הבשורה של AMD לשנה הבאה: הגדלת מספר ליבות העיבוד כברירת מחדל? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הבשורה של AMD לשנה הבאה: הגדלת מספר ליבות העיבוד כברירת מחדל?


Recommended Posts

^^^^

 

תרגיע !  :)

כבר היינו בסרט הזה.

 

יעני, זה טוב לנו הצרכנים, אבל לאינטל

לא ממש יש מה לדאוג.

נראה שיש לה הרבה שפנים בכובע.

 

מה שכן, בזכות הם ( השפנים של ) ישלפו הרבה יותר מהר !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

amd נותנת פייט רציני אינטל ככל הנראה תגדיל את כמות הליבות ל 8, ויש שמועות ש HT יבוטל ויהיה רק בליין ה i9 (חסר הגיון לחלוטין) מה שעשוי לתרום ל חחח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חוץ מתוספת ליבות , כרגע מדברים על שיפור של 10% ב IPC (אין לי את המקור כרגע) וזה מה שחשוב.

חוץ מזה כמובן מצפים גם לתוספת מסוימת של מהירות שעון.

 

אם הבחירה הולכת להיות בין i7 עם 8 ליבות ובלי HT ל REYZEN 7 משופר עם 12 ליבות ו SMT אז לי כבר די ברור איזה מעבד יהיה יותר משתלם.

 

מבחינת גימניג אני מנחש שאינטל עדין ישאר המלך , מעניין לראות מה יהיה הפער בין המעבדים עם הכרטיסים החדשים של נוודיה.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של omertgm

רגע, ליבות CPU זה המגה פיקסל החדש של המצלמות? כמה שיותר יותר טוב כל השאר זניח?

לא הבנת. אם תצורת הליבות של ה-CCX משתנה, משמע שהם לא רק משפרים את תהליך הייצור אלא גם הארכיטקטורה.

זה כמו 2 קפיצות קדימה, לכן כמובן שיהיה שיפור בגיימינג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Jabberwock

לא הבנת. אם תצורת הליבות של ה-CCX משתנה, משמע שהם לא רק משפרים את תהליך הייצור אלא גם הארכיטקטורה.

זה כמו 2 קפיצות קדימה, לכן כמובן שיהיה שיפור בגיימינג.

זה לא שינוי , זה more of the same. מניח שזה יבוא עם מזעור תהליך ייצור שיאפשר העלאת תדרים וגם זה לא .
שיפור משמעותי ב IPC, משמע יעלות הארכיטקטורה, הוא הדבר העיקרי. מקווה ש ישקיעו את רוב המשאבים שם.

וספציפית, משחקים הם התהליכים שהכי פחות משתמשים בריבוי ליבות (מעל 6 יש שינוי זניח ברוב המוחלט של המשחקים). 
מי שירוויח הם יוצרי תוכן כבדים של עריכת תמונה ווידאו וקול. אחרונים שירגישו הבדל הם .

ומעבר לכל זה, המערכת הבאה שלי תהייה כנראה מבוססת . כמו בימים הטובים לפני יותר מ 8 שנים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של omertgm

וספציפית, משחקים הם התהליכים שהכי פחות משתמשים בריבוי ליבות (מעל 6 יש שינוי זניח ברוב המוחלט של המשחקים). 
מי שירוויח הם יוצרי תוכן כבדים של עריכת תמונה ווידאו וקול. אחרונים שירגישו הבדל הם גיימרים.

ומעבר לכל זה, המערכת הבאה שלי תהייה כנראה מבוססת AMD. כמו בימים הטובים לפני יותר מ 8 שנים..

תלוי איזה מנוע משחק. פעם 4 ליבות היה מספיק, היום זה כבר התרחב ל-6.

למשל במנוע Unreal, יש 2 משימות עיקריות של המעבד. אחת שקשורה למשחק שהיא מעבדת פיזיקה, , הקצאת וכו'

והשנייה בקשות רינדור. שזה אימות, בדיקת התנגשות וכו' שגם בסוף מועברות לדרייבר של הכרטיס מסך.

בכל מקרה, הת'רדים גם יכולים לפצל עבודה בשיטה אסינכרונית. ופה מגיע העניין של יותר ליבות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחלה, אז אנחנו מסכימים. למעט משחקים יחידי סגולה מעל ל 6 ליבות אין תוספת למשחקים בעוד ליבות. כך שהמרוץ אחרי עוד ועוד ליבות במיוחד לגיימרים הוא עקר ומשני לשיפורים אחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של omertgm

המרוץ אחרי עוד ועוד ליבות במיוחד לגיימרים הוא עקר ומשני לשיפורים אחרים

אלא אם כן הגיימר עושה עוד דברים במקביל, כמו להקליט את המשחק או להזרים אותו בשידור חי. במקרה כזה רצוי שיהיה מעבד שיוכל לטפל במספר משימות במקביל בכדי שהמשחק לא "יקרטע".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...