מחפש "קופסה" בוררת אודיו - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש "קופסה" בוררת אודיו


ksn1981

Recommended Posts

שלום לכולם,

זמן מה שמחפש "קופסה" עם שתי כניסות עדיף אופטיות (בורר) ויציאה אחת עדיף אופטית.. כל זה עם מגבר אוזניות מובנה+נוב ווליום גדול+שלט רחוק.. משהו בסגנון הקונסולה של https://www.logitech.com/en-us/product/speaker-system-z906

תודה רבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה..

 

יש לי ממיר ומחשב שמחוברים לאותם מסך ורמקולים..

לגבי הוידאו, דרך המסך בוחרים את האות הרצוי (מדובר במסך מחשב גדול ללא מובנים וללא שלט כמו בטלויזיות למשל אבל זה בסדר גמור מבחינתי)..

לגבי האודיו, אומנם ויש לי רמקולים עם שתי כניסות (אחת אופטית ואחת אנלוגית), אבל מלבד זה שהאנלוגית "מרעישה" במצבים מסויימים, חסרה לי יציאת ברמקולים (ובכלל צריך יציאה מוגברת כי האוזניות 70אוהם) וחסר לי נוב ווליום גדול ומזמין לשימוש וכמובן שחסרה לי האופציה לשליטה מרחוק.. כפי שניתן להבין, לפעמים אני עובד קרוב למסך והרמקולים ולפעמים לא..

הקונסולה של הרמקולים המקושרים בפוסט המקורי (לוג'יטק Z906) עושה יותר ממה שאני צריך אבל היא בלעדית לרמקולים האלה.. ולמרות שאני מרוצה מהרמקולים שלי (https://www.razer.com/gaming-audio/razer-leviathan), שקלתי ברצינות לקנות אותם אבל אני נרתע כי חייב להישאר עם משהו קטן ואסתטי (סאונדבר וסאב) כמו שיש לי.

 

ראה תמונה מצורפת..

AUDIO1.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה נשאר עם הרמקול הקיים אז שליטה מרחוק על הווליום היא לא אפשרית, אף אחד לא שולט על ווליום דרך יציאה אופטית כי זה הורס את הסאונד.

 

אתה תצטרך לבחור אם אתה מחליט להשאר עם הרמקול הקיים אז אפשר להוסיף בורר יציאות עם שלט (אודיו או וידאו) ומגבר קטן לאוזניות אבל זה ירגיש קצת קומבינה או שאתה מתחיל מהתחלה ואז אפשר למצוא פתרונות יותר אלגנטיים ואיכותיים מה-Z906 אבל הכל תלוי בתקציב. 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

 

קודם כל, תודה רבה etal

 

אני לא חייב להישאר עם מה שיש לי.. אבל אם לחפש פיתרון כולל אז לפחות שיהיה אסתטי (כמו שיש לי) וללא יותר מדי וכבלים (כמו ה-Z906).. ואפרופו ה-Z906 אני לא בטוח לגבי הגברת האוזניות (בזמנו לא מצאתי מידע)..

לא אתנגד לשיפור בסאונד למרות שה- הפתיע אותי לטובה וסיפק את הצורך מבחינה זו.. הדגש יותר על אסתטיקה ועל מענה לעניין הכניסות/השלט/האוזניות שתיארתי.. לגבי התקציב, זה לא יהיה לי הגיוני לזרוק איזה 1000$ אבל נגיד שהתקציב תלוי במוצע וכמה זה קוסם לי..

 

אני בוחן כרגע:

LOGITECH Z906 (בכל זאת)

LOGITECH G560 (יגיעו בקרוב לארץ - בינתיים אני רואה שאין שלט וכנראה שאין מגבר ..)

CREATIVE KATANA X (בינתיים כנראה שאין מגבר אוזניות והסאב חלש - יחסית ל- בכל אופן)

CREATIVE T4 (ממשיך לקרוא..)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...