1060 6GB מאמאזון, 1150 עד הבית. - מבצעים והנחות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

1060 6GB מאמאזון, 1150 עד הבית.


YarYar

Recommended Posts

לא רוצה להרוס את ההתלהבות, אבל עדיף לחכות למבצע על גרסת הSC לפחות. קניתי את הכרטיס המדובר בכ-1000 ש"ח בחו"ל בזמנו, זהו קירור הבסיס והטמ"פ מגיעות ל-83c ללא תחת מאמץ גם במזגן, וגם לאחר מריחת משחה איכותית. כרטיס הSC מכיל גוף רציני יותר מתחת למאוורר היחיד ומגיע לטמפ' מאמץ סביב ה60c. לשיקולכם, מי שמעדיף כרטיס קריר עם אופציה לאוברקלוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מאד מאד תלוי בטמפרטורות הסביבתיות במארז, יש לי 2x gtx 1080 SC ACX 3.0  והם אוהבים לרתוח, בקושי ההמהרה מהמפעל יציבה, יש בעיות עם כל נוספת. וזה ככה כבר במארז השני שלי. בכל מקרה ההאטה\המהרה אוטומטית לפי הספק וחום עושים את שלהם והכרטיס לא קורס, ואין בעיות במשחקים, כך שזה חצי נחמה. לעת עתה פתרתי את הבעיה ע"י עדכון הביוסים לקירור אגרסיבי יותר שהיצרן שיחרר וגם ע"י הגבלת הפריימים ל-60 ו-vsync.

שמירה על ודרייברים עדכניים עוזרת גם כן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההגבלה איננה מפחיתה מהחוויה כי גם ככה המסך שלי הוא 60 הרץ ואני תמיד מפעיל vsync מאז ומעולם, השארתי את טמפרטורת המטרה על 83 כמו ברירת המחדל, וגם בקיץ הכרטיסים עובדים סביב ה-1900 תדר ליבה, כך שבתנאי העבודה אצלי בכל אופן, ההמהרה מהמפעל תקינה, אבל למרות שבבדיקות מאמץ הצלחתי לעבוד עם של +75 ליבה ו+410 , ביטלתי אותו כי חוויתי קריסות במשחקים. אני יודע שיכולתי להשקיע בקירור נוזלי או באיוורור נוסף במארז, אבל בינתיים אני מסתפק במצב הנוכחי, מה גם שהכרטיסים חייבים לשבת צמוד אחד מתחת לשני כי בלוח אם שלי זו האופציה שיעבדו ב- x16 וללא בעיות. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעתי אבל לעולם לא חוויתי, הוא אולי היה קיים לפני טכנולוגיית SLI  ואז היה עדיין אפשר לבטל אותו ע"י d3doverrider ע"י הפחתת מסגרות מופקות מראש או הפעלת triple buffering ויכולת ליהנות ממשחק ללא קריעות מסך וללא input lag.

מה שיש היום ואני משתמש בו הוא אפשרות vsync מהיר בלוח הבקרה, שאינו משפיע לרעה על קצב הפריימים והחוויה היא כאילו בלי vsync אבל ללא קריעות. המהדרין קונים מסך gsync או . מצטער, אבל קריעות מסך פוגעות במשחקיות, מה גם שעם vsync הכל עובד בצורה יותר חלקה ואמיתית, ואם יש מערכת שמסוגלת לספק מספיק קצב פריימים, זה לא יפגע בזרימת המשחק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Jabberwock

רק 1,122 שקל. מדהים, המחירים צונחים. אולי לקראת בואם של כרטיסים חדשים?

מה מדהים?

לפני שנתיים עלה לא הרבה יותר

ומאז עברו שנתיים!!!

מה שמדהים זה שהמחירים מחזיקים כל כך הרבה זמן בלי לרדת

 

שמתם לב שכששואלים מה המחיר שואלים כמה זה עולה?

למה לא שואלים כמה זה יורד?

ובאמת המחירים כמעט תמיד רק עולים

 

בטכנולוגיה ושווקים אחרים הינדסו שוק בו המחירים כל הזמן יורדים בעקבות השקת טכנולוגיות חדשות המיישנות ולפעמים אף מיתרות את הקודמות.

אך גם שם נראה שהמחירים רק עולים בקצה העליון של הציוד.

אנשים מוכנים להוציא יותר ויותר על כל הדברים האלו ש"יורדים במחיר".

 

אולי שוק יד שניה יוכל להינות מהמשפט

כמה זה יורד?

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...