המלצה לראוטר לגיימינג - עמוד 4 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה לראוטר לגיימינג


Iv0ry

Recommended Posts

  • תגובות 57
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הדגם TL-WR740N


לא העברתי למצב הזה

Hotbox זה הראוטר הראשי

מה זה נקודת הקצה? אתה מתכוון לראוטר Tp link שכרגע מחובר חוטית, אז לבדוק את העצמה שלו כאשר הוא מחובר אלחוטית? באלחוטי הוא מטר מהמחשב שלי
 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בספק שהמכשיר הזה יותר טוב מההוטבוקס מבחינת הכיסוי האלחוטי.

 

בכל מקרה, כדי להשתמש בנתב ייעודי אתה צריך להעביר את ההוטבוקס למצב Bridge. זה נמצא בהגדרות ממשק הניהול של ההוטבוקס (ברירת המחדל של כתובת ה-IP לגישה אל ממשק הניהול היא 192.168.1.1). אני לא זוכר בדיוק איפה, אבל בטוח יש מדריך ברשת. אם אתה לא מסתדר, תתקשר לתמיכה של והם יעשו את זה בשבילך.

במצב Bridge ההוטבוקס מתפקד למעשה רק כ"מודם". כל תפקידו הוא להעביר הלאה את כתובת ה-IP שמקצה לך הספקית על גבי תשתית .

 

השלב הבא הוא לחבר נכון את שני המכשירים זה לזה.

  1. חבר כבל משקע הרשת המסומן בספרה 1 שבגב ההוטבוקס אל כניסת ה-WAN שבגב ה-TP-Link. תוכל לזהות אותה לפי הצבע הכחול (בדרך כלל. בכל מקרה, הצבע שלה יהיה שונה מזה של יתר שקעי הרשת).
  2. מכשירים נוספים הזקוקים לחיבור קווי יש לחבר לשקעים 1 עד 4 (בדרך כלל צבעם צהוב) שבגב ה-TP-Link.

עכשיו עליך לגשת לממשק הניהול של הנתב. מומלץ לעשות את זה דרך מחשב המחובר לנתב (שקע 1) בכבל. אפשר דרך לפטופ או להביא את הנתב למחשב שלך רק לצורך ההגדרה הראשונית.  הכתובת של ממשק הניהול היא בדרך כלל 192.168.1.1 או 192.168.0.1. תוכל לוודא אותה על-ידי הרצת הפקודה ipconfig בשורת הפקודה ובירור הכתובת המופיעה תחת Default Gateway.

 

אחרי הכניסה לממשק הנתב תצטרך להגדיר את החיבור לאינטרנט (כדי שהנתב ימשוך מההוטבוקס את כתובת ה-IP החיצונית שאתה מקבל מהספקית וככה למעשה יתחבר לאינטרנט).  אני לא יודע להדריך אותך איפה זה נעשה בדיוק בנתב שלך אבל יש בטוח מדריכים ברשת. כשתמצא את הגדרת סוג החיבור יש לבחור באפשרות DHCP, אלא אם כן אתה מחובר דרך חייגן (לא כל כך נפוץ היום).

 

בשלב האחרון יש להגדיר את הרשת האלחוטית, הפניית פורטים וכל הגדרה רלוונטית אחרת, אם ישנה, ואז להפעיל מחדש את הנתב כדי להחיל את כל ההגדרות החדשות. אם הבאת אותו ליד המחשב שלך לצורך הגדרה זה כמובן הזמן לחבר אותו להוטבוקס, לחכות שהמערכת תעלה (תדע כשתופיע לך במכשירי הקצה הרשת האלחוטית שהגדרת), להתחבר לרשת האלחוטית ובתקווה ליהנות מחוויית משופרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של About:blank

אני בספק שהמכשיר הזה יותר טוב מהוטבוקס מבחינת הכיסוי האלחוטי.

 

בכל מקרה, כדי להשתמש בנתב ייעודי אתה צריך להעביר את ההוטבוקס למצב Bridge. זה נמצא בהגדרות בממשק ההוטבוקס (ברירת המחדל של כתובת ה-IP לגישה אל ממשק הניהול היא 192.168.1.1). אני לא זוכר בדיוק איפה, אבל בטוח יש מדריך ברשת. אם אתה לא מסתדר, תתקשר לתמיכה של הוט 7הם יעשו את זה בשבילך.

במצב Bridge ההוטבוקס מתפקד למעשה רק כ"מודם". כל תפקידו הוא להעביר הלאה את כתובת ה-IP שמקצה לך הספקית על גבי תשתית הוט.

 

השלב הבא הוא לחבר נכון את שני המכשירים זה לזה.

  1. חבר כבל רשת משקע הרשת המסומן בספרה 1 שבגב ההוטבוקס אל כניסת ה-WAN שבגב ה-TP-Link. תוכל לזהות אותה לפי הצבע הכחול (בדרל כלל. בכל מקאה, הצבע שלה יהיה שונה מזה של יתר שקעי הרשת).
  2. מכשירים נוספים הזקוקים לחיבור אינטרנט קווי יש לחבר לשקעים 1 עד 4 (בדרך כלל צבעם צהוב) שבגב ה-TP-Link.

