קירור ה-K240 של Antec מגדיר מחדש יחסי עלות ותמורה - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קירור ה-K240 של Antec מגדיר מחדש יחסי עלות ותמורה


djelectric

Recommended Posts

המאווררים מחוברים למחבר CPU_FAN שבלוח שנבחן. הם עובדים לפי התוכנית שמוגדרת בו. תכלס הם יחסית שקטים פר דחיפת אוויר. לא שקטים כמו הנוקטואה, אבל אלה מאווררי 12 ולא 14-15 כמוהם. לדעתי ראויים בהחלט. זה לא מאווררים זבל שמקבלים במארזים של 150 שקל, רחוק מזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשאבה מחוברת בכח SATA ורצה ב-RPM קבוע ולא משתנה בכל מצב. שקטה מאוד, לא שומע אותה כלל במערכת. מצד שני, זאת משאבה של סה"כ ליטר וחצי בדקה, לא אחת Heavy Duty של 20+

אפשר לבנות תוכנית שקטה למדי למערכת הזאת אם מקריבים כמה מעלות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כך הדבר האם יש הצדקה לפי דעתכם לשלם מחיר של כ600 שקלים על Hydro H100i V2? ההבדל הוא כמעט 300 שקלים שאפשר לחסוך ככה. האם בכלל קיים הבדל? האם קורסייר נחשבים איכותיים יותר וזו הסיבה להבדל במחיר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הייתי אומר את זה. יחס עלות לתמורה מקסימאלי עדיין קיים בעולם קירורי האוויר של קטגוריית 100-200 שקלים. אין פה בכלל ספק.

אבל, יש מקום להרבה מוצרים כי יש מקום להרבה דעות והעדפות שונות. אני למשל מאוד מעריך את המינימליסטיות של ה-K240 בעיצוב ובנוחות שלו. אמנם, יש כאלה שמעדיפים על הבלוק ועוד כל מיני. מים בעלות כפולה כן צפוי להביא דברים כאלה, יחד עם עוד הורדה של 2-3 מעלות צלזיוס במאמץ למעבד. כל אחד ומה שנראה לו מתאים.

 

אם תקציב המחשב מוגבל, אלי שווה לחסוך את ה-300 שקלים האלה ולהשקיע אותם באמצעי מתקדם או RAM

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...
  • 2 חודשים מאוחר יותר...

מקפיץ לעדכן שאחרי כחודשיים בערך(צריך להיסתכם בפורום מתי ניקנה 2700X) הקירור שמותקן בחלק העליון של המארז- המשאבה התחילה לעשות רעש של מיזרקה- כאילו יש בה אוויר, הקלטתי את הסאונד ואקח לKSP בהזדמנות להחלפה, רק אני דואג שמבחינתם יגידו שהמשאבה עובדת והקירור תקין, לרוב זה קורה בבוקר בהדלקת המחשב ואחרי שהעסק מתחמם הרעש ניחלש- אותי זה מטריף וכניראה גם הביצועים ניפגעו.

 

בנוסף מה קרה שהחנויות העלימו את ליין הקירור הזה מהמדפים?

 

עריכה:03/12- הבאתי לחנות למימוש אחריות, נקווה שבמעבדה ידעו לאבחן שאכן יש אוויר במערכת(ניעור קטן ושומעים את מי הקירור כמו בפחית קולה חח).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...