מארז Antec DF500 RGB בביקורת: סטנדרט חדש לשוק התקציבי - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מארז Antec DF500 RGB בביקורת: סטנדרט חדש לשוק התקציבי


djelectric

Recommended Posts

בין חיסרונותיו של המארז הייתי מציין

גם את מיקומו של פאנל הבקרה ( כפתור הדלקה ו - 3 ) בחלק העליון של המארז.

כלומר העובדה שזה פונה כלפי מעלה. מעשית, כניסות ה - סופגות פי 3 אבק,

וחודש ללא שימוש ממלא אותן אבק. אבל בסה"כ, יחסית למחיר - אחלה מארז.

 

ולמה איך שכותבים בתגובה בביקורת,

לא נכתב כאן ? אלא הכל ללא סימני פיסוק ? )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק הערה בקשר ל 780TI: לא משנה מה תזרוק עליו הוא לא ירד מתחת ל 80. FARCRY4 וגם WATCHDOGS עם מאוור ביתי שמו אותו על 85C. ולצערי בזבזתי המון זמן מהקיום שלי על בדיקות עם ה780TI והטמפ שלו. הכרטיס היחידי שהתנהג יפה ואפילו ה VRM היו יוצאים מן הכלל (תרתי משמע!!!) היה (לא תאמינו) הכרטיס של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני משתדל שחלק גדול ממוצרי האתר יהיו מומלצים, זה חלק מתהליך הבחירה שלי לפני קבלת המוצר לביקורת.

אני דואג לעשות קצת סקר שוק ולוודא שאני לא מקבל מוצר שהוא בזבוז זמן שלי ושל הקוראים. יש הרבה זבל בחוץ, ואני חושב שכדאי לסנן את הטובים במקום לציין את כל הרעים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הייתי שמח לראות מארז שהוא שילוב של המארז הזה ומארז ה GX900, שגם הוא מתוצרת וגם הוא עולה בסביבות ה-250 ש"ח. ב GX900 לוחיות המתכת המכסות את חריצי ההרחבה הן רב פעמיות (ניתן לפרקן ולהחזירן למקום ע"י פתיחת וסגירת הבורג) ולא חד פעמיות וכן בפאנל הקידמי יש בנוסף ל-2 חיבורי 3.0 גם שני חיבורי 2.0 (ברוב המוחלט של לוחות האם יש חיבורי 2.0 שניתן לחבר למארז, אך ברוב המארזים המודרניים יש רק חיבורי 3.0). בנוסף הייתי שמח לראות אפשרות לקבל את המארז עם דלת מתכת (כמו ב GX900) במקום דלת העשויה מזכוכית מחוסמת עבור אלו שאינם זקוקים לחלון או שפשוט חוששים שהזכוכית תישבר, תוך שמירה על המחיר או אפילו הוזלתו מעט.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר לקחת גם בינוניים או מעולים אבל יקרים מאוד, ואז גם עם כל היתרונות, פשוט לא לתת המלצות (עם ציון סיבה כמובן) בשביל שיהיה ערך משמעותי יותר להמלצות ומצד שני יהיו סיקורים מעניינים שבכל זאת לא יהיו בזבוז זמן. לפעמים זה יכול להשפיע על המחירים ולעודד הורדת מחירים כאשר החברות מבינות שהגזימו איתם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האאאא GX900...... חבל על הזמן! היה לי CM690III, מכרתי אותו אחרי כמעט שנה במחיר מעולה . (אז נשארתי בלי מחשב וחפשתי עזרה ראשונה). אז חפשתי מארז והדבר הכי טוב אחרי CM690-3 היה כמובן ה GX900! כמעט אותן מידות, עם מכובד, והנדסה יעילה. למען האמת עד היום אני עם GX900 ואפילו את 3570K (4.4GH) השארתי עד היום. מארז פשוט אלוף! אצלי יש מלא אבק אבל משום מה ה GX900 נשאר נקי לאורך זמן (כמובן שרקאת הפילטרים לנקות ואת הספק, כל השאר..... תענוג) המינוס היחידי שיש לו זה שלפעמים כשאני רוצה הקריב אלי את המחשב (בכדי לטעון תקליטור או לחבר הטלפון), בטעות כפתור ההדלקה נלחץ והמחשב כבה. ואצלי חם! חם מאד, ולמרות זאת המאווררים העליונים לא בשימוש _ (אני עם 3570K ועם 970 + C12P-SE14אבל עם מאוור שיכול לעשות 3000RPM)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
  • 3 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...