או כמעט הכי. מצלמה מצוינת. וכו... מצד שני, כמעט ללא חידוש ועם עלייה במחיר שנה שניה ברצף. סמסונג מתחילה להיות אטית. והיא לא יכולה להרשות לעצמה דבר כזה. כל החידושים נכנסים קודם לסיניות ורק אחרי זה לסמסונג. ולא נראה לי שנראה שיפור שנה הבאה. הנוט 9 ניחוש שלי יאכזב במכירות אפילו יותר מs9. דבר ראשון רוב הלקוחות הפוטנציאליים של נוט בטח שדרגו שנה שעברה ( בגלל פרשת שבע בום) וגם מי שאין לו נוט 8 ומעוניין בנוט עדיף לו לקנות נוט 8 ולא 9. שנה הבאה הולכת להיות מלאה במכשירים עם לא מעט חידושים. מצלמות קופצות, חיישנים מתחת למסך, ומספרים פסיכים של מצלמות אולי ותר מ5. ומהדורת ראשונות של מכשירים מתקפלים. הולך להיות מעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיורידו מהמחיר (המופרך לדעתי) של המכשיר הזה - המכירות ייזנקו פלאים. אל דאגה גם אם ייחתכו ברבע (אם לא חצי) את המחיר של המוצר הזה עדיין יישאר להם רווח נאה מאוד (גם בהערכה מאוד שמרנית זה עולה פחות מ-400 דולר לייצר את המכשיר הזה) https://www.trustedreviews.com/news/galaxy-s9-plus-manufacture-price-build-cost--x-tech-insights-3428635

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...