עכשיו עליך לגשת לממשק הניהול של הנתב. מומלץ לעשות את זה דרך מחשב המחובר לנתב (שקע רשת 1) בכבל. אפשר דרך לפטופ או להביא את הנתב למחשב שלך רק לצורך ההגדרה הראשונית).  הכתובת דל ממשק הניהול היא בדרך כלל 192.168.1.1 או 192.168.0.1. תוכל לוודא אותה על-ידי הרצת הפקודה ipconfig בשורת הפקודה ובירור הכתובת המופיעה תחת Default Gateway.

 

אחרי הכניסה לממשק הנתב תצטרך להגדיר את החיבור לאינטרנט (כדי שהנתב ימשוך מההוטבוקס את כתובת ה-IP החיצונית שאתה מקבל מהספקית וככה למעשה יתחבר לאינטרנט).  אני לא יודע להדריך אותך איפה זה נעשה בדיוק בנתב שלך אבל יש בטוח מדריכים ברשת. כדתמצא את הגדרת סוג החיבור יש לבחור באפשרות DHCP, אלא אם כן אתה מחובר דרך חייגן (לא כל כך נפוץ היום).

 

בשלב האחרון יש להגדיר את הרשת האלחוטית, הםניית פורטים וכל הגדרה רלוונטית אחרת, אם ישנה, ואס להפעיל את המתב מחדש כדי שכל ההגדרות יטענו. אם הבאת אותו ליד המחשב שלך לצורך הגדרה זה כמובן הזמן לחבר אותו להוטבוקס, לחכות שהמערכת תעלה (תדע כתופיע לך במכשירי הקצה הרשת האלחוטית שהגדרת), להתחבר לרשת האלחוטית ובתקווה ליהנות מחוויית אינטרנט משופרת.

כעקרון ההוטבוקס אני רוצה שהוא ישמש כראוטר הראשי של כל הבית
ואת הTP LINK שהוא ישמש כראוטר נוסף חוטי ליד המחשב שלי
השתמשתי במדריך הזה:

 

אז כעקרון מה שאני צריך זה להפוך את ה-tp-link לברידג'?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין צורך שתשנה משהו. במצב הזה אתה משתמש בנתב החדש כמגדיל טווח. הוא קולט את האות האלחוטי ומשגר/מעביר אותו הלאה. רק קח בחשבון שהוא מעביר מה שהוא קולט. אם נניח עוצמת האות האלחוטי בנקודה שבה ממוקם הנתב היא 30%, זה מה שהוא יעביר הלאה (כלומר 30% לערך מרוחב הפס שמשדר ההוטבוקס).

 

לגבי הניתוקים אני לא יוגע מה להגיד לך. ץבדוק באתר TP-Link אם יש גרסת קושחה חדשה, אבל קח בחשבון שמכשירים כאלה פשוטים וזולים סובלים לעתים קרובות מבעיות יציבות. אם מחובר אליו עוד משהו חוץ מהמחשב, תנתק את הכל חוץ מהמחשב ותבדוק אם יש שינוי מבחינת הניתוקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של About:blank

אין צורך שתשנה משהו. במצב הזה אתה משתמש בנתב החדש כמגדיל טווח. הוא קולט את האות האלחוטי ומשגר/מעביר אותו הלאה. רק קח בחשבון שהוא מעביר מה שהוא קולט. אם נניח עוצמת האות האלחוטי בנקודה שבה ממוקם הנתב היא 30%, זה מה שהוא יעביר הלאה (כלומר 30% לערך מרוחב הפס שמשדר ההוטבוקס).

 

לגבי הניתוקים אני לא יוגע מה להגיד לך. ץבדוק באתר דל TP-Link אם יש גרסת קושחה חדשה, אבל קח בחשבון שמכשירים כאלה פשוטים וזולים סובלים לעתים קרובות מבעיות יציבות. אם מחובר אליו עוד משהו חוץ מהמחשב, תנתק את הכל חוץ מהמחשב ותבדוק אם יש שינוי מבחינת הניתוקים.

שמתי לב שזה ניתוק לשניה במשחק פורטנייט שלא מופיע בתפריט התחלה ולא הרגשתי בעיה בגלישה בדפדפן לאורך זמן
זה קורה לי רק שאני משחק פורטנייט ואז כביכול אין קליטה לשנייה (למרות שלא מופיע אינדיקטור במערכת הפעלה/רשת/בדפדפן) וזה מוציא אותי מהמשחק

לדעתך כדאי לקנות ראוטר אחר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עתי אם רוצים חיבור וביצועי יציבים ומלאים צריך חיבור קווי: בכבל , מתאם MoCA או מתאם על גבי החשמל.

