הכי יקר של סוני: Xperia XZ2 Premium מקבל תג מחיר - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הכי יקר של סוני: Xperia XZ2 Premium מקבל תג מחיר


yonatan.mendelson

Recommended Posts

לסוני יש מספר בעיות, הראשנה היא בדרך כלל מכשירים ממוצעים למדי במחירי פרימיום, השניה מערך שיווק ושרות חלשים, באירופה יש לה נציגיות ישירות, כאן אלו כל מיני משווקים עם מעבדות חלשות ושרות רע. המכשירים עצמם יפים מאוד, תמיד משדרים יוקרה ואלגנטיות, השימושיות פחות, אולי השימושית טובה לאירופי או אמריקאי שהטלפון רוב היום בכיס ורק מדברים איתו או שולחים הודעות בודדות ביום, אבל בשימוש "ישראלי" וכנראה מזרח תיכוני שבהם המכשיר לא יוצא מכף היד, המכשירים לא עומדים בציפיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למרות שהטרנד של מכשירים של אלף דולר ומעלה נראה מתחזק. המכשירים האלה מפספסים את יעדי המכירות שלהם. גם אייפוןx וגם s9 (שאומנם לא הגיע לאלף אבל עבר התייקרות ודגם הפלוס לא רחוק מאלף) אני מקווה שמכירות נמוכות יעצרו את התופעה הזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של moshind

 בדרך כלל מכשירים ממוצעים למדי במחירי פרימיום

👍 

 

המכשירים שלהם תמיד מתומחרים מוגזם ביחס לתמורה, בכל העולם. מדהים שהם ממשיכים להתפלא על מכירות נמוכות, במקום פשוט לתמחר לפי השווי או אפילו פחות כדי להכנס שוב לשוק.

בדיוק כמו אגב. מוציאים "מכשיר ביניים" שהנה הנה יביא יוקרה להמונים ותמיד זה עוד מפרט פח במחיר גבוה. 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סוני מתקשה להתחרות, וזה מוזר. עד לפני כמה שנים, המוצרים של היו תמיד הכי יקרים בשוק, והכי טובים. איכשהו הם נפלו בתחרות מול , למרות שהיה להם כל מה שצריך לתת פייט כבר מההתחלה. הם יכלו לבנות חנות ושירותים כמו אייטונס ואפסטור, חבל. היה לי שלהם, Z, והוא היה כל כך טוב יותר מהמתחרים באותה תקופה. דקיק, יפהפה, מדהים. לא ברור למה הם לא מצליחים בסמארטפונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...