svchost מאט את המחשב - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

svchost מאט את המחשב


Idan Seggev

Recommended Posts

ביממה האחרונה המחשב התחיל לזחול ברגע שאני פותח כלשהו. בבדיקה מהירה ראיתי שבמנהל המשימות מויעה לי שורה ללא שם כלשהו, אבל כשחיפשתי אונליין, קיבלתי תוצאה שמדובר על תהליך SVCHOST. באופן חריג הוא לוקח משהו בין 30-40CPU. כשנכנסתי יותר לעומק, ראיתי שהקובץ משלש את עצמו ומופיע כמה פעמים, אבל רק תהליך אחד הוא זה שעושה את הבעיות כפי שאפשר לראות בתמונה. כשאני מנסה לאתר את מיקום הקובץ הוא נמצא בתיקייה SYSWOW64 וממה שהבנתי הוא לא אמור להיות שם אלא ב WIN32, מה שאומר שיש מצב שמדובר על וירוס. הרצתי בערך 7-8 תוכנות אנטיוירוס שונות ובאמת ניקיתי את המחשב לחלוטין מכל מה שהיה שם, אבל זה לא פתר את הבעיה. כשניסיתי לבדוק את התהליך באמצעות process explorer, לחצתי על התהליך והופיעה לי תת-שורה בשם conhost. אני עדיין חושב שזה וירוס, אבל כל התוכנות שבדקתי אחרי שניקיתי את המחשב לא מאתרות משהו חריג. פיתרון למישהו? אני כבר מיואש מזה.

‏‏לכידה.PNG

2.PNG

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הורד autoruns , אפשר סינון(הסתרה) של כל פריטי החתומים, ובטל סימונים מפריטים שיש לך ספק לגביהם או שאתה יודע שאינם נדרשים באופן קריטי לצרכייך, עד המקסימום שתוכל לזהות. זה ידלל את כמות התהליכים שרצים ברקע וייתכן שיבלום את הקובץ הסורר (ראיתי שם גם wscript וזה לא סימן טוב). הפעל מחדש את המערכת ובדוק.

אם לא תצליח בפעולות אלה תוכל לשקול לגבות את ההגדרות השונות שלך, ולעשות רענון(refresh) למערכת ההפעלה, כך שתחזור למצב בסיסי ללא פגיעה במסמכים שלך. שים לב שזה יסיר כל תוכנה שהתקנת.

כמובן שהאופציה האחרונה היא פירמוט והתקנה נקייה.(לדעתי אם תספוג את זה המערכת שלך תרוויח מזה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...