סתם לקנות אחר לא בהכרח ישנה משהו. אם הבעיה היחידה תשאר הניתוקים תבדוק קודם עדכון קושחה ואם אין או לא יעזור אפשר לברר אם יש לנתב גרסת OpenWRT/DD-WRT (למרות שעם מכשיר כזה יש בטח כמה פשרות גם בקושחה צד-שלעשי) ולנסות להתקין אותה בתקווה שתפתור  את נושא הניתוקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של About:blank

עתי אם רוצים חיבור וביצועי רשת יציבים ומלאים צריך חיבור קווי: בכבל רשת, מתאם MoCA או מתאם על גבי החשמל.

סתם לקנות נתב אחר לא בהכרח ישנה משהו. אם הבעיה היחידה תשאר הניתוקים תבדוק קודם עדכון קושחה ואם אין או לא יעזור אפשר לברר אם יש לנתב גרסת OpenWRT/DD-WRT (למרות שעם מכשיר כזה יש בטח כמה פשרות גם בקושחה צד-שלעשי) ולנסות להתקין אותה בתקווה שתפתור  את נושא הניתוקים.

ניסיתי לעשות פינג לראוטר בזמן משחק וגיליתי שברגע שהמשחק מתנתק יש error ב-cmd של: transmit failed general failure

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  •  תבדוק אם קיים עדכון קושחה לנתה החדש.
  • תבדוק אם קיים עדכון למנהל ההתקן של כרטיס הרשת במחשב (תבדוק באתר של יצרן לוח האם).
  • תנסה להקצות כתובת IP קבועה למחשב לפי כתוהת ה- שלו דרך ממשק הניהול של הנתב.
  • תנסה כבל אחר (לא סביר שזאת הבעיה, אבל לא יזיק לנסות) ותנסה לחבר את נמחשב לשקע אחר בגב הנתב (כרגע הוא מחובר לשקע 1?).
  • תנסה להשבית את הפיירוול במחשב ובנתב לצורך בדיקה (אם הניתוקים ממשיכים, תפעיל מחדש ללא דיחוי).

אם אף אחד מאלה לא יעזור, כדאי חבדוק אפשרות להתקנת DD-WRT בנתב או את החלפתו (או לנסות על גבי החשמל/העברת כבל רשת).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של About:blank
  •  תבדוק אם קיים עדכון קושחה לנתה החדש.
  • תבדוק אם קיים עדכון למנהל ההתקן של כרטיס הרשת במחשב (תבדוק באתר של יצרן לוח האם).
  • תנסה להקצות כתובת IP קבועה למחשב לפי כתוהת ה- שלו דרך ממשק הניהול של הנתב.
  • תנסה כבל רשת אחר (לא סביר שזאת הבעיה, אבל לא יזיק לנסות) ותנסה לחבר את נמחשב לשקע רשת אחר בגב הנתב (כרגע הוא מחובר לשקע רשת 1?).
  •  תנסה להשבית את הפיירוול במחשב ובנתב לצורך בדיקה (אם הניתוקים ממשיכים, תפעיל מחדש ללא דיחוי).

אם אף אחד מאלה לא יעזור, כדאי חבדוק אפשרות להתקנת DD-WRT בנתב או את החלפתו (או לנסות רשת על גבי החשמל/העברת כבל רשת).

עדכנתי את הנתב לעדכון האחרון
ניסיתי כבל אחר להשבית את חומת האש וחיבור אחר
איך אני עושה את סעיף 3?
לא מצאתי דריבר לכרטיס הרשת באתר של gigabyte- הגעתי לדף הזה https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-B85M-D2V-rev-11#ov
עדכנתי את הדריבר מהאתר של realtec -
http://www.realtek.com/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=13&PFid=5&Level=5&Conn=4&DownTypeID=3&GetDown=false

תודה 🙂

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מנהל התקןצמהאתר של Realtek גם טוב.

אני לא יודע חהדריך אותך בדיוק, אבל אתה צריך לחפש אפשרות בשם Reserve IP addresses או Assign Static IP, או נוסח דומה. בדרך כלל זה נמצא בהגדרות שרת DHCP תחת אפשרות בשם View Leases (מציג טבלה של כל המכשירים המחוברים, כתובות ה- ואת כתובות ה-IP שלהם) או איפה שהוא באזור. אתה צריך לאתר את הצחשב שלך אם מחובר יותר ממכשיר אחד, להעתיק את כתובת ה- שלו ואז להקצות לו כתובת IP קבועה ב-Subnet של שרת ה-DHCP של הנתב. אם נניח הנתב מחלק כתובות בטווח x.x.x.1-254, תגדיר את המחשב לכתובת x.x.x.10, כאשר האיקסים מייצגים את שלוש קבוצות הספרות הראשונות של כתובות ה-IP שמחלק הנתב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדקתי בחוברת של הנתב, ההגדרה הזאת נקראת IP & MAC Binding בנתב שלך. ראה עמוד 72 כאן

לחיצה על ARP List תציג לך את הקצאת הכתובות המוכחית שממנה תוכל להעתיק את הכתובת של המחשב (אפשר למצוא אותה גםצבאמצעות הפקודה ipconfig /all). ב-Binding Settings אתה מבצע את ההקצאה של כתובת IP קבועה לכתובת של המחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...